|7|

400 36 20
                                    

U: Oke Lets test dit uit
U: hoe werkt dat Skype ding gebeuren
LinkPjoes😸: op bellen klikken
Saar🌈: k ga mijn cam niet aanzetten
U: Same
Djuremai🔥: Why not ;)
U: omdat we geen pedo's zoals jij willen.
HeiligeBlobvis🐡: maar druk op dat ding
U: doe het zelf
Bloempot🐛: doe het samen
Mier🐜: met Praxis
Hurm🥔: ik druk wel

Call is starting

'Hey' zeg ik als ik opgenomen heb.
'Hoi' klinkt een stem, waarvan ik niet weet van wie. Ik ken deze mensen net 3 dagen ofzo, dus ik weet niet wie wie is.
'Kan iedereen zeggen wie wie is?' Elke keer als iemand praat, krijg je een ander kleurtje met een cijfer er bij. Zo kun je onbekend blijven praten ofzo.
'Sarah.' 'Lotta.' 'Nikita.' 'Mira.' 'Jeremy.' 'Link.' 'Joost.' 'Ronald.' 'Harm.' 'Terra' zeg ik als laatste. 'Duss' zegt Ronald als het een tijdje stil is. Na een tijdje zijn we echt aan het praten en hebben we een raar gesprek over eten. ''Nee, pizza met ananas is gewoon lekker' zeg ik. 'Nee ieuw' zegt Lotta. 'Pizza is gewoon lekker' zegt Link. 'True' zegt Ronald. 'Ik moet gaan' zegt Mira. 'Bye' zeggen we allemaal. 'Waarom zetten we onze cams niet aan' vraagt Jeremy. 'Omdat je een pedo bent' antwoord Lotta. 'Oke weet je wat, dan zet ik mijn cam wel aan' zegt hij en als snel zien we zijn hoofd in beeld. Ik zucht en zet dan ook mijn cam aan. Al gauw heeft iedereen, behalve Lotta, zijn of haar cam aan. 'Jullie zijn allemaal anders dan ik had gedacht' zegt Ronald.

Na een uur gezellig gepraat hang ik op omdat ik moet eten. Best jammer want het was heel gezellig. Ik ren naar beneden om te gaan eten. 'Met wie was je aan het praten' vraagt mijn moeder. Ik rol een keer met mijn ogen en ga dan zitten. 'Tessa' antwoord ik. Tessa is mijn beste vriendin maar ze woont aan de andere kant van de stad. Dat is best lastig dus Skypen we altijd. 'Oke' zegt ze. Langzaam begin ik mijn spaghetti te eten. Ik luister een beetje naar de gesprekken maar let eigenlijk niet echt op.

>-<>-<>-<>-<>-<>-<

Ja sorry dat er gister geen deel was
Had geen tijd
Ja Oke vandaag 2 delen
Doei

TalkingsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu