-5-

270 14 8
                                    

     Hergün araştırma yapmaktan sıkılmıştım artık şimdi sıra gerçek işi yapmaya gelmişti.Araştırmalarımda rastladığım birkaç alıştırma yapmamıza yarayan site bulmuştum.İsimlerini yazdığım not kağıdını çekmecemden almıştım. Çekmecenin rayları bozuk olduğu için bir süre açamadım ve çok ses çıkardım. Sanırım Barış rahatsız olmuştu. Odama geldi.

-Çekmeceye işkence mi yapıyosun?

-Açamadım şunu bir türlü, yardım edermisin kanka?

-Düzgünce çekersen açılır hunharca çekmeyi bırakıp birde öyle çekmeyi dene.

Çekmece açılmıştı.

-Bak gördün mü?

-Benimle bir alakası yok. Neyse kusura bakma.

-Tamam ben odama geri gidiyorum.

   1-2 saatimi bu sitelerde gezinip alıştırma yapmakla harcamıştım. Artık bir algoritma kurmayı öğrenmiştim.

Başla
    |
Yaş toplamı
    |
x=Yaş toplamlarının ortalaması
.
.
.

   Şimdi de işe gitme vakti gelmişti. Evet evin kirasını ödemek için bir işe ihtiyacımız vardı. Barış ders çalışmak zorunda olduğu için bu görev bana kalıyordu. Herneyse bunları size anlatacağıma yola çıksam iyi ederim yoksa ilk günlerden kovulacağım.

   Yaşıma uygun bir meslek ararken epey zorlanmıştım. Bir süre araştırmıştım. Sonunda kendime sadece restorant garsonu olmayı uygun görmüştüm. Hem maaşıda fena değilde en azından bize yetiyordu.

   İş çıkışı yorgunluktan eve nasıl geldiğimi hatırkamıyorum bile. Şuan kulağımda kulaklıkla yatağımda öylece uzanıyordum. Bilgisayara dönüp alıştırmalara devam edicektim ama fark ettim ki kolumu bile zor kaldırıyordum.

Asosyal HackerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin