Dupa un drum de 4o de minute am ajuns in fata unei case super dragute .
Max a parcat masina si ne-am dat jos din ea . Eu admiram casa in timp ce Max imi lua valiza . El vine langa mine su spune :
-Iti place ?
-Da e draguta .
-Mersi printesa .
- Vrei sa nu imi mai spui asa .
-Maxxxxx . Se aude o voce de copil .
Eu si Max ne intoarcem capetele spree usa de la intrare si vad o ferita roscata , cam de 9 ani , imbracata intr-o rochita pana la genuchi (alba) , iar in picioare niste balerini tot albi . Aceasta iese din casa si fuge spre Max .El se lasa in genunchi si o prinde in brate .
-Maxxxxxxx .
-Scarlet .
-Ma bucur ca te-ai intors si ea cine e ?
-Ea e Kim . Iubita mea si a fost de acord sa stea la mine .
-Incantata eu sunt Scarlet . Spune micuta si imi intinde mana in semn de prietenie .
-Si eu dulceata mica . Spun si o iau in brate .
-Sa intram . A spus Max
-Kim ma duci in brate te logg . Spune micuta Scarlet.
-Sigur scumpete . Spun si il urmez pe Max pana in casa . O las pe Scarlet jos si ea fuge pe scari .
-Nu stiam ca esti casatorit si ai si copil . Spun eu uitanduma la el .
-Ce ? Nu sunt casatorit , iar Scarlet e surioara mea .
-E o dulceata sa stii .
- Mersi . Si apropoo tu dormi cu mine in camera .
-S-o crezi tu .
- Bine , bine dormi singura . Maria . Tipa el ca un nebun .
Din bucatarie iese o femeie in varsta de 50 de ani .
-Du-i bagajele in camera de langa mine .
-De sigur domnule . Spune aceasta .
-Ti-e foame Kimy ? Ma intreaba Max .
-Nu e in regula . Multumesc .
-Ok .
Dupa ce a zis asta a iesit pe usa de la intrare si Maria m-a condus in camera mea care era super draguta .Mi-am aranjat lucrurile si ma-am schimbat in :
CITEȘTI
Seductie criminala
FanfictionKim este o fata a carei viata se schimba radical . atunci cand il intalneste pe el . El , Max , ii omoara parinti lui Kim . Ea se muta cu matusa ei , Mira , sotul acesteia , Kim Hyun Joong , si copii acestuia : Dean si Mark .