Haemin pov .
" Ya Allah , saya mintak maaf sangat sangat .. saya tak nampak " kata perempuan tersebut .
" uh Ya Allah ? Apa tu ? " soal aku .
" Oh ya Allah tu macam oh my god " hurai dia .
" oh ... btw awak nama apa ? "
" nama saya nisa ... and awak ? "
" park haemin "
" wow orang korea lah ni ! Sukanya kite ! " kata dia teruja . Ey tumbuk kang .
" miss miss -- encik jimin dah sedar " kata doktor Ra-vida .
Aku dan Nisa memasuki wad 101 umtuk melihat keadaan jimin selepas dilanggar nisa . Eey kejam .
" encik Jimin , saya mintak maaf sangat sangat saya terlanggar awak ! " nisa memohon maaf ikhlas dari sudut hati .
" eh takpe .. sebenarnya awak dah langgar hati saya heheh " kata jimin ....
TOLONG AKU NAK MUNTAH TOLONG !
" pesakit dah boleh keluar sekarang juga .. eleh luka dekat siku je pun . Over lebih " kata doktor ravida dengan divanya .
" er --- meh saya hantar ke rumah awak " offer nisa .
Aku dan jimin padang sesama sendiri .
" err kami takde rumah " aduh malulah nak bagitau .
End .....
Pov
***
Mata aku tertumpu tepat pada arah nisa . I think im in love with her ♡ .
" dah sampai pun rumah saya .. awak berdua buatlah macam rumah sendiri " kata dia .
" thank you very much much much " ucap Haemin .
Eh reti ucap terima kasih rupanya .
" dah awak pilihlah bilik memasing .. saya nak gi kerja jap " nisa menunjukkan bilik bilik di tingkat atas rumahnya .
" er awak kerja apa ? " tanya jimin .
" saya owner hotel "
" nak kerja dengan awak boleh ? "
Nisa menelek tubuhku dari atas rambut hingga bawah .
" jadi chef boleh ? Masak masakan korea sahaja . Sebulan gaji 1500 sahaja . "
Mulut aku ternganga ...
// part ni agak hambar //
YOU ARE READING
[C] PREGNANT : PJM ✔
Historia Corta충만한 [2017] + Sesuatu perkara ' extra ordinary ' berlaku pada tubuh badan seorang lelaki . Started ➢ 230917 Ended ➢ 270917 【✔】completed @sugardaddy-