🎄YENİ YIL BÖLÜMÜ PART I🎄

816 55 133
                                    

Herkese iyi günler!!!! Çok enerjiğim bugün! Ve de çok heyecanlı! Çünkü bayadır istediğim yeni yıl bölümünü yazdım!! Hehehehhe....

Bir hatırlatma yapıyorum : Boruto : Naruto The Movie 2 kitabını Haziran 2018 ayından itibaren düzenlemeye alıyorum. Hatta düzenlemenin nasıl olacağını detaylı bir şekilde dün yayınladım. Bölümü açıp bakabilirsiniz.

2. Hatırlatma : Bugün bu kitap dışında Naruhina kitabıma yeni yıl bölümü gelecektir. Bu kitabın da ikinci partı yarın geliyor...

Hadi bölüm başlasın!! İyi okumalar okur-chanlarımmm benimmm....
⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄

Kagehina çiftimiz evliliklerinde 2. ayındadır. Bakalım bu çiçeği burnunda çiftimizi neler bekliyor....

Günlerden 31 Aralık saatler sabah 08.21 i gösterirken cama rüzgârla birlikte vuran kar tanelerinin sesiyle uyanmıştı Kageyama. Gözlerini bir iki kırpıştırıp açmıştı ve kolunun üstünde uyuyan biricik eşine bakmıştı.Boşta olan eliyle saçlarını hafifçe okşamıştı...

Kageyama : Gerçekten de çok şanslıyım....

Dedi Kageyama kısık bir sesle. Sonra da kolunu yavaşça kurtarıp yataktan kalkmıştı Kageyama. Aşağı inip güzel eşine muhteşem bir kahvaltı hazırlamak için tam kapıyı açmıştı ki üstünde hiçbir şey olmadığını farketti...

Kageyama : Eğer çıplak bir şekilde dolaştığımı farkederse bütün gün konuşup  durur. Neyse üstümü giyineyim bari...

Kageyama üstüne eşofmanlarını giyerken siz neden çıplak olduğunu anlamışsınızdır. 😏😏😏

Kageyama nın Ağzından :

Üstüme eşofmanlarımı giyerken sessizce kapıyı açıp aşağı mutfağa indim...

Ben : Şimdi muhteşem bir kahvaltı hazırlama vakt-....

Ding Dong!! Ding Dong!! Ding Dong!! Hay ben şansımın!! Bu saatte gelen kim ya!! Hemen koşarak kapıyı açtım!! Ki hay açmaz olaydım be!!

Oikawa Senpai : Wuhuuuu!! Kageyama!! Ohayoouu- Ahhh!! Ne kafama vurdun be İwa chan!!
Iwaizumi san : Sabahın köründe bağırmasana be salak!!
Natsu : Gerçekten siz ikiniz...
Mira : Hiç değişmemişler ha! Ahahahahahhahahah!!!
Hikaru : Ahhaha!!
Ren : Acaba içeri geçsek!! Biraz daha burda kalırsak        Kageyama-kun delirecek!!
Ben : Ne delirmesi ya ehhehe!

Gerçekten de yani gelene bakar mısınız?!! Natsu Ren Mira san  Hikaru ve Iwaizumi san hariç gelen kişiyi diyorum. Oikawa Senpai!!! Yine geldi sapık...

Ben : Hadi içeri geçin!!
Oikawa Senpai : Tobio chan!! Gerçektende vakitsiz bir zamanda gelmedik değil mi?
Ben : As-...
Iwaizumi san : Yani gerçekten sorduğun soru insanı delirtir! Sabahın 8 buçuğu  gerçekten vakitli bir zamanda bir de soruyorsun...
Oikawa Senpai : Ama İwa chan kalbimi kırıyorsun...
İwaizumi San : 😒😒
Ben : 😡😡😡
Mira : Her neyse eee!! Hina chan nerde?!
Ben : Uyuyor...
Mira : Tüh neyse eee neden sen bu saatte uyandın?
Ben : Kahvaltı için...
Mira : Haaa anladım ben😏
Ren : Mira bari bugün yapma...
Mira :  Ehheeh!!
Oikawa Senpai : Yaaa... Demek kahvaltı ha! Demek ki dün gece harika geçmiş ki sen mutfağa gidip kahvaltı hazırlı-Ahhhh ne vuruyon kafama İwa chan!!!
Ben (içimden) : Eh Oikawa Senpai ben size yapacağımı bilirim!! Görürsün sen!! Uyku ilacı içirmezsem ben sana..
İwaizumi San : Tooru eğer biraz daha saçma saçma konuşursan bu sefer kafana vurmam tekme atarak uzaya fırlatırım..
Oikawa Senpai : Ama-...
Natsu : Neden bu kadar ses yapıyorsunuz ki!! Baksanıza sizin yüzünüzden abim uyandı!!

Hemen merdivenlerden uykulu uykulu inen Hinata nın yanına gittim! Bir eli ile gözlerini ovuştururken diğer bir eliyle de esneyen ağzını kapatıyordu! Çok şekerdi yaaa!!! Şimdi gelenler olmasaydı onu yatağa atıp uykulu uykulu....Neyse Tobio nefsine sahip çık sakin ol!! Sakin!! Ol!!!!

Ben : H-Hinata istersen biraz daha uyusaydin...
Hinatam : Yok ya! Bu ses lerle uyumak zor oluyor...Ahhh gomen Minna!! Hoşgeldiniz!! Unutuyordum sizi az kalsın...
Oikawa Senpai : Çok tatlısınnnnn Chibi-chan yaaa!!!!
Kageyama : Ha!!!!

Yazarın Ağzından :

Hinata gelen sesler üzerine uyanmış ve giyinip aşağı inmişti. O sırada da Kageyama Hinata nın yanına gelmişti zaten. Ama bu tatlılığını gören Oikawa Senpai de Tobio yu kenara itim Hinata yı kucaklamıştı...

Oikawa Senpai : Ayyy çok tatlısınnnnn Chibi-chan!!! Sen keşke benimle evlenseydin ya!! Hiç yataktan çıkmana izin vermezdim ama neyse😍😍
Kageyama : Sen-Senpaii!!!!
Hinata : 😑😑😑💢💢💢✊✊✊💥💥

Tam Tobio ve İwaizumi San Hinata kurtaracakken Hinata nın tepesi atmıştı bu söylediği sözlere. Ve sinirli bir şekilde yüzüne bir tane yumruk çakmıştı. İwaizumi San hafif hafif sendeleyerek yere düşerken Mira ve Natsu da bu hallerine gülüyordu. Bebek olan Hikaru da onlara eşlik ederken Tobio Hinata nın yanına gitmişti ve onu tebrik ediyordu. İwaizumi San da Tooru ya bir güzel fırça çekiyordu..Tabii Tooru da onu dinlemiyordu... O sırada kapıda bir kaç ses duyuldu ve herkes kapıdakilere bakmıştı...

..... : Gerçekten hiç değişmemişler!
..... : Evet haklısın..
..... : Yalnız Hinata iyi yumruk vurdu ha!
..... : Ahhh neden sabah sabah bunları görmek zorundayım ki..
..... : Ehheheheh!😅

Bakalım bu gelenler kim ve çiftimizi nasıl bir yılbaşı gecesi bekliyor. Detaylar diğer bölümle birlikte  yarın gelecek... Hoşçakalın.....

Devam Edecek....




KAGEHİNA : BİR SAHADA İKİ KALP Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin