-4-

615 18 18
                                    

     Ertesi gün büyükannemi ziyaret etmek için evden ayrıldım. Her ne kadar evden çıkmayı sevmesemde beni çocukken en çok seven insanı ziyaret etmeyi önemli bulurdum. Halâ aynı evdeydi ve o eve gitmek beni mutlu ediyor. 9 yaşındayken yaktığım koltuğa oturdum. Halâ eski zamanlardaki rahatlığı vermiyordu ama olsun. Bu arada evet o koltuğu ben yakmıştım. Ev dışında ne kadar asosyalsem, ev içerisinde asosyalliğimin iki katı kadar hiperaktif bir çocuktum. O zamanlar ateşle oynamayı çok severdim ve bu yüzden evde hep kibritle oynardım. Büyükannemin uyarılarını umursamazdım hiç. Benim gibi küçük bir çocuğun kibrit ile oynamasını hiç sevmezdi. Bir ara yine bu koltukta otururken elimdeki kibriti düşürmüştüm ve olan o anda olmuştu. Neyse ki büyükbabam çok hızlı davranmıştı. Çok bir şey değil sadece yarısını yakmıştım. Bu arada büyükbabam geçen yıl kalp krizinden öldü. Büyükannemde bu olay sonrasında ölü gibi yaşamaya başladı. Zaten hastalıkları artmıştı birde bu olayın olması olumlu sonuç doğurmazdı zaten. Bende bu yüzden elimden geldikçe onu ziyaret etmeye çalışıyorum. Bir süre onun yanında kaldıktan sonra eve geri döndüm. Barış halâ ders çalışıyor. Bilgisayarın başına geçtim. Hackerlığı araştırma sürecim halâ devam ediyordu. Her gün yeni bilgiler elde ediyordum. Kodlar, veri tabanları...  Biraz araştırdıktan sonra kod yazmayı öğreneceğim ama sadece EĞLENCE amaçlı. Eğer profesyonel olursam düşmanlarım olur mu acaba veya bir grubumuz olur mu?

     - Geldiğini niye haber vermiyosun kanka.

     - Ders çalışıyorsun diye rahatsız etmek istemedim.

     - Hımm, büyükannen nasılmış?

     - İyi, yani halâ aynı. Değişen bir şey yok.

     - İyi bari çay içer misin?

     - Yok kanka saol iyi çalışmalar.

     Bende bilgisayara döndüm. Yeni bilgiler araştırırken biraz farklı olan bir site bulmuştum. Söylenilene göre dünya üzerindeki bütün profesyonel hackerlar bu sitede toplanıyormuş. Siteye girmeye çalıştığımda benden bir şifre istemişti. Sanırım profesyonel hackerlar için bu şifreyi çözmek çocuk oyuncağı falandır. Ama ben bir hacker değilim ve hacker olmadığım kadarda meraklıyımdır. Hemen farklı farklı sayfalar ile hacker olmanın yollarını aradım. Bu sorunun cevabı kodlarda saklı galiba ve eğer o kodları çözersem bende bir hacker olabilirim...


Asosyal HackerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin