terug naar Harm :)
POV Harm
Don was al terug gegaan naar zijn kamer en Joost sliep in het bed naast mij. We sliepen allebei maar ik had barstende hoofdpijn. Het enigste waar ik kon aan denken is aan Joost en Jeremy. Ik vind Joost heel leuk maar het zal weer net zoals de andere keren zijn. Het zal niet wederzijds zijn maar deze keer maak ik de fout niet. Niemand zal weten dat ik Joost leuk vind tenzij het wederzijds is. Ik kan niet slapen. Ik sta voorzichtig op en kijk door het raam. De sneeuw valt lichtjes naar beneden. Dan opeens zie ik wat lopen. Het is de wolf die ik al eerder ben tegenkomen. Ik zie hem lopen tot hij opeens stil staat en naar mij kijkt. Hij lijkt te begrijpen hoe ik me voel. Ik blijf kijken naar de sneeuw. De hond ging liggen en doet zijn ogen dicht. Hij probeerde me duidelijk te maken dat ik ook maar moet gaan slapen denk ik. Ik ging terug naar mijn bed en probeerde te slapen. Heel de tijd shoten de beelden van het ongeval voor mij.
De volgende dag.
Het is weekend. Ik moet nog een halfjaar studeren en dan heb ik eindelijk mijn diploma. Het eerste wat ik daarna ga doen is zoeken of Jeremy nog leeft. Ik sta op en zie dat Joost nog slaapt. Ik ga naar de douche en laat het warme water over me stromen. Niet veel later ben ik klaar en kies ik wat kleren uit. Een simpele jeans met een hoodie is perfect. Daarna ga ik weer naar het raam en kijk naar buiten. Er is heel veel sneeuw gevallen. Toen hoorde ik dat Joost wakker werd. "Morgen" zei hij slaperig. "Morgen" zei ik met een lach terug. Iedere keer dat ik hem zie krijg ik een blij gevoel maar ook een gevoel van angst dat hij me niet leuk vind. Na het eten vroeg Joost of we niet wat buiten gingen doen. Joost stemde in en we lopen richting de kamer van Don om te vragen of hij ook mee wil. Hij stemt ook in en samen gaan we naar buiten. Er lag veel sneeuw. Joost liep naar voor en ik pakte stiekem wat sneeuw. Don zag het. We keken elkaar aan en hij deed hetzelfde. Toen liepen we naar Joost. Niet veel later gooiden we allebei het sneeuw in Joost zijn gezicht. We lagen plat van het lachen tot Joost naar ons wat sneeuw ballen gooide. Toen ontstond er een sneeuwbal gevecht. Iedereen gooide sneeuw naar elkaar. Joost liep naar mij toe om veel sneeuw naar me te smijten. Ik liep weg tot ik opeens inzakte. Joost liep naar me toe en had nog net mijn hand vast voor dat ik in een diepe put viel met enorm veel sneeuw. Gelukkig was Joost sterk anders had hij me nooit zo kunnen redden. Ik probeerde naar de kant te komen maar het sneeuw bleef zakken. Joost riep Don en net op tijd konden ze me er allebei uittrekken. Het voelde fijn toen Joost me redde. We staarden elkaar in de ogen tot Don het ijs brak. "Wat is dat voor put?". vroeg Don. Ik ben aan de ene kant blij dat Don dat zei want het had anders wel heel stil geweest. Ook al kon ik nog uren in de ogen van Joost staren. "Ik schrok me dood" zei ik en keek naar de put. Toen zag ik een soort meer dat helemaal bevroren was. We liepen er samen naar toe. "Durven jullie erop staan" zei ik tegen Joost en Don. Zonder moeite gingen ze erop staan. Het was dik genoeg dus we gingen met zijn allen erop lopen. Ik ging proberen te schaatsten wat heel goed lukte. Don en Joost keken me aan van hoe kan jij zo goed schaatsten. (zonder schaatsten maar goed XD) Ik liep naar ze toe en zei dat ik samen met mijn broer Belgisch kampioen was in ijs hokey. (Het speel zich af in België oke xd). Ze waren allebei onder de indruk en probeerden zelf te lopen ook al zag dat er klunnelig uit. Ik moet lachen en volg ze op de voet. Tot ik opeens ijs hoor kraken. Het kraakte onder Joost. Ik liep er meteen naar toe en duwde hem nog net op tijd weg waardoor ik half op hem viel. "Uhm, bedankt" zegt Joost lachend. We blijven elkaar in de ogen aankijken en uit het niets voel ik 2 lippen op de mijne. Het voelde magisch en ik ging erin mee. Toen we loslieten keek Joost me aan. "Ik vind je leuk" zei hij met die mooie lach van hem. Ik kwam dichter en kuste hem. "Ik jou ook" zei ik terwijl ik bloosde. Ik stond op en hielp Joost omhoog. We keken in elkaar ogen. Toen kusten we elkaar. Er was nog net geen vuurwerk. Toen keken we naar Don die droog zat te kijken. "Cute hoor" zei hij lachend. Niet veel later liepen we terug naar binnen.
JE LEEST
Stay Strong [Voltooid]
FanfictionDit boek gaat over Jer, Harm, Joost en Link (dus de squad). Voor de rest ga ik niet spoilen dus lees het :) Ps: Er gaan 2 verhalen door elkaar. Het verhaal van Jeremy en het verhaal van Harm. Voor de rest is het niet moeilijk xd.