[05]

1.1K 198 11
                                    

Rozmawiałem dziś o tobie z Scottem i Malią. Swoją drogą układa im się bardzo dobrze, z czego ogromnie się cieszę. Są uroczą parą, i pamiętam jak oni to samo twierdzili o nas.

Właśnie, Theo. Twierdzili - czas przeszły.

Doradzili mi, żebym skupił się na czymkolwiek innym, byleby nie myśleć o tobie. To było niesamowicie trudne zadanie, ale zrealizowałem je... do pewnego momentu.

Postanowiłem zagrać z Masonem w gry online, bo to zawsze działało na mnie kojąco - zwłaszcza kiedy wygrywałem. Straciliśmy rachubę czasu, a ja skupiając się na rozgrywce, na chwilę zapomniałem o tobie.

Jednakże, gdy skończyliśmy, raptem wszystkie wspomnienia uderzyły we mnie z podwójną siłą.

Przypomniałem sobie nasz pierwszy pocałunek. Oczami wyobraźni widziałem ciebie leżącego na materacu z uśmiechem na ustach. Poczułem to samo, co w tamtej chwili - ten moment słabości, który mnie zgubił. To był nasz punkt kulminacyjny. Wtedy zrozumiałem jak bardzo cię kocham i jak ważną osobą dla mnie jesteś.

Musiałeś to zaprzepaścić?

Gdybym wiedział, że każda noc bez ciebie będzie przepełniona bólem i łzami nigdy nie pozwoliłbym ci odejść.

Teraz jestem świadomy tego, że czasu nie da się cofnąć - a smutek zostanie na zawsze.


I REGRET ► raeken & dunbar [2]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz