Eveeettt herkese yb yi beklediğiniz için teşekkür ederim. Bu bölüm diğer bölümün devamı olacaktı ama ben geçmişten de devam edeyim dedim ve bir iki bölüm geçmişten olacaktır. Zaman atlaması yapınca ben size haber vereceğim....
Not : !!!Bu akşam Victuuri kitabıma yb gelecektir!!!
♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡Geçmiş 9 Yıl Öncesi Tsukishima nın Ağzından :
Antrenman Sonrası :
Sıkıcı bir antrenman sonrası bütün herkes evlerine gitmişti. Yani herkes dediysem bücür Ou-sama ve Tadashi hariç hepsi eve gitmişti. Bu üç kişi bana temizlikte yardım edecekti.. Hadi ikisi tamam ama Hinata....hayret iyi bir tarafı çıktı...
Ben : Ne oldu bücür?! Beni iddaada yendin. Neden hala burdasın?
Hinata : Sakın sana yardım edeceğimi falan düşünme fasulye sırığı. Sadece temizlik izlerken seni izleyeyim dedim. Ama bu ikisi sana yardım edecek...Lafımı geri alıyorum. Bu bücür çok şımarık...
Kageyama : Hinata...
Hinata : Hıh!!
Tadashi : Eheheheh
....... : Her zaman ki gibi. Hiç değişmemişsin Chibi-chan....Hepimiz kapıda duran kişiye baktık. Ama bu Aoba Josai nin forması!!
Ben : Sende kimsin?!
Kageyama - Hinata : Oikawa Senpai!!Ha?! İkisi de onu tanıyor mu? Hmmm işler iyice ilginç bir hal alıyor desenize...
Bir kaç dakika sonrası....
Şuanda ortamda çok saçma ama gergin bir hava var. Hinata ve Kageyama birbirlerine "sen nerden tanıyorsun?" dercesine bakıyorlar. Adını yeni öğrendiğim Aoba Josai nin oyuncusu ise o iki salağa bakıyordu.
Ben : Acaba Aoba Josai nin oyuncusu neden bizim okulumuza geldi sorabilir miyim?
Oikawa Senpai : Ahh kusura bakma sarışın çocuk. Ben Oikawa Tooru. Aoba Josai nin pasörüyüm. Ayrıca da Tobio-chanın ve Chibi-chan ın da voleybol öğretmeni gibi bir şey oluyorum...
Ben ve Tadashi : Ne öğrenci mi?
Kageyama : Neden burdasın?!!
Oikawa Senpai : Tobio-chan neden bu kadar kızdın ki? Alt tarafı eski öğrencilerimi görmeye geldim!😏
Hinata : Senin Kageyama nın öğretmeni olduğunu bilmiyordum Senpai?!!
Oikawa Senpai : Chibi-chan..hehehe sana söylemediğim için üzgünüm ama-...
Hinata : Neyse Oikawa Senpai burdan gider misiniz?! Yoksa okulunuza gidip sizin hakkınızda şikayette bulunacağım. Öyle istediğiniz gibi istediğiniz yere giremezsiniz!
Oikawa Senpai : Benim ne yapıp ne yapmayacağım seni ilgilendirmez Hinata. Hem istediğimi de yaparım. Bunu iyi bilmen gerekir.
Kageyama : Senpai!! Gidin burdan!!
Oikawa Senpai : Neyse...Şimdilik gidelim bakalım. Yeniden görüşeceğiz Hinata ve Kageyama. Bu arada, yeniden voleybola başlamana sevindim...Hinata....Aoba Josai nin oyuncusu bu sözlerinin ardından gitmişti. O sırada da Hinata dizlerinin üstüne çökmüştü.. Ne oldu ki şimdi buna?! Ve az önceki konuşmanın da anlamı neydi?!!
Hinata nın Ağzından :
Oikawa Senpai gidince sanki gerginlikten dolayi bacaklarımın uyuştuğunu hissettim ve bir anda dizlerimin üstüne çöktüm..Ellerimi başımın üstüne koydum ve biraz sakinleşmeyi bekledim...
Neden?!! Neden o kadar zamandan sonra onunla karşılaştım ki?! Neden?!! Neden bütün sırlarımı bilen ve beni voleyboldan soğutan kişiyle hemde Kageyama nın yanında karşılaştım?!
Kageyama ya onu tanıdığımı nasıl anlatacağım? Bunun olmasını hiç beklemiyordum! Aslında Oikawa Senpai nin Kageyama nın voleybol klübunden Senpai si olduğunu biliyordum! Ama sırf durumu kurtarayım diye bilmiyormuş numarası yaptım. Ve sırf eski inadım ve Oikawa Senpai yüzünden başıma gelmeyen kalmadı. Ne yapacağım ben! Yeniden karşılaştık! Ve Kageyama Oikawa Senpai yi nerden tanıdığımı eninde sonunda soracaktır! Ne yapacağım?!!
Ben bunları düşünürken bir el omzuma kondu. O elin sahibine kafamı çevirince Kageyama olduğunu gördüm!
Sırık : Sen iyi misin Hinata?
Ben : ......Hah ne güzel soruydu böyle? Görmüyor mu halimi? Nasıl iyi olabilirim ki?! Ben cevap vermeyince elini omzumdan çekti. Bende yavaşça ayağa kalktım ondan sonra. Eşyalarımı alıp hızlıca ayrıldım spor salonundan! Arkamdan bağırsalar da benin umrumda değildi! Tek istediğim eve gitmek ve bu akşam olanları unutmaktı....
Devam Edecek....
Heehhe herkese yeniden merhaba!! Umarim yb yi beğenmişinizdir. Neyse diğer bölümde geçmişten olacak ve sonra Günümüzden kaldığı yerden devam edecektir...
!!!Victuuri kitabıma bu akşam yb gelecektir!!!
Vote ve yorum yapmayı unutmayınız....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAGEHİNA : BİR SAHADA İKİ KALP
FanficYENİ BİR KİTAP İLE KARŞINIZDAYIM MİNNA!! BU BENİM İLK SHOUNEN Aİ KİTABIM. LÜTFEN SEVEREK VE GÜLÜMSEYEREK OKUYUN!!! YENİ BİR OKUL YENİ BİR ORTAM. İŞTE HİNATA NIN YENİ HAYATI TAM BURDA BAŞLIYORDU. KARASUNO LİSESİNE İLK DÖNEM BAŞLADIKTAN 3 HAFTA SONRA...