Gökhan sıkılmıştı. Gözde ona evde harika bi sofra kurmuş ve muhteşem danslar eşliğinde ona tebriklerini sunuyordu. Eksik olan bi şey vardı sanki. Gökhan kendinden şüphe etti. Acaba, erkekliğini mi kaybediyordu. Çünkü aksi takdirde kendisini Gökhana sunan bu güzel ve seksi bedeni geri çevirmezdi.
En azından denemeliydi değil mi?.
Gökhan Gözdeye yaklaştı ve bi buse kondurdu dudaklarına. Ellerini ensesine koydu ve bedenlerini birleştirdi. Ama olması gerektiği gibi değildi hisleri. Gözde şehvetle dudaklarını öperken Gökhan gözlerini kapattı. Derinin masum gözleri geldi aklına. Ona ihanet ettiğini düşündü bi an. Yok saydı bütün fiziksel dürtülerini ve Gözdenin kollarından uzaklaştı.
Gözlerini açtığında Gözde yarı çıplaktı. Sorarak Gökhana baktı."Canım çok stresliyim, daha sonra telafi ederiz düş alıp yatıcam."
Gözde toparlanıp ayağa kalktı.
"Tamam." Dedi cilveyle "Ben de geleyim seninle. Masaj yaparım."
"Hayır." Dedi Gökhan. Bu kız incelikten anlamıyordu.
Derinse bu zamanlar arabasının arka koltuğunda uzanıyordu. Zaten boyu kısa olduğu için geniş arabasına rahatlıkla sığdı. Başkası ona kısa diyemezdi ama o bunu kabullenmişti.
Derin bir iç çekti. Bu kız bu hallere düşecek insan değildi. Gökhanla güzel evleri ve tatlı bir çocuğu olan bir hayatı olmalıydı. Tek derdi kırılan tırnakları ve bebeğinin altına yapması olmalıydı ama o bu ayı nasıl geçeceğini ve Gökhanın Gözdeyle başbaşa ne yaptığını düşünüyordu. 'Tanrım!' Dedi kendi kendine. Ezberlemesi gereken bi oyun vardı.Baş rolü Gökhanla oynayacağı fikri kalbini arabanın ritmini hızlandırdı.
Telefonunu eline aldı ve kurcaladı. Bi an bildirimle titredi eli.
-Yarın prova var değil mi?-
Lütfen Gökhan olsun dedi kalbi. Ama aklı imkansızı biliyordu
-Kimsiniz?-
Cevap geçikmedi
-Emre-
Tahmin etmişti.
-Tuğbaya neden sormuyorsun?-
-Sebebini biliyorsun. Buluşalım mı?-
Ne zararı vardı ki. Boş boş oturmaktan iyiydi.
- Tamam konum at.-
-Ciddiysin?-
××
Gökhan gözleri sanki tutkalla yapıştırılmış gibi uyandı. Lanet okudu hayata çünkü neden okumasın.
Telefonu çalınca elini yan tarafa attı. Gözde sıçrayınca yanlış yerlere elinin gittiğini anlayıp küfretti ve yastığının altında telefonu buldu. Kayıtlı olmayan bi numaraydı.
-Ne var?!"
Aptal sapıklar olduklarını düşündü.-Şey, ben.. Derin.-
Gözleri parladı aniden Gökhanın. Bu ses sabah sabah ne kadar da cazibeliydi.
-Pardon, sandım kii..-
-Açıklama yapma, ben de yeni uyanınca sinirli oluyorum, yani bazen-
Dudaklarını yalayıp zevkle gamzelerini sergiledi odada.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Islak Kirpik
Teen FictionHayatı boyunca sorunlarla boğuşan bir kadın ve tek gecede ait olduğunu sandığı hayata veda eden bir adam. İki adet Yıkık insan ve filizlenen bir aşk. Başrollerimiz Gökhan Alkan Zeynep Çamcı Yeni karakterler eklenecek ama bu sizin isteğiniz doğrult...