IV.

199 16 2
                                    

-Elmegyek, megteszem azt amit a szövetség és a törvények diktálnak, hozzámegyek a herceghez, és megmentem az országomat! -kiáltottam-Ebben senki, és semmi nem akadályozhat meg. Nem hiszek el semmit abból ,hogy ez nem befojásolja a kialakuló háborút. Engedjenek elmenni!

Szavaimat mély csend követte, nem erre számítottam, azt hittem semmi nem fog változni a helyzetemen, de nem érdekelt, már rég elhatároztam hogy nem fogom hagyni hogy népemet megfosszák a szabadságától.
-Menj! -szólalt meg hirtelen a vezér. Amin igazán meglepődtem.
-De... Uram nem hagyhatod ,hogy elmenjen, ki tudja mi vár majd rá a palotában.! -jött elő a homályból egy sötétruhás szőkésbarna férfi, és vele együtt több ember, harcos képét véltem felfedezni a homájban.
- Igy viszont kap egy esélyt hogy megpróbálja. Egyik ország sem kívánja a háborút, épp elég a nyomor így is az országban. -szólalt meg újra a vezér-
Hercegnő, indulj és reménykedj hogy meglágyíthatod a herceg szívét...Kössetek a hintó elé két másik lovat. -parancsolta embereinek. -
Merlyn, te kíséred a hintót a fővárosig. -fordult a vörös hajú lány felé ,aki bólintással jelezte hogy értette feladatát.
-Nincs szükségem kíséretre vagy akár egy bandita segítségére. -kiáltottam fel. Bár igazán még én sem gondoltam át hogy mit mondtam.
-Veszélyes az erdő... -válaszolta a vezér teljes nyugodtsággal, majd újra eltűnt az erdő sötétjében...

Az emberek meglepődtek uruk határozatán, nem úgy ismerték meg ,hogy elhatározna egy ilyen felelőtlen és meggondolatlan döntést. Mégis ,bíztak benne, és hamar megtették a hintó előkészületeit. Felpakolták a csomagjainkat és a pénnzel ,értékekkel teli táskát is. Rogert is eloldozták ,szegény ember semmit sem értett, mégis engedelmeskedett minden parancsnak.
Cikáztak a fejemben a gondolatok, a szavak amik miatt az előbb útnak indítottak. minket,és a tény hogy miért hagynak elmenni, miért segítenek. De hát ha ők nem rabló banditák akkor kik? Ki az a furcsa vezér akiben vakon megbíznak. Miért segítenek, miért akarnak megvédni attól a személytől akiről eddig azt gondoltam, hogy a jövőmet és országom békélyét fogja jelenteni jegyességével.

Ekkor még érthetetlen volt számomra mindez, nem tudtam még ,hogy mi vár rám ezután.

Kihúzott háttal ,bátran ültem be a hintóbaLeilla mellé, aki még mindíg félkábultan meredt maga elé.
-Vajon ....-szólalt meg gyengén.
-Minden rendben lessz! -vágtam közbe, hihetetlen nyugodtsággal. Meg voltam győződve, vagy legalábbis az akartam lenni afelől, hogy oka van annak hogy ilyen könnyen elengedtek minket.

Attól a perctől kezdve ,hogy beszálltam a kocsiba,nem láttam többet a hirtelen jött idegeneket.

Egyedül maradtunk, újra, egy lánnyal aki állítólag a segítségünkre lessz.

                       ***

A kocsi lassan ,zötykölődve hagyta el a kis ,erdei utat. A vezér szemei hosszan követték még a kis hintó eltávolodó alakját. David ura mellé lépett, majd ő is megbizonyosodott róla hogy a kocsi jó irányba halad-e. Egy idő után azonban megunva a csendet halkan megszólalt:
-Gondolom jó okod volt rá hogy így elengedted a lányt, uram.?
-Miért tán kételkedtél a döntésemben? -kérdezte barátjától a vezér kis pajkossággal.
-Nem.Csak érdekelne a válaszod. -mondta Dave , figyelmét az előtte álló férfire irányítva.
-Hagynom kellett hogy a lány magától bizonyosodjon meg a helyzetről. A herceg egy idő után úgy is megunja majd a hevességét, és a hercegnő is rájön hogy a hercegtől nem várhat semmit.
-Szóval hagyod ,hogy a herceg kénye kedvére bánjon vele, és továbbra is folytassa a háború előkészületeit, szövetség ide vagy oda?
-Ilyet egy szóval se mondtam-fordult a vezér is ,társa felé,aki már láthatóan előre tudta ura válaszát.
Tehát van terved. -jelentette ki mostmár biztosan Dave.           Ura nem bólintott, csupán tekintetével tudatta hogy minden a kellő képpen történt, nincs miért aggódnia.
Ezután egy füttyentéssen magához hívta fekete lovát, majd jelzett embereinek, hogy indulhatnak. David szintén lóra ülve vezére mellé léptetett...
A kis csapat  hirtelen, pillanatok alatt újra eltűnt a sűrű erdő homályában.

                          ***

HALI! Újra itt vagyok az új résszel . Kommenteket és csillagokat is várok, kinek hogy tetszik a sztory?😐😶
Jó olvasást kívánok továbbra is mindenkinek!
Puszi! 😀😘😘

Sworld & RoseWhere stories live. Discover now