Kepala aku diusap lembut haemin .
Aku pura pura tidur .
" jimin aku nak mintak maaf .. kalau bukan sebab aku ... kau tak akan jadi macam ni " aku dapat merasa titisan air mata haemin .
Wait dia buat apa kat aku .
mata aku perlahan lahan buka .
" haemin .. kau buat apa kat aku ? "
Haemin terkaku .
***
" jimin sorry .. " telinga aku jadi panas apabila dengar ucapan sorry dari Haemin .
" kau ingat senang ke aku nak maafkan kau ! Sekarang perut aku dah besar ! Aku kena buang keluarga SEBAB KAU HAEMIN ! " Aku menolak haemin jatuh ke lantai .
" aku min--mintak maaf .. kalau aku tak takutkan sehyeol mesti kau tak akan jadi macam ni " nada suara haemin tersekat sekat kerana menangis .
***
" malam tu , tetiba jer si minah bimbo ajak aku ke club malam so aku ikut je lah "
" dia cuba perangkap aku ... "
" dia rakam aku sedang berjoget di dalam club dengan keadaan mabuk "
" dia ugut aku , kalau aku tak bomohkan kau untuk pregnant ... dia akan sebarkan rakaman tersebut di public dan di mak aku "
" that time , aku tipu mak aku .. aku kata nak pergi belajar "
Aku mengigati satu persatu penjelasan haemin siang tadi .
Kenapa kejam sangat .. sampai sangup bomohkan aku mengandung .
Aku heran .
Adakah kandungan aku ni anak jin (setan ye bukan bts )
Okayh .
YOU ARE READING
[C] PREGNANT : PJM ✔
Cerita Pendek충만한 [2017] + Sesuatu perkara ' extra ordinary ' berlaku pada tubuh badan seorang lelaki . Started ➢ 230917 Ended ➢ 270917 【✔】completed @sugardaddy-