BÖLÜM 1

78 4 5
                                    

                 

Barın kapanmasına son 15dk var. İçeride birkaç kişi var , 5dk içerisinde herkes çıkmıştı biz de barı toparladık. Bu gün yorulmuştum hemen uyumak istiyordum o yüzden  deri eldivenlerimi,deri ceketimi giydim ,motor kaskımı alıp bardan çıkıp kapattık.

Motora binip kaskımı taktım ve evime doğru yola çıktım.

Sokaklar karanlık ve sesizdi tam o sırada bir kız çığlığı duydum ,giderek yaklaşıyordum. Biraz ileride piçin teki bir kızın boğazına bıçak dayamış kız korkudan çığlık atıyordu.

Önce gitmekle gitmemek arasında kaldım ama kızın başına gelicekleri düşününce......

Yardım etmeye karar verdim , hem adam dövmek bana iyi gelirdi.
Motoru durdurup indim seri adımlarla onların yanına doğru gittim.Sakin bir şekilde

"kızı bırak "dedim.adam bana dönüp,beni baştan sona süzüp pis pis sırıttı

(O gözlerini oymazsam diye içimden söylenmeye başladım.)

"sıranı bekle güzelim"dedip sırıtmaya devam etti.

(Şimdi bunu dövmezsem içimde kalır)

"sana kızı bırak dedim "

(geri zekalı her kızı aynı zannediyor)

Adam kızı bırakıp bıçakla bana doğru geliyordu o sırada kıza bakıp
"git burdan" dedim kız bana bakıp

"teşekkür ederim"diyip koşarak uzakşaştı. Adam bana bakıp üzerime doğru gelmeye başladı bende korkuyormuşum gibi arkaya doğru yürüdüm.

(yemin ediyorum salak bunlar ondan korktuğumu düşünüp daha çok sırıtmaya başladı)

"bu gün seni bayılana kadar becericem sürtük " dedi .Bana dedi....sürtük dedi....lan ben şimdi onu burda öldürürdüm ama canım oynamak istedi. Bu yüzden ilk hamle hakkını ona bıraktım .

geri zekalı arkama geçip boğazıma bıçak dayadı

"bende seni bişey sanmıştım , seni becermek çok zevkli olucak sürtük" .

" bunu sen istedin" diyip kolunu tutup çevirdim ve arkasında kıskaca aldım"bırak lan " diye bağırdı. Bende kolundan kırılma sesi gelene kadar çevirdim.
Kırılma sesi geldiğimde adamdan büyük bir inilti koptu o an kendimi rahatlamış hissettim. Adamı bırakıp bir kaç adım geri gittim. Adam bana doğru döndüğünde yüzüne yumruğu geçirdim adam sendelendi , bende hemen ard arda yumruk atmaya başladım.

Adam yere düştü.Üstüne çıktım yumruklamaya devam ettim yüzü gözü kan içinde kalmıştı. Öfkemin biraz geçtiğini anladığımda . Çakımı arka cebimden çıkartıp sağ koluna büyük ve izi kalıcak şekilde"E" yazdım.Biraz daha eğilip , " eğer seni bir daha böyle bir şey yaparken görürsem bu sefer seni öldürmek için gelirim , anladın mı " diye bağırdım.

Adam ses çıkarmadan sadece kafasını olumlu anlamda salladı. Bende motora binip kaskımı taktım ve eve geldim.Kısa bir duş alıp pişamalarımı giyip yatağa girdim kendimi karanlığa bıraktım.

İz(Sadist Kız)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin