8.-Ty jsi ten, koho mám rád

125 21 3
                                    

Koukali jsme se na film, který v televizi už běžel. Jsem moc rád, že tu se mnou zůstal, protože bych tu nechtěl být sám. Hlavu si opřu o jeho rameno a zachumlanej v dece sleduju televizi. Je to nějaká romantická komedie.

"Seunghyun? Ty někoho máš?" Zeptám se ho a ani se na něj nekouknu. Překvapeně se na mě podíval a pak se usmál. "Nemám nikoho, ale je tu jedna osoba, která mi přirostla k srdci a nechci, aby se jí něco stalo." Pokrčil rameny. Trochu se pousměju. Je to hezké, ale zase mě mrzí, že mu někdo k srdci přirostl.

Koukal jsem se dál na film, ale i tak jsem nad tím furt přemýšlel. Na někom mu záleží, ale i tak tráví ten čas se mnou místo s osobou, kterou má rád. Přitáhnu si kolena k tělu a obejmu je.

Po sprše si lehnu na rozloženej gauč vedle Choie, který se ještě koukal k sobě do mobilu. Přikreju se a koukám na něj. "Copak?" Řekl a odložil mobil na stůl. Záporně zavrtím hlavou. "Jen jsem přemýšlel trochu." Usměju se.
"Nad čím?" Zeptal se a otočil se ke mě čelem. "No.. Já jen, že i když máš někoho rád tak trávíš čas se mnou.. Nemusíš.." řeknu mu s sklopím pohled.


Nechci být zklamaný.. Nevím jak mě jen mohlo napadnout, že by mě někdy mohl milovat.. Mám ho moc rád, protože mi věřil a pomohl, ale to neznamená, že on mě má rád taky. Najdu Bručouna a pevně si ho přitisknu k tělu. "Nemusím, ale chci." Řekl mi s úsměvem. "Teď jdi už spinkat, abys měl zase ráno energii." Pocuchal mi vlasy. Jen se usměju a zavřu oči. Zvykl jsem si na jeho společnost. Nemohl jsem usnout, protože jsem přemýšlel nad tolika věcma, ale i tak jsem měl zavřené oči. Po chvíli ucítím jak mě objal rukama kolem pasu a více si mě tak přitáhl k sobě. "Ty jsi ten, koho mám rád." Šeptl potichu a políbil mě do vlasů. Hned jsem ztuhnul a zrudnul v obličeji. Otevřu oči a kouknu se na něj. "J-Já?" Zeptám se nevěřícně. Srdce mi buší tak rychle, že mám až pocit, že mi z hrudi vyskočí.




Faaaaajn xD Díl jsem ještě stihla! Lidi.. Poděkujte kouzelné Akki, která mi vůbec připomněla, že ten díl mám dnes vydat a hlavně napsat. XD Když mi to napsala tak já už usínala, ale zvládli jsme to, ne? XD To je hlavní.. Sice je o něco kratší, ale snad neva c: Budu ráda za koment a vote c: mějte se za týden! Omlouvám se za chyby.. q.q

HELP..Kde žijí příběhy. Začni objevovat