Capitolul 9 :Clopotele bat doar în Iad

50 4 0
                                    

Camera Monei era spațioasă, cu un pat în care puteau încăpea cu uşurinţă 4 persoane. Pereții erau vopsiți în galben pal, și deasupra patului trona un tablou reprezentând o zi cu soare în Paris. Peste tot prin cameră erau aruncate perne și animăluțe de pluș, arăta ca și camera unui copil de 8 ani. Ferestrele mari, în stil franţuzesc aveau priveliște spre strada acum pustie.
Privirea lui Alisson rătăcea în susul și în josul acestui peisaj sumbru.
-Dacă tot ai timp să visezi cu ochii deschişi înseamnă că ai și un plan cum să ieșim din rahatul ăsta.
-Nici cea mai vagă idee...zise ea nedeslipindu-și privirea de la fereastră
-Am face bine să găsim ceva repede. Nu de alta, dar nu cred că amica noastră va dori să stea singură prea mult timp.
-Ok... Deci ce știm până acum... Christal e posedată de un demon. Nu?... Și care erste singurul loc în care un demon nu poate intra?
-Ammm...
-Biserica geniule! Deci, dacă vrem să scăpăm de ea trebuie să mergem la vechea biserică.
-Cred că ai uitat ceva mic, mic de tot în planul tău.
-Ce?
-Păi nu știu... Faptul că NICI EU NU POT INTRA ACOLO!
Ușa dormitorului se izbi de perete și în prag apăru Christal .
-Tu char nu ști când să renunți. Nu-i așa?
-Nu prea îmi place să renunț așa ușor la ceea ce-mi doresc.
-Așa credeam și eu...
Ne mai stând pe gânduri Dante o luă pe Alisson pe sus și zbură pe fereastră.
-Unde mergem?
-Presupun că în singurul loc în care chiar mai avem o şansă. Trebuie să recunosc însă, prietena ta nu știe când să renunțe.
-Nu cred că mai e prietena mea...
Dante o privi în ochi pe Alisson, dar ea își întoarse privirea și o tăcere apăsătoare se lăsă între ei. Pentru prima oară în viața lui, Dante simți sentimentul de vinovăție.

După 10 minute de zbor ajunseră la vechea biserică de pe deal. Biserica era acolo de când își putea Alisson aminti. Și curiozitatea o împinsese şi mai departe, așa că făcu cercetări și descoperi că era acolo încă din secolul trecut.
-Ce căutăm aici? Parcă spuneai că nu poți intra într-o biserică.
-Să zicem că. Biserica asta este ceva mai specială.
-Ce vrei să spui?
- Privește cu atenție.

Alisson privi preț de câteva secunde ușa bisericii și atunci o observă:o stea cu susul în jos.

- Ce te tot holbezi așa la ea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- Ce te tot holbezi așa la ea... Zici că nu ai mai văzut până acum un simbol satanist.
-Stai... Simbol satanist? Asta înseamnă că biserica asta este...
-Ridicată în numele Diavolului și singura biserică în care pot intra? Dap. Asta e.
-Dar dacă tu poți intra... Înseamnă că și ea poate.
-Mersi,geniule. Acum hai să ne grăbim.
-Unde?...
-Nu că tu chiar ești bătută în cap! În Iad... Unde altundeva?...
-Iad?!
-Aham... Ai zis că mă ajuți îți amintești?
-Da,dar...
-Lasă vorbăria și haide.

Răzbunare Mortală Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum