Το μπαράκι που πήγαμε με τα παιδιά ήταν πανέμορφο. Μικρό σε μέγεθος, διώροφο, λευκό με χρυσές αποχρώσεις και ενώ σε έβαζε στη διαδικασία της πλάνης σχετικά με το πόσο ακριβό μπορεί να ήταν -κυρίως λόγω διακόσμησης-, όταν τελικά πλήρωνες το ποτό σου καταλάβαινες πως ήταν ένα συνηθισμένο μπαράκι όπως όλα τα άλλα.
Ο κόσμος δεν ήταν υπερβολικός και η μουσική ηχούσε σε φυσιολογικά επίπεδα. Ήταν το τέλειο μέρος, όπου μπορούσες τόσο να συζητήσεις με την παρέα σου όσο και να χαρείς τη μουσική και το ποτό σου -το οποίο ποτό που μας είχε παραγγείλει ο Edward ήταν όντως ελαφρύ. Είχα φτάσει σχεδόν στο τέλος του και δεν ένιωθα καμία ζάλη και καμία ενόχληση γενικότερα.
"Εντάξει, αφού πέρασα μια τέτοια βραδιά με τον αδερφό μου, οφείλω να σου ζητήσω ένα μεγάλο ευχαριστώ, Iris. Ειλικρινά, πιστεύω πως αν δεν ήσουν εσύ δε θα έμπαινε ποτέ στη διαδικασία να μου ζητήσει να βγω μαζί του και μάλιστα σε μπαρ!" αναφώνησε η Heather.
"Μη λες χαζά στην κοπέλα, εννοείται πως θα το έκανα κάποια στιγμή. Απλώς δεν ήμουν στις καλές μου και εξακολουθώ να μην είμαι ιδιαίτερα καλά," τόνισε. "Παρόλα αυτά, το βρήκα σαν μια ευκαιρία ώστε να γνωρίσει και η Iris τα μέρη διασκέδασής μας, τόσο περίεργο σου φαίνεται;"
"Όχι τόσο περίεργο όσο αξιοθαύμαστο. Απλά σου λέω πώς το βλέπω εγώ, δε θέλω να μας το βγάλω ξινό άρα σταματάω." απάντησε και γέλασα δυνατά.
"Αν θέλετε τη γνώμη μου, πριν κλείσουμε το θέμα, θεωρώ πως και οι δύο έχετε το δίκιο σας. Εννοώ, από τη μία εσύ Edward είχες τα θέματά σου τόσο καιρό οπότε ήταν λογικό να μην είχες όρεξη να βγαίνεις έξω συχνά αλλά από την άλλη, καταλαβαίνω και σένα Heather. Θες να περνάς περισσότερο χρόνο με τον αδερφό σου γι' αυτό και το σχολίασες έτσι τώρα που τελικά το κάνεις."
Κούνησαν και οι δύο ταυτόχρονα τα κεφάλια τους και συγκράτησα ένα χαμόγελο που πήγαινε να σχηματιστεί στα χείλη μου. Κοιτάχτηκαν μεταξύ τους και για άλλη μια φορά μίλησε πρώτη η Heather. "Έτσι ακριβώς είναι. Εγώ χάρηκα που έκανε την αρχή σήμερα και ήσουν και συ μαζί μας. Σε μετράω πολύ σα φίλη, Iris, και ας γνωριζόμαστε λίγο καιρό. Επομένως, ήταν φυσικό και επόμενο να αντιδράσω έτσι. Συγνώμη αν σε σύγχυσα, Edward."
"Όλα εντάξει, δεν είχα σκοπό να τσακωθούμε για ένα τέτοιο λόγο. Άλλωστε και γω πέρασα καλά απόψε, τόσο στην ταβέρνα όσο και εδώ τώρα," απάντησε κοιτάζοντας με. Κούνησα το κεφάλι μου και η Heather του χάιδεψε το μπράτσο απαλά.
YOU ARE READING
Iris
Short Story|| Βιβλίο Πρώτο || ✿ Η Iris έχει μεγάλη αγάπη για τη φύση. Μεγάλωσε σε ένα χωριό μακριά από τη βαβούρα της πόλης και δε μπορεί να φανταστεί τη μέρα της χ...