36.Part - Nákupy

209 15 1
                                    

ღ Dream Girls ღ 36 ♥

*Išiel som do izby ale Rossalin zaspala na kresle.Vzaj som ju na ruky a položil na posteľ.Bola tak roztomilá a nádherná.Ľahol som si vedľa nej  a len ťažko sa mi odolávalo nepobozkať ju.O chvíľu otvorila oči.

Ahoj. ;)

*Pozrel som sa na ňu a pohladil po vlasoch.

Ja som zaspala.

*Povedala tichým hlasom a usmiala sa. :) :*

To nevadí ,si veľmi unavená.Spinkaj ďalej. :3 :* <3

A ty nejdeš spať ? :) :*

Neviem či dnes zaspím.Nedokážem sa na teba prestať dívať.

Zavri tie krásne očká a spi ! :* :D

Ak mi dáš pusinku, tak možno zaspím . ;) :3

*Dala mi pusu a ja som jej musel dať ešte jeden na krk a na čelo.Preptietli sme si prsty a ona zaspala.Pritiahol som si ju k sebe a po chvíli som zaspal aj ja.

Ráno som sa zobudil a Rossalin nebola v posteli.No,odísť nemohla,lebo tu mala veci.Zobral som na seba tepláky a tričko a išiel ju hľadať.Schádzala som po schodoch a niečo tu rozvoniavalo . :)

Ahoj Niall ,tvoja Rosse vie neskutočne variť.

Dobré ráno ,Liam.Rossalin ,čo si tak skoro vstala?

Neviem,nechcelo sa mi dlho spať a Liam bol  dole ,tak sme si povedali,že urobíme raňajky. :) :*

Mmm, Rossalin, rozvoniava to tu.Milujem ťa.Idem sa umyť a prídem.

Dobre,ale nebuď dlho.

Ten Niall má ale šťastie.Rossalin, nechcela by si sa presťahovať ku nám ? :)

Dobre ráno ,Zayn .Ale mne je dobre tam ,kde som a Kristen by som nenechala a navyše sme spolu sotva 2 týždne. Máš bláznivé nápady. :D

Vy dve ste bláznivé ! :D :D :D

Ja viem ale to je nevyliečitelné ako ONE DIRECTION INFECTION. :D

Tak to je fakt nevyliečitelné.Poďme už jesť,som hladný.

No poď. :) :*

Rossalin ty si sadli ku mne a daj mi pusu.

Rozkaz Horan . :D Po raňajkách by som sa mala vrátiť domov.

Tak to v žiadnom prípade! Po raňajkách so mnou pôjdeš na nákupy.Už by som potreboval novú šiltovku.

Asi nemá cenu odporovať ,čo ?

Ee !!! :D

Louis, povedz mu niečo .

Niall ,mal by si k nej byť milý.

Rossalin, prosím . :( :)

Ak so mnou potom pôjdeš domov ,aby som sa mohla prezliecť,tak s tebou budem celý deň.. :)

Čo len chceš .Hlavne,že budeš so mnou.

*Naraňajkovali sme sa a išli do mojej izby. ;) Prezliekol som sa a išli na nákupy.Pred bránou sme stretli Kristen a Harryho.

Kde idete ?

Ideme ku nám,musím sa prezliecť.

Ahá,chceš kľúče ?

Mám svoje.Kristen, stretneme sa až večer, lebo tento tu chce ísť na nákupy.

To nevadí a mohla by si nám kúpiť tie šatky jóó.

Jasné.Dúfam,že ich ešte budú mať.Dobre tak sa majte pekne.Niall ,videl si to ?

A čo ?

Harry mal šál .

Noa ??

Mal tam niečo červené ,ako keby fliaky alebo vyrášky alebo...

Žeby ? :D

Ehm ! :D :D :D

Tí dvaja sú neskutoční.

Nenormální.Asi sme tu jediní ,medzi ktorými sa nič nestalo.

No ,ja zato nemožem,že mi volala mama.

Hahah :D Ešte bude príležitosť ,neboj sa. :)

Ale ja s tým neponáhľam.Nemysli si,že som nejaký úchyl.

Néé .

To čo malo byť ?

Níč . :D

Veď preto.Rosse ,mi sme sa zabudli staviť u vás.

Nevadí ,pôjdeme potom.

*V nákupnom centre sme si dali obaja čiapky na hlavu,aby nás nikto nespoznal.Rosse sa bojí,že by to naše faninky zle pochopili a znenávideli ju.No ,ja si myslím,že to pochopia.Budú rady,že som šťastný.Veď Kristen prijali. :) <3

Rosse ,poď ideme tam.Určite má nový tovar.

Ty tu chodíš ?

Áno,sú tam super kúsky.

Ahoj, Nina, už ste dostali tie nové šiltovky ?

Niall, špeciálne pre teba som jedny odložila.

Si najlepšia z najlepších.Rosse, kde si zmizla ?

Z pohľadu Rossalin

*S Niallom sme išli do nákupáku a celkom som sa tešila.Išli sme do nejakého obchodu a Niall tam začal flirtovať s predavačkou.Nechcela som ich vyrušovať ,tak som radšej odišla.Išla som si pozrieť šaty ,ktoré tam mali.Bol tam veľmi milý predavaš a mal fakt štýl a bohovský účes.

Dobrý deň.Pomôžem vám, slečna ?

Rossalin .. :)

Teší ma .Som Tom. :)

Vieš bola som tu s kamoškou pred dvoma týždňami a mali tu také krásne šatky...

Dream GirlsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora