terug naar Jeremy
Na de diploma uitreiking
Ik en Link lopen samen naar buiten. We hebben alles al gepakt en gaan vertrekken. Ik had de sleutel van mijn huis nog dus daar konden we samen gaan wonen. En dan opzoek naar Harm en Joost. We liepen naar het busstation. Niet veel later kwam de bus aan die we moesten hebben dus we stapten in en gingen ergens van achter zitten. Link had niet goed geslapen dus daarom zat ik bij het raam waardoor Link tegen mij aan kon liggen. Mensen keken maar dat boeit me niet. Ik geef Link zelf een kus. Gewoon omdat ik van hem hou en niemand daar iets tegen kan zeggen. Zo gaan we verder tot na een uurtje we zijn aangekomen. Ik maak Link wakker met een kus en dan stappen we uit. Ik doe een arm om Link en we lopen naar mijn huis toe. De herineringen komen op. Tot we bij mijn huis staan. Ik doe de deur open en kijk rond. Er is letterlijk niets veranderd. Alles staat op zijn plaats net zoals het altijd stond. Ik plof samen met Link op de bank en kijken wat tv. We gaan morgen verder met zoeken. Daarna hoor ik Link zijn maag knorren. Ik moest lachen. Link wist eerst niet waarover ik het had maar zei hij : "Ik heb honger". "Je meent het" zei ik lachend. Ik startte de computer van thuis op en bestelde pizza. Niet veel later kwam de pizza bezorger en ik gaf hem het geld dat ik dus nog cash in mijn kamer had liggen. We keken tv en aten onze pizza. We keken naar een soort van comedi show tot ik opeens Link lichtjes hoorde snurken. Het was heel cute om te zien. Ik gaf een kus tegen zijn hoofd. Ik lag op de bank en Link voor mij. Ik deed mijn armen rond hem en viel na de show ook in slaap.
Terug naar Harm
Vandaag gaan we met zijn 3en op zoek naar Link en Jeremy. Na dat we alle 3 ons hadden klaar gemaakt en hadden ontbeten gaan we de deur uit. We pakken de bus die lijd naar mijn huis. Een uur later komt de bus aan bij de bushalte. Het is nog 20 min lopen. Ik heb geen sleutel dus we weten niet of ze daar zijn. We lopen door de straten. Het brengt oude herringeringen op. Tot we aankomen. We blijven even staan. Ik druk op de bel maar heb er geen vertrouwen in dat iemand zal open doen. Tot ik opeens de deur klink naar beneden zie gaan. De deur gaat open en ik krijg tranen in mijn ogen. "Harm!" roept Jeremy en loopt naar me toe. Allebei staan we huilend in te knuffelen tot ik Jeremy voorstel aan Joost. Dan loopt hij naar binnen en komt buiten met iemand anders. Het is blijkbaar Link want Joost en Link staan nog geen seconde later elkaar te knuffelen. We merkten dat het huis eigenlijk groot genoeg was voor ons 5 waardoor ik en Joost bij hun gaan intrekken.
En dat was dan toch het einde. Hopelijk vonden jullie het leuk. Er komt een deel 2 dus dont worri :).
JE LEEST
Stay Strong [Voltooid]
FanfictionDit boek gaat over Jer, Harm, Joost en Link (dus de squad). Voor de rest ga ik niet spoilen dus lees het :) Ps: Er gaan 2 verhalen door elkaar. Het verhaal van Jeremy en het verhaal van Harm. Voor de rest is het niet moeilijk xd.