U: OMG
U: NEEEEE
U: mijn leraar gaat letterlijk een les geven over Wrm je mensen op internet nooit moet vertrouwen
Saar🌈: HAHAHAHA
Bloempot🐛: gun mij ook een leraar die dat doet
U: nee dit is echt heel kut
U: ze willen een gesprek met mij houden
U: red me pls
LinkPjoes😸: wacht gesprek?
U: ja
U: ze zijn oprecht bang dat ik met pedo's praat
U: ik ben de wc's in gevlucht zodat ik niet naar die les hoef te luisteren
U: Oke iemand komt me zoeken
U: Bye
DinosaurusJoost🐸: succes
Bloempot🐛: Don't die***
U: Oke zeg pls dat jullie nu kunnen bellen
Mier🐜: Hz?
U: ik moet bewijzen dat jullie geen pedo's zijn
U: anders gaan ze elke dag kijken of ik deze app heb verwijderd..
Bloempot🐛: ik kan sws
LinkPjoes😸: Same
U: Oke ik ga bellenP.o.v Terra
Gestrest druk ik op het bel icoontje. Kom ooooppp.. Eindelijk neemt er iemand op. 'Oh Lotta. Thank god' zeg ik opgelucht. Even later komen Link, Mira en Joost er ook bij. 'Sarah, Nikita en Harm komen zo' zegt Joost. 'En Jeremy en Ronald?' 'Die komen iets later' zegt Nikita die het gesprek is gejoined. 'Oke, als ze maar binnen nu en 8 minuten er zijn. Dan is mijn pauze afgelopen en moet ik dat gesprek voeren' zeg ik zuchtend. 'Met wie praat je' vraagt mijn vriendin Maud, die het lokaal in komt lopen. In de pauzes zitten we altijd in dit lokaal. 'Dat heb ik net verteld' lach ik. 'Oja' zegt ze. 'Wie is dat' vraagt Mira. 'Maud, mijn vriendin' antwoord ik. 'Nice' zegt Link. Ik lach even als ik zie hoe Maud aan het stuntelen is met een zak sla. 'Wat doe je' vraag ik lachend. 'Eten geven aan deze beesten' zegt Maud en wijst naar de kooi met de hagedissen. Ik lach nog een keer tot de bel gaat. 'Nou succes he' zegt Jeremy, die ook al een tijdje in het gesprek is. 'Nee blijf, ik heb jullie nu nodig' zeg ik en haal de oordopjes uit mijn telefoon. 'Wacht kan Maud ons nu horen' vraagt Ronald. 'Nee ik ben doof' zegt Maud lachend. 'Nou succes met je gesprek, ik ga me wel vervelen bij geschiedenis, wat weer over pedo's gaat' zegt Maud. 'Ja dag he' mompel ik en loop de gangen door.
'Kom maar binnen Terra' zegt mijn mentor. Ik stap langzaam het kleine kantoortje binnen. Volgens mij ziet het er heel raar uit, want ik hoor gelach van mijn telefoon. 'Wat was dat' vraagt mijn mentor. Ik leg mijn telefoon op tafel, waar je het scherm ziet van iedereen. Mijn mentor kijkt er naar. 'Dus, dit zijn de mensen waar jij mee praat' vraagt mijn mentor. Ik knik. 'En hoe weet je zeker dat het geen vieze oude mannen zijn?' 'Kunnen jullie je cam aanzetten' vraag ik aan iedereen. Meteen zie je overal gezichten van mensen. 'Kun je vertellen wie wie is?' 'Lotta, Link, Joost, Jeremy, Sarah, Nikita, Ronald, Harm en Mira' zeg ik als ik ze aanwijs. 'Oke, waar wonen ze?' 'Dat weet ik niet, ik heb ze ook niet verteld waar ik woon.' Mijn mentor knikt. 'Oke, je mag je app houden. Volg de lessen vandaag nog even, ik weet niet hoe veel het er zijn, maar volg het nog even. Sorry voor deze overlast' zegt mijn mentor. 'Danku' zeg ik en loop weer weg. Ik trek de deur achter me dicht, leg mijn telefoon op het bankje dat er staat en begin rondjes te springen. Na een tijdje pak ik mijn telefoon weer. 'Dankje Dankje dankje' zeg ik. 'Waarvoor?' 'Dat jullie er waren nu, anders was ik jullie kwijt. En dit klinkt raar maar na die 5 dagen betekenen jullie echt heel veel voor me' zeg ik. 'Eigenlijk heb ik les nu, maar ik heb mijn geluid uit gezet, mijn telefoon in mijn tas gedaan en toen jij daar net binnen was ging ik naar de wc en heb ik mijn telefoon mee gesmokkeld. Dus ik ga weer, lekker saaie lessen volgen. Bye' zegt Lotta. 'Bye love you' zeg ik. 'Ik ga ook weer want we gaan weer lekker lessen over pedo's volgen' zeg ik lachend. 'Later' zegt Link. Ik hang op, doe mijn telefoon in mijn tas en ren naar beneden. Ik ga het lokaal in waar iedereen me aankijkt. 'Ga zitten Terra' zegt de leraar. Ik ga naast Maud zitten. 'En?' 'Ik mag blijven praten' zeg ik terug. Ze lacht. 'Nice.' Dan let ik maar eens op.
—-
Omdat Maud en Lotta het wouden
Dus wees blij
Ja doei
xMarmelx_M altijdlotta