Rüzgar Yuichiro'nun siyah saçlarını uçuruyordu.Gün batmak üzereydi.Hava turumcunsu bir renk almıştı.Güneş yerini aya bırakmak üzere çekiliyordu.
Yuichiro ayaktaydı.Üstünde kan içindeki siyah tişörtü ve pantolonu vardı.Değiştirmeye zahmet etmemişti.Umurunda değildi.
Mika yanındaydı.Üstünde hep giydiği beyaz pelerini ve ceketi vardı.Onun da üstü kan içindeydi.Yuichiro'nun elini tutuyordu.Birlikte uçurumun kenarında duruyorlardı.Yuichiro aşağıya baktı. Deniz."Rengi eski gözlerine benziyor,Mika." Mika gülümsedi.
"Buna emin misin,Yuu-chan?" Elini sıktı.Rüzgardan önüne gelen sarı saçlarını düzeltti.
"Sözümü tutacağım Mika.Beni öldürmene izin vermeyeceğim.Bunun için kendimi öldüreceğim."
"Sana sahip olduğum için çok şanslıyım,Yuu-chan.Ama bunu yapmak zorunda değilsin." Mika boştaki eliyle kırmızı gözyaşlarını sildi.
"Beni öldürmen kaçınılmaz son,değil mi? Ne olursa olsun gerçekleşecek.Yapacak hiçbir şey yok." Mika önüne baktı ve kafasıyla onayladı."Üzgünüm."
"O zaman ikimize de daha fazla acı çektirmeye gerek yok değil mi? Asıl soru benimle gelip gelmeyeceğin Mika." Kafasını Mika'ya çevirdi.
"Her zaman seninle olacağım,Yuu-chan." Bu sefer eliyle Yuichiro'nun gözlerini sildi.Bu ikisi son zamanlarda ne kadar çok ağlıyordu böyle?
"O zaman beklemeye ne gerek var?" Yuichiro Mika'yı çekerek uçurumun ucuna yaklaştı. Mika kollarını Yuichiro'ya sararak son bir kez daha sarıldı.
"Seni seviyorum,Yuichiro."
Birlikte atladılar.
Ben de seni seviyorum,Mikaela.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seishin | MikaYuu
Fanfiction"Kurtar beni Yuu-chan." Şeytan!MikaxYuichiro Owari no Seraph.