Perspectiva lui Kim B .
Dupa un drum de o ora am ajuns acasa .Ne dam jos din masina si mi-am luat bagajele , apoi intram toti in casa si un pui de lup sare pe mine , ma darama si se pune pe peste mine apoi ma linge pe fata (poza media). Dean il da jos de pe mine apoi Mark ma ajuta sa ma ridic .
-Esti bine? Ma intreaba Kim .
-Da sunt bine , dar cine e scumpeta asta mica ? Spun eu mangaind puiul de lup pe cap .
-El e Jax . Spune Dean
-E adorabil . Spun eu .
-Stim . Spun Mark si Dean la unison .
-Kim camera ta e la etaj ultima pe stanga . Spune kim . Apropoo , in seara asta va trebui sa imparti camera cu unul din baieti . Mai adauga el .
-Sau pot dormi pe canapea . Spun eu .
-Ok . MECIUL . Tipa Mark si sarim toti pe canapea . Mira in bratele lui Kim pe fotoliu si eu intre Mark si Dean . Jax vine si se pune in poala mea , iar eu incep sa il mangai . Fara sa imi dau seama am adormit pe umarul unuia dintre baieti .Perspectiva lui Dean.
Sa-mi bag piciorul Steaua pierde , iar aia de la Dinamo ii alearga ca pe niste caini . Pe bune . Frate pana si o fata ar castiga meciul asta . Imi spun eu in minte . Imi intorc privirea putin spre Kim si o vad dormind cu capul pe umarul meu .
Imi pare rau pentru ea , dar intr-un fel ma si bucur pentru ca altfel nu as mai fi apucat sa o cunosc . Imi intorc capul spre fotoliu si vad cum tata o ia pe mama ca pe o mireasa si urca scarile cu ea . Mark sare ca ars si incepe sa tipe . " DUCETI-VA DRACU DE IDIOTI CA NE STRICATI MECIUL . CINE PANA MEA VA CHEMAT SA JUCATI CU STEAU . SA VA IA MORTI PE TOTI ." Eu , Kim si Jax sarim ca arsi si cadem de pe canapea .
-Ba esti prost , adormise sor-ta si tu zbieri ca nebunul . Tip eu la el .
-Calmati-va . Spune Kim care se freca la tampla . Ma duc in fata ei , ma las in genuchi si ii iau mana cu care se freca la tampla .
-Vezi ce ai facut . Daca nu tipai Kim nu se mai ranea . Spun eu cu fata la Mark .
-Va calmati ? Intreaba kim .
-Ma duc sa aduc niste gheata . Spun eu si plec spre frigider . Iau gheata si cand ma intorc Mark nu mai era , iar Kim era inca pe podea . Ii pun punguta cu gheata pe rana , tamponez usor si ea spune :
-Mersi Dean .
-Nu-i nimic . Oricum ultima oara cand Mark a facut asa m-am ales cu un pumn direct in fata .
-Au . Te-ai razbunat ?
-I-am inlocuit samponul cu lipici .
-Tare .
-Stiu .
Dupa ce am mai vorbit putin eu am urcat in camera , iar ei i-am dat o perna si o parura , apoi s-a culcat pe canapea .Dimineata .
Perspectiva lui Kim.BDeschid ochi si il vap pe Jax cum doarme pe stomacul meu . Il mangai putin pe cap si el isi deschide ochisori lui mici si albastri , apoi casaca si se pune la loc . Il iau in maini si, apoi ma ridic in fund ,si il pun langa mine . Ma ridic de pe canapea si ma duc la bucatarie unde ii vad pe toti . Mira si Kim beau cafea , Dean si Jack manca ciocolata .
-Neata . Zic eu si toti isi intorc privirile spre mine .
-Neata Kim. Spune Mira si face semn sa ma asez langa ea . Ma asez si imi intinde un baton cu cereale (preferatul meu ).
-Tu asta manaci dimineata ? Intreaba Mark care statea fix langa mine .
-Da , fiinca altceva nu pot sa manac ca altfel mi se face rau . Spun eu cu gura plina .
-Kim , Luni vei merge la liceu cu baieti .
Spune Kim.H .
-Ok Kim . Si camera mea ce are de nu am putut sa dorm in ea ? Intreb eu .
-Pai nu e gata . Si anume e nemobilata . Deci acum vei merge cu mine la cumparaturi .Si spune-mi " tata ".
-De ce ? Intreb eu .
-Pentru ca de acum sintem familia ta , iar tu ai face bine sa imi spui "Mama" ca altfel te incui in camera fara telefon si fara carti . Spune Mira .
-Citesti ? Intreaba baieti la unison .
-Da , si asta se numeste santaj Mi ... adica ... mama .
-Asa ma gandeam si eu . Spune ea cu un zambet satisfacut .
Eu si kim am plecat la cumparaturi unde am stat vre-o 5 ore . Camd am terminat ne-am intors acasa si mi-am petrecut alte 5 ore din viata (ajutata de Mark si Dean ) montam , curatam , aranjand camera . Cand am terminat camera arata asa :Baieti au plecat , iar am mers la baie (Cea din camera ) sa fac un dus . Dupa dus m-am bagat in pat si am adormit .
CITEȘTI
Seductie criminala
FanfictionKim este o fata a carei viata se schimba radical . atunci cand il intalneste pe el . El , Max , ii omoara parinti lui Kim . Ea se muta cu matusa ei , Mira , sotul acesteia , Kim Hyun Joong , si copii acestuia : Dean si Mark .