9.- Zoo

150 21 3
                                    

Překvapeně se na mě koukal. "Ty nespíš?" Zeptal se mě. Jen zavrtím záporně hlavou a dál ho sleduju. Povzdychnul si a zakoukal se mi do očí. "Jo.. Ty. Proč myslíš, že bych tu jinak byl s tebou od rána do večera?" Zeptá se mě a usmál se trochu. "Pochopím, když mě teď budeš nesnášet, ale vážně ani nevíš jakou jsi mi udělal radost, když si mi řekl, abych tu zůstal." Řekl a pohladil mě po tváři. Zrudnu a uhnu pohledem.

Nevěděl jsem vůbec jak na to mám reagovat. Obličej si skovám do dlaní. Bylo mi trapně, když se tu červenám. "J-Já.. Taky tě mám rád." Špitnu a hned ucítím jak mě objal. Přitulím se k němu. Zavřu oči a užívám si chvilky s ním. "Jsem rád, žes mi to řekl." Šeptl mi do ucha. Obličej víc skovám do jeho trička. Nic jsem na to neříkal, protože mi vážně bylo trapně.

Leželi jsme tam takhle spolu celkem dlouho, ale já nakonec usnul. Spal jsem až do rána. Vzbudil jsem se dřív jak Choi a tak jsem vstal pomalu, abych ho nevzbudil a šel jsem udělat snídani. Zrovna jsem dal na pánvičku vajíčka, když mě někdo obejmul zezadu. Trochu mě to překvapilo, ale bylo mi to příjemné. "Dobré ráno." Objevila se na mém rameni Seunghyunovo hlava s rozcuchanými vlasy. Byl strašně sladkej. "Dobré." Řekl rozespale. "Posaď se.. Dělám snídani." usměju se a připravím si zatím talíře a udělám si čaj. "Chceš čaj nebo kafe?" Zeptám se ho. "Kafe prosím." Řekl. Jen přikývnu a pak ho dám před něj.

Po snídani už byl zase aktivní. "Mám plán." Řekl mi. "Převlékneš se a pak někam zajedeme." Usmál se na mě. "A kam?" Zeptám se ho. "Uvidíš." Mrkl na mě a vstal od stolu, aby umyl talíře od snídaně. Vstanu a jdu do obýváku se obléknout. Vzal jsem si na sebe nějaké nové věci. Zajdu ještě do koupelny si vyčistit zuby a učesat se. "A kam že to jedeme?" Zeptám se znovu, ale zase mi nic neřekl. Vzal si svůj batoh ve kterém měl předtím své věci, ale ty si vyndal a dal tam pití a něco ke svačině co tu ještě stihl udělat.

"Jdi zatím do auta." Houkl na mě a ještě mi dal klíčky. Jen přikývnu a jdu tedy do jeho auta si sednout. Po chvilce přišel i on a sedl si na místo řidiče. Připoutal se a já taky a pak jsme vyjeli. Jeli jsme nějakou dobu, ale pak jsem se na něj nadšeně podíval, když jsme zastavili u zoo. "Vypadáš teď jako malé dítě." Uchechtl se. Nafouknu tváře. Vylezli jsme z auta a šli jsme koupit vstupenky. Zaplatil je a vešli jsme dovnitř. Byl jsem z toho nadšený, protože Tae mě sem nikdy nevzal i přes to, že mi slíbil, že mě sem vezme. "Kam chceš jít jako první?" Zeptal se mě. Zapřemýšlím, chytím ho za ruku a hned ho táhnu směrem k tučňákům. Nikdy mě nebavilo se na ně koukat a tak jsem to chtěl mít z krku.

Prošli jsme hned několik dalších zvířat a nakonec jsme se pak zastavili u tygrů. Miluju tyhle zvířata. Jsou sladcí. Byl jsem do nich tak zakoukaný, že jsem si ani nevšiml, že Seunghyun s někým telefonoval. Po chvilce k nám přišel nějaký kluk. Podezíravě si ho prohlédnu. Děsil mě trochu. "Ahooj!" Zamával a já hned o pár kroků couvl a narazil zády do Seunghyunovo hrudi. Pohladil mě povzbudivě na zádech. "Ahoj Dae.. Tohle je Jiyong.. Jiyongie, tohle je Daesung.. Můj kamarád, který tady pracuje." představí nás. Jen si ho prohlédnu a nic neříkám. Děsil mě jeho celkem velký nos. Vzal nás do nějaké místnosti, kde bylo křeslo a různé hračky. Prohlížel jsem si to tam dokud nám neřekl, aby jsme si sedli. Trhnu sebou, když mě Choi chytí za ruku a usměje se na mě. Šel se mnou ke gauči a sedl si na něj a mě posadil hned vedle něj, ale mou ruku nepouštěl.

Nic jsem neříkal a jen jsem se rozhlížel kolem sebe. Daesung někam zmizel, ale po chvilce přišel i s něčím v náruči. Vůbec by mě nenapadlo, že by to mohl být malej tygr. Dal ho Choiovi, aby se s ním mazlil. Usmál se na mě a řekl, abych si ho klidně taky pohladil. Bez váhání jsem ho začal hladit. Byl tak sladkej. Chci ho domů. "Můžete ho i nakrmit." Usmál se na nás a já hned nadšeně přikývl. Dal nám láhev s mlékem a my ho krmili. Choi mě s ním dokonce i vyfotil a pak se Dae nabídl, že nás vyfotí oba i s tygrem. Hned jsem souhlasil. Šťastně se usměju a Dae nás teda vyfotí. Seunghyun mi zničehonic dal pusu na tvář a já zrudl. Strašně mě tím překvapil. "Tak tohle je skvělá fotka!" Zasmál se Daesung. Zrudnu o to ještě víc.

Byli jsme tam nějakou dobu a hráli si s tygříkem než jsme se rozloučili i s Daem. Já se Teda jen uklonil na rozloučenou. "Děkuju, žes nás takhle nechal." Poděkoval Choi a pak jsme šli dál. Šli jsme ještě k medvědům, ale to už jsem chtěl domů, protože jsem byl unavený. "Pojedeme už?" Zeptám se ho. "Jasně.. Tak pojď." Chytil mě za ruku, což odůvodnil tak, že mě nechce ztratit mezi lidmi, kteří tu chodí, ale těch tu moc nebylo. Za ten den jsme snědli i svačinu a vypili své pití.

Sednu si unaveně do auta. Dneska usnu hned.. Připoutám se a pak když se už rozjel tak se na něj kouknu. "Děkuju.." řeknu mu. "Za co děkuješ?" Zeptal se mě. "Za dnešek.. Užil jsem si to, ale ten Daesung mě děsil.. Má velkej nos.. jsem se bál, že by mě s ním mohl vysát." Uchechtnu se a Seunghyun se začal smát. "Jeho se nemusíš bát.. Je hodnej." Uchechtl se. Jen přikývnu a zavřu spokojeně oči. Cestou jsem nakonec usnul a když jsem se vzbudil tak jsem ležel v posteli, ale nebyla moje. Nechápavě zamrkám a sednu si. "Už jsi vzhůru?" Zeptal se mě Choi. "Kde jsme?" Zeptám se ho. "U mě doma." Usmál se na mě a lehl si ke mně. Objal mě. "Neboj se.. Jen jsem tě nechtěl budit a navíc se vyspíš aspoň v normální posteli než na gauči.. A když jsem já spal teď často u tebe tak jsi na řadě ty." Pokrčil rameny. Usměju se a obejmu ho. Jsem rád, že jsem tady u něj. Vždy mě zajímalo jak to tu vypadá a teď to už budu vědět.

Vysprchoval jsem se a on mi půjčil svoje tričko, abych nespal v tom v čem jsem dnes celý den chodil. Cítil jsem z toho trička jeho vůni a uklidňovalo mě to. Provedl mě jeho bytem. Moc se mi to tu líbilo. "Můžu tu někdy přespat znovu?" Zeptám se ho, když ležím v jeho posteli a on mě objímá. "Kdykoliv budeš chtít." Řekl a políbil mě na čelo. Dělá mě šťastným a to jen ležím vedle něj. Stačí ho jen slyšet a hned mám lepší den. Že bych si předtím jen nalhával, že Taeho miluju i nadále?





Huhuuuuuuu xD Napřed to vypadalo, že to ani nestihnu, ale já jsem boží a dala jsem to! Opět díky Akki. XD Fajn.. co si o tom myslíte lidi? Bude to teď s Jiyongiem jen lepší? :D Jinak.. Má velká omluva patří milovanému Daesungovi, že jsem napsala, že má velkej nos. :D Ale je to tak.. nemá ho zrovna nejmenší xD Samozřejmě myslím ten nos.. xD okkkkkkk takže lidi.. Omlouvám se za chyby a doufám, že jste si tento díl užili jako jsem si já užila jeho psaní. :D Taky lidi.. Jestli mám vydávat každou neděli díl tak mě začněte kdyžtak v sobotu už bombardovat zprávama, abych psala, protože pak to dopadá jako dnes. xD Takže.. Budu ráda za vote a za komentář samozřejmě taky, protože vaše komentáře mě nutí psát. :D Vždy než jdu psát díl tak si je totiž čtu. :D tak papa za týden ♥

HELP..Kde žijí příběhy. Začni objevovat