Prológ

324 13 2
                                    

Sedela som na lavičke v parku a premýšľala. Až na to, že bol práve stred noci, tak to bolo úplne normálne. Vonku pofukoval jemný vánok a stromy s ním skvelo splývali. Z oblohy padali krehké snehové vločky ako malé kvapky dažďa a potom, postupne dopadali na zem, až kým sa celkom nerozpustili. Na oblohe sa týčil nádherný, striebristý mesiac v splne. Pohľadom som ho doslova hypnotizovala. Bol čas Vianoc a po celom meste sa týčili rôzne svetielká, stánky a vianočné stromčeky, na ktorých výzdobe sa mohol podielať každý. Bol to naozaj nádherný pohľad harmónie Vianoc. Až na tie prázdne ulice a stánky. No a na mňa. Možno som blázon, ale neznášam Vianoce. Pripomínajú mi všetko, čo som nikdy nemohla mať. A preto tu teraz trčím, popíjam strašne nechutnú horúcu čokoládu a mrznem od zimy. Chcela by som to všetko. Chcela by som rodinu, domov, šťastie a lásku. Moji rodičia, zomreli presne na Vianoce. Zavraždili ich. Aspoň o polícia tvrdí. Nikdy to však nedávalo zmysel. Nič z toho nedávalo zmysel. Veci spolu vôbec nesedeli a faktá boli len nezmysly. Viem totiž, čo sa vtedy stalo. Áno, bola to vražda. Viem kto to urobil, ale tiež viem, že to nebol vrah. Nie vrah, ale vrahovia - démoni. Sú skutoční a rozhodne to nie sú iba vrahovia. Sú ešte horší. Zabíjajú pre potešenie, a pretože je to pre nich príšerná zábava. Sú nesmrteľní až na pár maličkostí a dokážu sa ti dostať do hlavy. Mala som len deväť, keď mojích rodičov len tak predomnou bezcitne zavraždili. A nie len mojích rodičov. Aj môjho staršieho brata Doriana. Bolo to to najhoršie, čo sa mi mohlo kedy stať. Odvtedy som túžila iba po jedinom - po pomste a stala sa lovkyňou. Lovkyňou demonóv, ale hovoria o tom aj ako o lovkyňi tieňov. Nejde iba o jeden druh. Ale o milión druhov. Upíri, vlkodlaci, hybridy a démoni. Všetci majú tú istú prirodzenosť, ten istý cieľ až na pár maličkostí. Všetci zabíjajú. A manipulujú. A ešte jedna vec.
Mojou úlohou je všetkých do jedného zabiť.

Tak to by bol prológ. Dúfam, že sa Vám páčil. Je síce naozaj krátky, ale toto je len úvod do deja príbehu . Žiaden strach kapitoly budú oveľa, oveľa dlhšie.

- E

The Secret of DemonsWhere stories live. Discover now