Şuan çok konuşmak istemiyorum çünkü burnum çok ağrıyor. Hastanedeyim ve doktorun kontrol için beni odasına çağırmasını bekliyorum. Sanırım şuan yüzüm çok berbat görünüyor. Oturduğum koridordaki herkes bana bakıyormuş gibi hissediyorum. Burnumda koca bir sargı var ve salak gibi sadece bunu düşünüyorum. Her neyse ben size burnumun nasıl bu hale geldiğini anlatayım. Liseyi uzun uğraşlar sonucu (böyle dediğime bakmayın hiç çalışmadım) kazandım. Bulunduğum okul sanırım şehrin en kötü okulları arasında ve burası tinercilerle dolup taşıyor. İlk gündü okula giderken olan düşüncem okula girip birkaç arkadaş bulmaktı. Fakat hiç de öyle olmadı. Okula girdiğim gibi kendimi 11. sınıfların kavgası arasında buldum. Olay yerinden ayrılıp sınıfımı öğrendim. Bir süre etrafıma bakındım ve zilin çalmasını bekledim. Zil çaldığında sırama geçtim ve sınıf arkadaşlarımın yüzlerini ezberlemeye çalıştım. Müdürün ve müdür yardımcıların konuşmalarını dinleyen kalabalığa göz gezdirdim. Sanırım sınıftaki en kısa kişi bendim. Konuşmalar bittikten sonra İstiklal Marşını okuyup sınıfa geçtik. Sınıfa girdiğimde gördüğüm ilk şey en ön sırayı kapmak için 3. Dünya Savaşını yaşayan sınıf arkadaşlarımdı. Bende onların yanından sıyrılıp ikinci sıraya kalem ve not defterimi koydum. Ön sıra kavgası bittikten sonra ikinci sıra kavgası başlamıştı galiba. Ve bende ikinci sıradaydım. Şişman bir çocuk bana doğru ilerledi ve sıradan kalkmamı söyledi. Bende hiç cevap vermeden sıradan kalkmak yerine yana kaydım. Kafamı öne eğmiştim ve çocuğa bakmıyordum. Ama sinirlendiğini anlamıştım. Bana tekrar kalkmamı söyledi ama ben neden onu dinleyeyim ki ilk ben geldim ne de olsa. Ama çocuk böyle düşünmüyordu. Kafamı kaldırdım, çocuğa baktım ve ne olduysa o anda oldu çocuğun yakamdan çekmesiyle bana kafa atması saniye sürdü. Sonrasında zaten hastaneye falan getirildim. Hemşireler kanamayı durdurup bahsettiğim koca sargıyı yaptılar ve şuan da burdayım. Bu arada adım Murat. Büyükbabası ve büyükannesi ile yaşayan asosyal bir insanım ve buda benim 'ASOSYAL HAYATIMIN' okurlara özel hikayesi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asosyal Hacker
RandomMerhaba ben Murat. Evet, asosyalim ve insanlara bakış açım biraz farklı. Her hikaye kahramanı gibi benim de annem ve babam 'bir kazada' öldüler. Büyükbabam ve büyükannem ile kalıyorum. Bana bir şey olmasın diye ellerinden geleni yapıyorlar. Umarım b...