H1

495 35 17
                                    


info : Jeremy en Harm zijn broers                                                                                                                                         Link en Joost zijn broers



POV Jeremy

Het begon allemaal met het ongeluk. Niemand zag het aankomen. Ik en Harm stapten de auto in. We gingen samen met onze ouders naar het winkelcentrum voor kerst. Ik had al een cadeau voor Harm want we hielpen elkaar door alles heen wat er ook gebeurde. Ik keek naar sneeuw die lichtjes naar beneden viel. In de verte zag ik ook mensen lopen. Ze liepen over het bevroren meer. Ik verzonk in gedachten over wat ik zag tot ik opeens wakker schoot door geschreeuw. Mijn moder riep "LET OP JE GLIJD UIT". Ik keek vooraan en we knalden tegen een soort muur een en gleden door. Daarna zag dat we tegen een boom zouden knallen dus in een seconde maakte ik mijn riem los en riep naar Harm die blijkbaar al bewusteloos was.  Ik  deed mijn riem los en duwde hem omlaag. Daarna voelde ik een knal en was alles zwart ik hoorde nog glas breken maar dat was het.

 (verhaal ) De ambulance, de politie en de brandweer kwamen eraan en braken de deuren open. Daar zagen ze 2 volwassenen dood liggen en 2 jongeren. Ze controleerden en de 2 jongens hadden nog hardslag dus ze namen ze met spoed mee naar het ziekenhuis die niet zo dicht was van het dorp. 

Een paar weken later 


POV Harm

Ik kreeg opeens een steek van pijn door mijn hoofd. Lichtjes begon ik wat te horen. Ik hoorde gepiep. Een regelmatige piep. Toen opeens schoot alles voorbij. Hoe Jeremy naar buiten keek tot het geschreeuw en dat alles zwart werd. Ik raakte in paniek. Wat is er met Jeremy en waar ben ik. Ben ik dood? ik heb geen idee. Opeens schiet ik wakker. Mijn ogen zijn verblind aan het witte licht. Niet veel later komt er een wazig beeld en daarna kan ik wat zien. Ik zie een witte kamer, heel saai eigenlijk en dan besef ik me ik dat ik in een ziekenhuis ben. Niet veel later begin dat gepiep luider en sneller. Ik begin snel te panikeren. Ademen gaat ook lastig. Opeens komen er artsen naar binnen te lopen. Ik krijg een zuurstof masker op en word weer rustig. "Hoe gaat het nu met je ?" vroeg een dokter." Wel goed, denk ik " zei ik terug. "Meneer weet u waar Jeremy Frieser ligt?" vroeg ik hem. "Ik denk een paar kamers verder maar moet het even na vragen, ben zo terug" zei hij en vertrok. Toen schoot me te binnen dat mijn ouders vast overleden zijn en ik dus nergens naar toe kan als 16 jarige. Niet veel later kwam de dokter terug. Hij zei "Jeremy, ligt in kamer 412 hier 3 kamers naast." "Mag ik even naar hem toe?" Vroeg ik. "Ja is goed, alleen als je al genoeg kan staan anders is het handig dat er een zuster mee gaat mocht het fout gaan" zei hij. Ik stond recht van het bed en het ging redelijk dus ik mocht naar Jeremy. Ik kwam in de kamer en zag hem liggen. Hij was bleek en ademde rustig. Hij heeft me gewoon gered. Door hem ben ik er nog goed vanaf gekomen. 

Stay Strong [Voltooid]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu