18. BÖLÜM PART II

825 70 31
                                    

Herkese yeniden merhaba arkadaşlar. Bugün eheh yeni bölüm yazmakta üstüme yok. Önce Aİ no HİKARİ şimdi de bu kitabım... Neyse, öncelikle bildiğiniz gibi bu bölüm de geçmişten olacak. Eğer bölümü kısa tutarsam diğer bölüm günümüzden devam edecek. Çok konuşmadan yeni bölüm başlasın!!! İyi okumalar okur-chanlarımm benimmm!!

Hinata nın Ağzından :

Oikawa Senpai gidince sanki gerginlikten dolayi bacaklarımın uyuştuğunu hissettim ve bir anda dizlerimin üstüne çöktüm..Ellerimi başımın üstüne koydum ve biraz sakinleşmeyi bekledim...

Neden?!! Neden o kadar zamandan sonra onunla karşılaştım ki?! Neden?!! Neden bütün sırlarımı bilen ve beni voleyboldan soğutan kişiyle hemde Kageyama nın yanında karşılaştım?!

Kageyama ya onu tanıdığımı nasıl anlatacağım? Bunun olmasını hiç beklemiyordum! Aslında Oikawa Senpai nin Kageyama nın voleybol klübunden Senpai si olduğunu biliyordum! Ama sırf durumu kurtarayım diye bilmiyormuş numarası yaptım. Ve sırf eski inadım ve Oikawa Senpai yüzünden başıma gelmeyen kalmadı. Ne yapacağım ben! Yeniden karşılaştık! Ve Kageyama Oikawa Senpai yi nerden tanıdığımı eninde sonunda soracaktır! Ne yapacağım?!!

Ben bunları düşünürken bir el omzuma kondu. O elin sahibine kafamı çevirince Kageyama olduğunu gördüm!

Sırık : Sen iyi misin Hinata?
Ben : ......

Hah ne güzel soruydu böyle? Görmüyor mu halimi? Nasıl iyi olabilirim ki?! Ben cevap vermeyince elini omzumdan çekti. Bende yavaşça ayağa kalktım ondan sonra. Eşyalarımı alıp hızlıca ayrıldım spor salonundan! Arkamdan bağırsalar da benim umurumda değildi! Tek istediğim eve gitmek ve bu akşam olanları unutmaktı....

Yazarın Ağzından Hinataların Evi....

Hinata gecenin karanlığında koşuyordu. Hava iyice soğumuş yağmurda hafiften yağmaya başlamıştı bile. Eylül ayında olmasına rağmen havanın bu derece değişmesi aynı Hinata'nın duygularına benziyordu...Karkmakarışık ve sisli. Hemde çok yoğun sisli....

Hinata... Hinata...zavallı ve çaresiz hissediyordu. Hafif yağan yağmurda evine doğru koşuyor, arada ayağı takılacak gibi olsa da umursamadan daha da hızlanıyordu. Göz pınarlarında biriken gözyaşları rüzgarın etkisiyle düşüyordu. Çantaları da kollarından düştü düşecekti. Ama önemsemiyordu turuncu saçlı genç. Az önce olanlar aklına gelince sanki mümkünmüş gibi daha da hızlanıyordu. Ama bunlar yetmezmiş gibi koşmaktan neredeyse nefesi tükenmişti, terlemişti, ayak bilekleri artık acımaya başlamıştı. Çantalarını artık taşıyamaz hale gelmişti. Ama yaklaşmıştı evine Hinata. Son iki sokak. Ee gitmesine sadece iki sokak kadar kalmıştı . Tam ilk sokaktan dönmüştü ki birden kolundan tutulmuş ve çekilmişti. Elinde ki çantaları da yere düşmüştü . Hinata sokağın ortasına çekilmişti . Hinata kendini çekiştiren adama baktı ama gözleri şaşkınlıkla büyümüştü. 

Kageyama : Hi-Hinata! Seni salak!  kadar arkandan seslendim! Niye durmadın!

Hinata : B-Ben...Duy-.......hıck....

Kageyama : Hina-...ta....

Hinata Kageyama'yı görünce  daha çok ağlamaya başlamıştı. Kageyama Hinata'nın ağladığını görünce onu kendin çekmişti. Hinata kollarını Kageyama'nın beline dolamıştı ve sesli bir şekilde ağlamaya başlamıştı. Kageyama'da onu göğsüne bastırıyor , Hinata'da kollarını daha çok sarıyordu Kageyama'ya. Ve tüm bu olanlara rağmen yağmurda sağnağa çevirmiş ıslatıyordu ikiliyi....

Kageyama'nın Ağzından :

Hinata bana dah çok sarılmıştı ve sesli ağlamaya başlamıştı. Onu hiç bırakmak istemiyorum ama yağmur hızlanmıştı. Ahhh biraz daha bu şekilde kalsaydım keşke... Sonunda ağlaması durmuştu....

Ben : Hinata...hadi kuru bir yere geçelim....

Hinata : .......

Ben : Hinata???...

Hinata'nın birden belimdeki kolları gevşemişti. Ve göğsümden aşağı kayıyordu. Hemen onu kollarından tuttum . Minik bedeni dizlerime aldım ve bağırmaya başladım. Hinatayı sarsmaya başladım uyansın diye.....

Ben : Hinata!! Hinata kendine gel!!! Hinata!!!

O sırada da yağmur daha da şiddetli yağmaya başlamış ve ikimizi de ıslatmaya başlamıştı. ama benim umurumda olan tek şey kollarıma bayılan Hinata idi....

Ben : Hinata!!!

Devam Edecek...

Heyoooooo!!!! Nabersiniz millet!! Gece gece yeni bölüm süprizimi nasıl buldunuz?! Eeehehhe bence iyi oldu ha!! Şimdi tek victuuri kitabıma yb gelmedi. Ona da yazarım cts ve ya pazar günü. Ama bu saatlerde gelir haberiniz olsun! Hepinize iyi hafta sonları ve iyi geceler diyorum. Hoş daha yatmıyorum ama neyse. Bu arada cumartesi veya pazar günü vivtuuri kitabıma gelecek olan bölüm niye gece geliyor derseniz gündüzleri notlarla ve slaylatlar ile uğraşıyor olacağım içindir. Bilginize.....

Vote ve yorum yapmayı unutmayın!!.....


KAGEHİNA : BİR SAHADA İKİ KALP Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin