Am intrat in camera surorii mele si ea era in pat sup patura plangand . Ma pun pe pat , ii iau patura de pe cap si ea incepe sa tipe :
-PLEACA DIN CAMERA MEA .
-Scarlet . Asculta-ma . Ti-am ascuns toate astea , doar ca sa te protejez . Tu si Kim sunteti totul pentru mine .
-NU TE CRED SI PLEACA O DATA . Spune ea enervandu-ma la culme .
-ASCUTA-MA EU SUNT FRATELE TAU SI SEFUL CASEI ASA CA AI FACE BUNE SA MA ASCULTI .
-Nu , pleaca . Spune ea printre susupine .
Am iesit trantind usa in urma mea si m-am intors in biroul meu . Am intrat si m-am dus la Kim , m-am pus in genuchi si i-am luat mainile intra-le mele si am intrebat-o :
-Cum te simpti ?
-Bine. A spus ea pe un ton stins . (Media )
-Nu iti face griji , totul va fi bine .
-Stiu , dar chiar n-am vrut ca ea sa te urasca .
-Kim . Nu e vina ta . Scarlet e dificila , dar in final trece peste tot ce o supara si iarta acea persoana .
-Cred ca seamana cu fratele ei . Spune ea. Cu un mic zambet in coltul gurii .
-Imi place cand zambesti . Spun si ii dau un pupic pe obraz .
- Max , eu , ... te ... iubesc . Spune cu greu .
-Si eu iubire . Spun si o sarut dulce si apasat .
-Deci suntem impreuna ? Intreaba ea .
-Da . Spun si o sarut dulce pe buzele ei mici si fine .
Rupem sarutul si apoi ea pleaca si ma lasa sa imi termin treaba .Perspectiva lui Kim
Am mers in bucatarie si m-am pus pe gatit . Peste 15 minute am terminat . Am urcat scarile si am mers pana in fata usii lui Scarlet . Bat usor si aud un " Pleaca " . Intru si ma pun usor pe pat langa ea . O dezvelesc si ea plangea . Am luat-o in brate si s-a mai linistit .
-De ce tu si Max m-ati mintit ? Intraba ea printre suspine .
-Pentru ca fratele tau , a vrut ca el sa iti spuna cand aveai sa implinesti 16 ani . Spun pe un ton stins .
- Nu-mi vine sa cred ce a facut Max .
-Stiu ca e greu de crezut , dar el intr-un fel mi-a schimpat viata .
-Cum ? Intraba ea scocata si isi sterge lacrimile .
-Omorandu-mi parinti . De cand sunt in acest oras cu matusa , unchiul si veri mei nici nu le-am dus lipsa .
-De ce ?
-Scarlet , parinti mei nu ma iubeau si ma bateau si injurau tot timpul . Tata era seful unei sectii de politie si se culca cu fiecare femeie pe care o vedea , iar mama era un chirulg si ma batea si injura in fiecare secunda a vietii .
-Wow . Max chiat ti-a schimbat viata .
-De si nu ar trebui sa fii suparata pe el .
-Nu sunt , ma doare faptul ca m-a mintit 9 ani de zile .
-Stiu cum e , dar ar trebui sa-l ierti .
-Tu il iubesti ?
-La inceput nu , dar in ultima luna , cat am stat cu voi , am inteles ca ii vedeam doar defectele si am decis sa-i vad si partea buna care m-a facut sa am sentimente pentru el .
-Deci sunteti impreuna ?
- Da .
-Ma bucur pentru voi .
-Hai sa manaci ceva .
-Bine .
Am mers in bucatarie si i-am dat de mancare micutei Scralet . Dupa ce am mancat . Am luat o farfurie pe care am pus ceva de mancare si am urcat scarile . Merg putin pana in fata usii biroului lui Max . Bat usor la usa , apoi intru .
Ma duc in fata biroului si pun farfiria cu mancare . Max ma observa si spune :
-Mersi .
-N-ai pentru ce iubire . Spun si ii dau un pupic pe obraz .
-Kim , Scarlet ... Nu il las sa spuna ce are de zis si intervin :
-Am vorbit cu ea si nu mai e suparata .
-Serios ?
-Da . Spun si ma asez in poala lui . El ma ia in brate si spune :
-Mersi .
-N-ai pentru ce scumpule . Spun si-l sarut .
Rupem sarutul si el ma ia ca pe o mireasa . Coboara scarile cu mine si merge in living . Ma pune pe canapea , se asaza si el si porneste TV . Din bucatarie iese Scarlet care vine la noi si se pune in dreapta lui Max .
-Scarlet imi pare rau . Spune el si Scarle il ia in brate si ii da un pupic pe obtaz .
-Te iubesc surioara , iar Kim , tu esti universul meu . Spune si ma saruta pe buze .
-Si noi . Spunem si-l pupam pe obraz amandoua . (Eu pe stangul si ea pe dreptul )
Dupa asta ne asezam comod pe canapea . Bine eu si Max , iar Scarlet in poala lui si eu cat mai lipita de el . Nu peste mult timp adormim in pozitia aceasta .
CITEȘTI
Seductie criminala
FanfictionKim este o fata a carei viata se schimba radical . atunci cand il intalneste pe el . El , Max , ii omoara parinti lui Kim . Ea se muta cu matusa ei , Mira , sotul acesteia , Kim Hyun Joong , si copii acestuia : Dean si Mark .