Yıkık bir adamdı artık.
Tek gecede düzeni bozulmuştu. Annesi aslında onu gerçek hayatından koparan kişiydi. Babası... O en büyük yıkımı oldu. O adam onun için bir idoldü. Ama insanları parayla satın alan bir kadına yardım etmesi.. ne büyük acıydı bu!Gökhan Demir. O hep zeki olduğunu savunurdu. Hatta bir çok kere zeka yarışmalarına girmiş ve çoğunu dereceyle noktalamıştı. Hep çok zeki hep çok popüler bir adam olmuştu.
Babasından kalan şirketi yönettiğini sanıyordu bu güne kadar. Yani yarım saat önce gerçek babasının bir ayyaş, gerçek annesinin umursamaz bir kadın olduğunu yeni öğrenmişti.
Elindeki telefona baktı. O telefona bayağı para vermişti ve sahip olmuştu. Anne dediği o kadın da kendisi için çok para ödemiş olmalı diye düşündü.
Acıdı kendine. Herzaman duyduğu o klişe başına geldi.
Kapı açıldı ve içeri annesi girdi. Ne anneydi ama!
"Oğlum beni bir dinle!"Ne dinleyecektı? Nasıl pazarlık yaptığını mı?!
"Ben... Seni sevmiştim. Ben sana anne dedim ben senin koynunda uyudum. Ben senin her dediğini yaptım. Bi kadınla odaya gelip bu senin gerçek annen ben seni bir mal gibi satın aldım diyorsun."
Sinirle ayağa kaldı. Kadının üzerine yürüdü.
"Sizi asla affetmeyeceğim."
Sinirle kendi saçlarını çekiştirdi.
"Yapma oğlum yakma canım annem."
Kadın yalvardı. İçi kan ağlıyordu."Bana asla oğlum deme! Ben senin kanından değilim.! Ben senin gibi değilim. Ben o kadından da değilim.!
Ben artık senin soy adını da almayacağım. Sen ve diğerleri bunun hesabını vereceksiniz!"
Hızla odadan çıktı. Üzerine ne telefonunu ne anahtarını aldı. Kıyafetleri bile ona yük oluyordu.Evrende yok olmak istediğinde gittiği yere gitti. Boş bir arazide yarım kalmış iki bir inşaatın içinde oturdu ve ağladı.
26 yaşına gelmişti ve ilk defa çaresizliği hissetmişti. Bir zavallı olmuştu yarım saatte.Bir ses duydu tedirgin ve ayağa kalktı ve yerdeki taşı eline aldı.
Küçük bir gölge vardı yerde. Gölge ona yaklaştıkça elindeki taşı sıktı.
İçeri bam diye giren küçük bedeni gördü. Ve tası gevşetti. Sırılsıklam olan kirpikleri birbirine yapışmıştı ve gözümün içi kızarmıştı. Bu onunda yıkık bir kadın olduğunu gösteriyordu.****
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Islak Kirpik
Teen FictionHayatı boyunca sorunlarla boğuşan bir kadın ve tek gecede ait olduğunu sandığı hayata veda eden bir adam. İki adet Yıkık insan ve filizlenen bir aşk. Başrollerimiz Gökhan Alkan Zeynep Çamcı Yeni karakterler eklenecek ama bu sizin isteğiniz doğrult...