3 gün aradan sonra yeniden merhaba! Uzun bir bölüm yazmayı düşündüm yani umarım sizin istediğiniz uzunlukta olmuştur. Bakalım çiftimiz neler yapacak. Ayrıca geçmiş ve gelecekten olaylar bir arada olunca iyi oluyor mu? Lütfen bunu belirtin. Diğer bölüm geçmişten devam edecek. İyi okumalar okur-chanlarım benim!
Yazarın Ağzından :
Yavaşça yastığının içindeki bıçağı çıkardı ve ona bakmaya başladı. Sonra da koluna doğru getirdi ve ince bir çizik attı. Çizik ince olmasına rağmen bıçak çok keskin olduğu için kanatmıştı. Çok ince bir iplik halinde akan kana bakarak konuştu...
Hinata : Game Over Hinata....
...15 dakika Sonrası...
Herkesin Hinata'nın yaptığından bir haber olmasından bu yana 15 dakika geçmişti bile. Hiç kimse evden adımını atacak gücü yoktu. İwizumi - san ve Oikawa - san Lara ve Yuki ile bahçede oyun oynuyorlardı. Aslında çocuklar zorla oynatıyorlardı.
Kenma ve Kuroo ise salonda birbirlerine sarılmış bir şekilde oturuyorlardı. Natsu ise odasında dinleniyordu. Tsukishima Kageyama ' nın yanına yani balkona çıkmıştı. Yamaguchi Asahi san mutfaktaydılar. Nishinoya Senpai ise kocaman karnı yüzünden oturma odasına gelmişti. Mutfakta yardım edemiyordu. Doğuma bir ay kalmasından dolayı sancıları artıyordu..
Kenma : Sorun mu var?
Nishinoya Senpai : Sabahtan beri sancım var...
Kuroo san : Az zaman kalmıştı değil mi?
Nishinoya Senpai : Evet...
Kenma : Hastaneye gitmek ister misin?
Nishinoya Senpai : Yok o kadar da canım yanmıyor. Hem bu zamanda da doğum olamaz. Bir ay daha var zamanı.
Kenma : Bunun zamanla alakası olmadığını biliyorsun sende.
Kuroo san : İstediği zaman gelebilir bebek..
Nishinoya Senpai : Biliyorum ama-... İth!!
Kenma : Ne oldu?!
Kuroo san : Hey!
Nishinoya Senpai : Sadece sert bir tekme yedim. Telaş yapmayın. Sakin olmazsanız ve Asahi duyarsa ortalık karışır.Kuroo ve Kenma bu dediğine gülerken mutfakta olanlara bakalım...
Asahi san : Sanırım içeride eylence var.
Yamaguchi : Kesin Kuroo san bir şey demiştir.
Asahi san : O değil de ben Hinata ve Kageyama için çok üzülüyorum.
Yamaguchi : Bende 2 ay oldu ve hala düzelme göstermedi Hinata! Biraz önce de Kageyama ve çocukları odadan kovdu.
Asahi san : Umarım bir delilik yapmaz.
Yamaguchi : Sanmam. Yani Kageyama değil o. Yalnız Mira ' ya çarpan aracın sahibi hala komada.
Asahi san : Ne hala mı?
Yamaguchi : Evet Kageyama sinirle adama girişmişti. Oikawa san ve İwaizumi-san zor ayırmışlardı hatırlarsan anlatmıştım.
Asahi san : Evet anlatmış-... Hey buradaki bıçaklardan biri kayıp!
Yamaguchi : Ah evet hala bulamadım umarım çocuklar bulmaz...
Asahi san : Umarım. Tsukishima nerede? Güya bize bulaşıkta yardım edecekti.
Yamaguchi : Kageyama nın yanında. Balkona çıkınca Kageyama ardından yanına gitmişti.
Asahi san : Ha?! İlginç huyu da değişti iyice. Eskiden yan yana durmaya bile tenezzül etmezlerdi.
Yamaguchi : Mira sayesinde oldu bütün bunlar. Hepsi onun sayesinde...
Asahi san : Evet hepsi onun sayesinde. Bugün burada olmamızın hepsi onun ve onların sayesinde. Doğrudan ya da dolaylı da olsa o ve onlar sayesinde...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAGEHİNA : BİR SAHADA İKİ KALP
Fiksi PenggemarYENİ BİR KİTAP İLE KARŞINIZDAYIM MİNNA!! BU BENİM İLK SHOUNEN Aİ KİTABIM. LÜTFEN SEVEREK VE GÜLÜMSEYEREK OKUYUN!!! YENİ BİR OKUL YENİ BİR ORTAM. İŞTE HİNATA NIN YENİ HAYATI TAM BURDA BAŞLIYORDU. KARASUNO LİSESİNE İLK DÖNEM BAŞLADIKTAN 3 HAFTA SONRA...