capitolul 27

43 2 0
                                    

Perspectivă lui Kim
Ma trezesc în brațele iubitului meu Max. Îi dau un pupic și apoi cobor în bucătărie unde o găsesc pe Enni.
-Neata Enni
-Neata scumpa mea sora Kim.
-Hei, eu ies să fumez.
-Nu te-ai lăsat?
-Tu te-ai lăsat ?
-Bine spus.
Ies în curtea din spate și îmi aprind o țigarete. Brusc simpt o durere îngrozitoare de cap, ma prăbușesc la pământ și apoi negru.

Perspectiva lui Max

Deschid ochi și nu o văd pe Kim. Hmmm probabil e jos cu Kevin și Enni. Ma dau jos din pat și îmi fac rutina de dimineata. Când termin cobor în bucătărie și îi vad pe Enni și Kevin. Ma așez lângă Kevin și spun :
-Ati vazut-o pe Kim?
-Da. E afara la fum. Spune Kevin
-Ciudat? Ar fi trebuit să se întoarcă având în vedere că a ieșit acum o oră la fumat. Spune Enni calmă
-Cât? Tip eu.
-Acum o oră. Spune ea.
-Max , doar nu crezi că... Spune Kevin.
-Ba da fix asta cred. Spun eu.
-Valentine? Întreabă Enni
-Alec! Spunem eu și Kevin la un loc.
-Dacă boul ăla îi face ceva îl omor. Spune e Enni
-En. Ultima oară era sa te omoare. Spune Kevin.
-Mai bine plec la sediu. Spun eu.
-Vin cu tine. Spune Kevin
-Nu, rămâi aici s-o protejezi pe Enni. Spune eu. Dacă pleci n-are cine s-o protejeze, iar cum Alec le vrea pe amndoua unul din noi trebuie să rămână aici s-o protejeze.
-Gata sefu! Spune el și eu plec de acolo.
..........................................................

Am condus 6 ore jumate și însfârșit am ajuns la sediu. Merg în sala calculatoarelor. Merg mai aproape de Alex (Cel care se ocupa cu calculatoarele si monitorizeaza totul.) Arun telefonul pe masa si zic :
-Localizeaza-i telefonul iubitei mele. Acum !
-Inteles Sefu. Spune el . Sefu avem o problena. Adauga el dupa un scurt moment de tacere.
-Si anume? Spun eu.
-Telefonul ei. Nu il gasesc.
-Alex. Fa tot ce poti si gaseste-o. Ai inteles.
- Mai exista o cale, dar s-ar putea sa dureze.
-Atata timp cat o vei gasi asta e tot ce conteaza.
-Am inteles sefu.

Perspectiva lui Kim
Deschid ochi si observ ca sunt intr-o camera mica, legata de un scaun, deasupra mea e un bec ce abia lumineaza camera. Brusc se aude un ras isteric venind din spatele meu. ... Rasul acesta mi-e foarte cunoscut. N-are cum. E imposibil. Nu. Nu pot sa cred nemernicul.
-Alec! Spun printre dinti.
-Ma bucur ca n-si uitat de mine. Spune el si vine in fata mea.
-Cum as fi putut sa-l uit pe cel care mi-a ucis sora? Spun cu un mic zambet in coltul gurii.
-Kim nu fii asa. Enni mi-a dat planurile peste cap trebuia sa fac ceva in privinta asta. Spune si se lasa in genuchi in fata mea.
-Alec da-mi drumul. N-am cu ce sa te ajut. Sunt doar o piedica in planurile tale.
-Ba nu. Tu esti elementul principal in planul meu de a scapa de Max.
-Nici sa nu te gandesti sa te atingi de el nemernicule.
-Kim. El nu te iubeste. Mai mult ca sigur acum e cu alta in pat . Daca te-ar fi iubit te-ar fi sunat ca un disperat si ti-ar fi lasat un milion de mesaje.
-Max nu e ca tine. Si normal ca nu avea cum sa ma sune sau sa-mi lase milioane de mesaje cand tu i-ai blocat numarul.
-Cum de ai stiut?
-Nu-s proasta. Asa ca da-mi drumul o data.
-Nu. Spune scurt apoi pleaca.
Nenorocitul asta mi-a luat sora de langa mine, acum vrea sa-l omoare pe Max. Nu-l pot lasa sa-i faca ceva lui Max. Max e totul pentru mine nu-mi imaginez viata fara el.

Seductie criminala Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum