I.

451 20 1
                                    

A kocsi zötykölődött a sziklás hegyi úton.Gondolataimba mélyedve bámultam a tájat. Hegyoldalak, sziklás emelkedő és egyik oldalon szakadék.Szokatalan ez a tály, otthon megszoktam Tarasse , a mi jó országunk sikságait .Nehéz volt elszakadnom apámtól és hű országomtól mégis most a feladatomra kellett koncentrálnom.
-Au!
Leilla kiáltása felrázott az álmodozásból.Egy ,a kocsiba benyúló ág szúrta meg.Megnyugodva sóhajtottam fel-semmi baja!
Leilla hűséges udvarhölgyem volt . Mindig velem volt ,velem utazott úgy ahogy most is . Már amolyan lelkitársammá vált . Nem birnám ki ha el kéne szakadnom tőle.
-Csak egy ág szerencsére ! sóhajtottam.
-Igen .De jobb lessz ha később megmosom ezt a karcolást.
-Hamarosan úgy is megállunk pihenni,egyikünknek sem ártana egy kis pihenés.
-Roger! az erdő után megállhatnánk pihenni!-kiáltottam a kocsisunknak.
- Igenis, úrnőm!
A kocsit lassan fedte be az erdő homálya.A fák lombjain átszűrődő fénnyalábok miszterikussá tették az erdei utat.Fák és árnyak suhantak el melletünk. Félelmetesnek tűnt az erdő sötétje, mégis csodálatos volt.Csodáltam az erdő mély szenvedélyét.
-Nem gondoltam volna , hogy ilyen szép lessz Amaron.-kezdtem újabb beszélgetésbe.
-Ha a hercegnőnek tetszik akkor nekem is.-felelte Leilla.
-Hmm! igen.
-De várjunk még meglátjuk az első várost , és a palotát.
-A palotát...!-vajon milyen lehet a herceg?Joképü,jószivü vagy egy goromba ember.
-Akármilyen is lessz a te hitvesed , a hercegnő csak jót érdemel.
-De olyan rossz belegondolni abbba , hogy hozzá kell mennem egy idegenhez aki bármilyen lehet.Mi lessz ha nem kedvelem?
-Ne gondoljon ilyenre hercegnő inkább csak élvezze az utat.
-Igaz! ne rontsam el a pillanatot.
Felnevettünk , Leillának ilyen esetben mindig igaza van. ... A lovak hirtelen felhorkantottak, Roger galoppba inditotta őket.Valami történt.Már hajoltam ki a kocsiból mikor egy tőr csapódott a kocsi ajtajába.Visszahúztam a kezem. A szivem hevesen kezdett verni..
Egy férfi kapaszkodott rá a kocsi ajtajára . Felsikitottam. Ekkor Leilla erősen megszoritotta a kezem, én meg megmarkolva egyik hajtűmet, végighúztam a bandita kéyfején.A tű erős ,mély vágást hagyott.Aférfi elhúzta a kezét,majd feljebb kapaszkodott a kocsi tetejére.
A pénz!Az kellhet nekik!Villant át az agyamon, mikor meghallottam Roger kiáltását:
-Mit akarnak?! -válaszoljanak!
Leilla megfogta mindkét kezem...
-Ugranunk kell! kiáltottukegyszerre.

Sworld & RoseWhere stories live. Discover now