המוסיקה האיטית התנגנה באוזניי, יידיו היו מלופפות סביב האגן שלי וחיבקו אותי חזק, ראשי נח על הכתף שלו, רקדנו סלואו לפי המוסיקה שהתנגנה ועיניי נעצמו.
שנשאר ככה לנצח.
זה הדבר היחידי שיכלתי לחשוב עליו, למרות המוסיקה, האנשים המזיעים מסביב שרקדו אחד עם השני, הרגע הזה היה רק שלנו, רגע מיוחד, רגע עמוק.
עוד דקה חלפה שהרגישה כמו שנייה והוא התחיל לדבר, "טאה, אני רוצה להגיד לך משהו, זה בסדר אם נצא מפה?" הוא הזיז את הראש שלו אחורנית כדי לראות את הבעת הפנים שלי.
הנדתי את ראשי לחיוב, הוא שילב את יידינו אחת בשנייה והוביל אותנו אל מחוץ האולם.
אורות עמומים בפינת השביל שהובילו לבמה נמוכה ומוארת, אורות צהובים נתלו על העצים מעלייה שחיכו לנו.
"אנחנו כבר שם" הוא הודיע וברגע ששנינו עלינו על הבמה הוא הסתובב אליי, הבחור היפה שהיה נראה יפה כפליים עכשיו, הבטתי בו בעיניים מאוהבות.
לפתע חיוך עלה על פניו ולאחר שנייה הוא כרע ברך.
"ג'ונג...קוק... מה?" אמרתי בבלבול, מי לא היה מבולבל בסיטואציה הזו.
"טאהיונג, אנחנו מכירים כבר זמן מה, וכל הזמן הזה אני אהבתי אותך, אתה גרמת לי להיות מאושר ולקוות ליום הבא כדי לראות את החיוך שלך, אני אוהב אותך." ג'ונגקוק אמר ועיניי נפערו.
"טאהיונג, התהיה חבר שלי?" ג'ונגקוק שאל וחיוך עלה על פניי.
"אידיוט" הודעתי ומיהרתי לשבת על ברכיי גם, תפסתי את פניו ונישקתי אותו, כאילו הוא עוד שנייה יעלם מבין אצבעותיי.
אני אוהב אותו.
YOU ARE READING
Like We Used To - VKook
Fanficאהבתי שאהבו אותי... לא כל סיפור אהבה מסתיים בסוף טוב. ~~~~~~~~~ VKOOK🌲 פרקים קצרים