POV HarmOpeens zag ik het weer allemaal voor me. Hoe mijn ouders schreeuwden en Jeremy die actie ondernam. Hoe de auto slipte en botste. Tot ik het geschreeuw hoorde van Jeremy. Daarna verdween alles. Allemaal zwart. Ik wilde terug maar er was geen uitweg. Opeens verscheen er een wit gedaante voor me. Hij zei met een enge stem : " hoe voelt om dood te zijn, om iedereen kwijt te zijn waar je van hield." Ik liep weg weg van hem. Hij sprong iedere keer voor me. Ik riep uiteindelijk : IK BEN NIET DOOD! Daarna schoot ik wakker. Ik keek om me heen en zag nog altijd Jeremy liggen. Weer deed het pijn. Zeker nu ik weg moest. Ik stond op en knipperde met mijn ogen van het felle licht. Ik ging op het bed van Jeremy zitten en legde mijn handen in mijn haar. Ik verzonk in gedachten tot Lize binnenkwam. "Gelukkig je bent wakker want over 20 min komt er een auto aan om je te bregen naar het weeshuis. Ze had het druk dt zag ik dus ze liep niet veel later de kamer uit.
20 min later
Ik zat maar op bed te denken wat er zou gebeuren. Of ik weer gepest zou worden of ze me met rust zouden laten. Lize kwam binnen en zei dat de auto stond te wachten. Lize was zo aardig om mijn koffer te pakken. En liet me,nog afscheid nemen van Jer. Ik pakte zijn hand en fluisterde stay strong brother. Ik had zijn hand vast en voelde 2 zachte kneepjes in mijn hand. De tranen liepen om het feit dat Jeremy me gehoord heeft. Daarna klopte Lize aan dat ik moest vertrekken. Ik gaf Jer nog een laatste knuffel en fluisterde : love you brother. Daarna liep ik rustig de kamer uit. Niet wetende of Jeremy het zou overleven of niet. Ik liep naar de lift en ging naar verdieping 0. Dan liep ik naar buiten naar de auto. De man stelde zich voor als Steff. Hij zei dat hij dat Lize hem had opgebeld omdat er niet gelijk een auto kon Komen. Verder vroeg hij of ik het fijn zou vinden of ver muziek draaide of niet. Ik stemde in en hij starte de auto naar het weeshuis. Ik was zo verdronken in gedachten dag ik schok dat we er al waren. Ik stapte uit en Steff hielp me met mijn koffer naar binnen brengen. De balie mevrouw was heel,aardig en zei : " Jij moet vast Harm zijn. Ik ben Lieke en ben de directrice van de weeshuis. Ik zal je naar je kamer brengen. We liepen de trappen op en ze liet mijn kamer zien. Het was een mooie kamer met 2 eenpersoons bedden. Het had een eigen badkamer met wc, douche en bad. Het zag er mooi uit. Ik had de hele kamer bekeken en kreeg van de vrouw nog een rooster. Een rooster van lessen wat ik moest uiteraard naar school. Het was vandaag zondag en ik moest over een week naar school. Ik bedankte de vrouw en ze liep terug naar beneden. Ik ging op bed zitten en deed mijn mouw een beetje omhoog waardoor ik mijn bandje zag. Ik barste in tranen uit in het kussen. Tot......
Spannend :)
JE LEEST
Stay Strong [Voltooid]
FanfictionDit boek gaat over Jer, Harm, Joost en Link (dus de squad). Voor de rest ga ik niet spoilen dus lees het :) Ps: Er gaan 2 verhalen door elkaar. Het verhaal van Jeremy en het verhaal van Harm. Voor de rest is het niet moeilijk xd.