" im coming home jimin !" Jerit omma .
Aduh habis berpeluh ketiak aku ni . Tak tahulah macam mana nak bigitau kat omma yang aku ....
" omma . Cemen nak talk talk something "
Omma berjalan kearahku lalu duduk disebelah aku .
" apa jemen ? "
" kalau jimin tell tell you yang something extraordinary berlaku kat chim , mama marah chim tak ? " soal aku .
" apa hal bruh ? " soal omma kembali .
" omma chim --- pr--pregnant " emak kelihatan terkejut lalu tersenyum .
Pelik .
" chim ... " panggil omma dengan nada tenang . Fuh lega sikit .
" AKU HANTAR KAU PERGI SEKOLAH UNTUK BELAJAR .. BUKAN BUAT BENDA HARAM ! DAN KAU JANGAN NAK MENGARUT KAU TU TERUNA BUKAN BETINA ! " omma menengking kearah aku lalu menunjal nunjal kepala aku .
Aku menangis .
Huwargh apa salahku apa salah kandunganku .
" om--tsk tsk ... omma chim mintak maaf zahir batin .. chim tak pernah mintak pun benda ni berlaku ... " aku memberi sekeping gambar yang di-scan semalam .
" aPE ni JEMEN ? "
" cucu omma "
" Kau KELUAR DARI RUMAH AKU SEKARANG ! gELI HAKU DENGAN KAU NI ! KAU BERKUNYIT DENGAN SAPA NI HANAT ? " Omma menolak aku lalu melempar bagasi yang berisi baju seluar boxer pencuci muka .
" DASAR SAJAT ! " jerit omma kembali selepas memberi beberapa money .
Aw sayang mama . Thanks sebab layan chim macam ni .
Betulla apa orang cakap ,
Bila kita susah tiada siapa pun yang nak ada dengan kita .
Tapi bila senang , semua orang kebulur nak dengan kita .
Menci
YOU ARE READING
[C] PREGNANT : PJM ✔
Cerita Pendek충만한 [2017] + Sesuatu perkara ' extra ordinary ' berlaku pada tubuh badan seorang lelaki . Started ➢ 230917 Ended ➢ 270917 【✔】completed @sugardaddy-