Capitolul 2:Fără vicii nu există ură

104 4 0
                                    

Totul începe cu o mică scânteie... Doar de atât este nevoie pentru a da unei persoane (în cazul de față un demon) imboldul de care are nevoie pentru a reuși ceea ce-și dorește.
În cazul lui Dante scânteia a stărnit un adevărat foc, iar acest foc putea fi stins cu ajutorul unei răzbunări reci ca gheața.
În opinia sa, singurii vinovaţi pentru moartea surorii sale erau îngerii și tatăl său, și aveau să plătească un preț foarte scump.
Planul său era unul foarte simplu:se spune ca îngerii au ascuns pe Pământ o putere imensă ce putea distruge Raiul și Iadul deopotrivă. Intrat în posesia puterii nemărginite putea să-i răpească tatălui său ceea ce iubea cel mai mult:tronul Iadului, și, de asemenea să distrugă toți îngerii. Dar există o problemă:puterea zăcea într-un muritor oarecare, iar singurul mod în care te puteai apropia de el era să fi îngerul său păzitor.
Deci tot ce trebuia să facă era să afle cine era muritorul, să-i distrugă îngerul păzitor și să obțină puterea pentru aș putea îndeplini obiectivul.
Numele muritorilor erau păstrate în arhivele vechii biblioteci a Raiului, dar este interzis ca un demon să pătrundă în Rai și invers.
Pedeapsa primită pentru încălcarea regulii era expulzarea din tărâm și silirea de a trăi în lumea oamenilor ca suflet rătăcit.
-Deci trebuie să fac totul ca la carte... Fără nici o greșeală! Am o singură șansă.

Răzbunare Mortală Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum