Haemin pov .
" chansoo , aku dah buat apa yang dirancang .... "
" good dear . Aku tak sabar nak bagi dia rasa balasan dia "
" tapiㅡ aku kesian "
" kau kesian kat dia haemin ? Kau tak ingat dia buat apa kat kita ? Dekat Sehyeol ? "
Aku menamatkan panggilan dari chansoo .
Bila aku ingat balik apa yang Jimin telah buat pada kami , dendam aku mula menguasai diri .
Flashback ^^
" baby sehyeol . Kalau you dan squad you bagi tahu cikgu yang I hisap rokok , you dan kekawan you terima balasan ! "
tengking Jimin pada kami bertiga Haemin , Sehyeol dan Chansoo .
Kami tak sengaja nampak dia hisap rokok belakang sekolah dan ponteng sekolah ,
Sebagai pengawas yang berjaya , kami ugut kalau dia tetap tak balik kelas kami bagitahu pengetua .
Thats time dia dah break up dengan Sehyeol .
" cikgu cikgu , kami nampak Jimin hisap rokok belakang sekolah ... " kami berjumpa pengetua di pejabat .
Pengetua terus menuju ke belakang sekolah , rotannya tidak dilupakan .
" siaplah korang ! " jimin menggengam erat tangannya .
Semasa kami sedang menunggang motosikal ,
Tetiba sahaja , motosikal aku break tak makan ... motosikal Sehyeol tayar tercabut manakala motosikal Chansoo , handle (?) Motornya tidak dapat berfungsi .
SEMUA INI ANGKARA JIMIN .
SAKIT HATI SAKIT BADAN .
SEKARANG BIAR DIA RASA SAKIT NAK BERANAK PULAK !
HAHAHAHAHHA RASAKAN .
" halah aku tak sangguplah weh nak bomohkan jimin macam tu " aku mengeluh . Serious talk aku kesian .
" kalau kau tak sanggup ... aku sebarkan rakaman ni .. maaf ye haemin " senyuman sinis sehyeol ditanyangkan lalu memainkan rakaman ,
YeAH AKU SEDANG BERJIMBA
YOU ARE READING
[C] PREGNANT : PJM ✔
Conto충만한 [2017] + Sesuatu perkara ' extra ordinary ' berlaku pada tubuh badan seorang lelaki . Started ➢ 230917 Ended ➢ 270917 【✔】completed @sugardaddy-