Capitolul 10

110 6 1
                                    

Perspectiva lui Mark

Este 9 dimineata si eu iau micul de jun cu Dean .
- Frate , Sara ar trebui sa stea departe de Kim . Spun eu .
-De ce ? Intreaba el inocent .
-Sa nu o omoare Kim .
-Din partea mea sa stea cat mai aproape si s-o injure cat de mult poate .
-Sadicule . De ce nu o faci tu ?
- Si daca as face-o chiar in fata ta si a lui Kim . Cum crezi ca va reactiona ? Sau ce o sa-i spun ?
- Ai dreptat ... Nu am apucat sa termin ca suna soneria . Ma ridic de la masa si merg spre usa . O deschid si observ un buchet de trandafiri albi si un bilet legat de buchet . Iau biletelul si observ ca e pentru Kim . Il iau (buchetul si pun si biletelul printre flori)si intru in casa . Ma intorc in bucatarie si o vad pe Kim vorbind cu Dean .
-Hei voi doi , ce faceti ? Ii intreb eu .
-Vorbeam si noi . Spune Dean .
-Pentru tine . Spun si ii intind florile lui Kim .
Ea si Dean se uita ciudat cateva secunde apoi ei incep sa rada amuzati . Cand se mai linistesc Kim spune :
- Buna gluma .
-Nu era o gluma , acum ia-l . Spun si ii pun buchetul in mana .

Perspectiva lui Kim

Iau buchetul si printe flori observ un biletel . Il iau si-l citesc .

" Tii minte seara aceea in care ne-am cunoscut . Ei bine m-am intors sa recuperez ce-i al meu , adica tu . In seara aia m-am indragostit de tine desi nu te cunosteam . Erai speriata de mine , dar totusi m-ai infruntat , te-ai jucat cu mintea mea si ai tas de timp pana au venit nenorociti aia de politisti si m-au luat . Acum m-am intors si vei fi doar a mea .

                                       Cu dragiste al tau
                                                   Max "

Am stans biletul in mana apoi l-am aruncat peundeva prin incapere , am lasat buchetul pe masa si am plecat sa ma plimb .

Perspectiva lui Mark

-Ce-i cu ea ? Prima oara rade de faptul ca cineva ii trimite flori, apoi arunca o declaratie de dragoste de la un admitator secret . Spun eu iritat .
-De la cine erau florile ? Ma intreaba el citind acel bilet .
-De la unu Max .
- Pai , Kim il uraste pe Max .
-De ce ?
Si asa Dean mi-a povestit tot .
-Wow . ... Idiotul ala ar face bine sa stea departe de ea si casa asta ca altfel il omor cu mana mea . Spun nervos .
- Da si din cate se pare o vrea pe Kim
-Nu se atinge ala de ea nici sa mor sfasiat de lupi .
Dupa ce am spus asta se aude soneria . Ies cu Dean din bucatarie si mama deschide usa . Dupa ce o deschide apare Max. Acesta intra pe nesimptite in casa si se asaza pe canapea .
-Ce cauti aici ? Intreaba mama nervoasa .
-Am venit sa-mi iau iubita .
-Din cate stiu eu sora mea n-are iubit . Spune Dean .
-Pai are . Eu sunt iubitul ei si punct . Acum ... Unde e ?
-La mall cu prietenele ei . Spun eu nervos .
-Si cand de intoarce ?
-Cand s-o aminti . Spune mama nervoasa .
- Bine pot ramane aici pana vine ?
-Sigur , eu ma duc s-o sun . Spune ea si pleaca .

Perspectiva lui Kim

Sunt in parcul central fumand tigare dupa tigare ,ascultad cele mai deprimante melodii si amintindu-mi acea seara in care l-am cunoscut pe Max . Deodata telefonul imi suna .
Convorbire telefonica
-Alo . Scumpo . Sunt mama .
-Ce e ? Spun eu rece . Nu am ceva cu mama sau frati mei , datr am ceva cu Max .
-Spune-mi ca nu esti suparata pe mine sau frati tai.
-Nu , dar pe Max sunt .
-Despre asta vreau sa vorbim .
-Ascult .
-Vin-o acasa te rog .
-Max e cu voi , nu ?
-Da .
-Vin imediat . 
Am inchis , mi-am stins tigarea si mi-am luat  lucrurile , apoi am fugit spre casa .
Am ajuns . Intru si merg repede in suvragerie si ii vad pe toti .
-Buna scumpo . Spune mama speriata .
-Oh , buna iubire . Spune Max si se intoarce cu fata la mine .
-Max in bucatarie , acum ! Spun eu rece .
El seridica si vine dupa mine la bucatarie .
Intram si el se asaza pe un scaun .
-Ce vrei , nu-ti ajunge ca mi-ai ucis parinti , acum vrei sa-mi omori si matusa , veri si unchiul ?
-Nu am sa omor pe nimeni din ei , doar daca te muti la mine .
-De ce ? Cu ce as putea sa te ajut , mai mult te voi incurca .
-Asta asa e , dar te vreau sa fii doar a mea .
-Nu vin nicaieri . Spun si dau sa plec , dar ma prinde de inceietura , ma intoarce cu fata la el si spune :
-Nu te-am rugat , ti-am ordonat .
-Bine , asteapta aici .
-De ce ?
-Tu chiar vrei sa vezi cum tipa toti la mine .
-Bine . Astept aici .
Am mers in suvragerie , unde erau toti , ma asez si mama spune :
-Deci ?
-Trebuie sa plec cu el .
-Ce , nu pleci nicaieri . Tipa tata nervos .
-N-am de ales . Ori merg cu el de buna voie , ori va omoara pe toti si ma ia cu el .
- Bine atunci . Kim, asta trebuia sa iti spunem de mult , dar mama si tata  au vrut sa pastram secret fata de tine . Spune Dean .
-Ce ? Intreb eu curioasa .
-Eu , Dean si Mark suntem sefi de mafii . Max e prietenul nostru numaru si avem nevoie de tine . Spune tata cu greu toate astea .
-Kim ai tot dreptul sa fii nervoasa si sa tipi la noi . Spune mama trista .
-Nu , nu sunt suparata si am sa va ajut . Ce trebuie sa fac ? Spun eu toate astea si ii imbratisez pe toti . Le dau drumul si tata spune :
- Trebuie sa te duci cu el pentru ca esti mult mai in siguranta cu Max. 
-Ok .
Ma intorc in bucatarie si spun :
-Am rezolvat , merg sa-mi fac bagajele .
-Bine , dar grabeste-te .
-Bine .
Am urcat sus , am luat un troler si mi-am aruncat tot sifonierul in el . Cobor inapoi in living unde erau toti , mai ales Max , care se certau . Merg langa Max si zic :
-Puteti sa nu va mai certati  ?
-Nu ne certam Kimy. Spune Mark.
-Mai bine zis. Astia se cearta si eu doar asist.
- Max vrei sa astepti afara . Vin si eu imediat . Spune eu
-Sigur iubito . Spune Max si-mi ia valiza din mana .
Nimeni nu mai spune nimic , iar Max iese din casa si eu supun :
-O sa imi fie dor de voi .
-Si noua de tine . Spune mama .
-Hey pustoaico , nu fii trista , sigur idiotul ala te va lasa sa vii in vizita . Si apropoo pune si invata de carnet , ai examen in 2 saptamani . Spune tata
-O sa imi fie dor de micuta mea surioara somoroasa . Spune Mark . Si ma ia in brate . Apoi imi da drumu .
-O sa imi fie dor de ... stai , daca tu pleci ... Cine plm o mai omoara pe Sara din bataie ? Spune Dean care o face pe ranitul .
-Hey . Ma ia de acasa nu de pe laneta .
- Ai grija de tine . Imi spun toti in cor si facem o imbratisare de grup .
-Voi avea . Si voi . Spun dupa ce rupem imbratisarea .
-De sigur . Spune mama .
Am iesit afara din casa si Max era sprijinit de capota unei masini cu ochii in telefon .

Max observa si spune  :-Sa mergem

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Max observa si spune  :
-Sa mergem .
Nu am mai spus nimic si m-am urcat in masina . Max se urca pe scaunul soferului si iese cu masina din curtea casei .

Seductie criminala Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum