BÖLÜM 3

61 2 0
                                    

                

Gözlerimi açtın ama önce ışığa alışması için bir kaç kez göz kırptım. Gözlerim ışığa tam alıştığında yatağımın yanında oturan selçuk abiyi gördüm.
Doğrulup selçuk abiye skıca sarıldım onunda beni bıraknasını istemiyordum.
Hala sıkıca sarılırken selçuk abi " baş belası biraz daha sıkarsan ölücem"dedi. Hemen kollarımı ondan ayırdım. Selçuk abi ayağa kalkıp "açmısın "dedi. Olumlu anlamda başımı salladım.

Üstümdeki pikeyi kaldırıp yataktan çıktım. Hava kararmıştı telefonumu alıp saate baktım. Saat 21:47 hemen burağa mesaj attım

" Burak gelemiyorum biraz işim çıktı" yazıp gönderdim.

"tamam sorun değil"diye mesaj geldi. Bende telafonu masaya koyup yatağa oturdum. O kadar uyumama rağmen hala yorgunum.

Kapı çaldı içeri Selçuk abi girdi elinde bir tepsi içindede yiyecek vardı. Tepsiyi yatağa önüme koydu , sandalye çekip yanıma başıma oturdu. Ben kurt gibi aç olduğum için hemen yemeğe başladım. Selçuk abi sadece beni izliyordu. Yemeği bitirip , selçuk abiye baktım hala beni izliyordu. Gözlerindeki şefkat , hüzün , mutluluk  korku hepsini bütün duyguları barındırıyordu ama en çok hüzün vardı. Ayağa kalktım ben kalkınca o da ayağa kalktı ona sarılap yanağından kocaman bir öpücük aldım.

"teşekkür ederim her şey için" dedim

" Selçuk abi ben dışarı çıkıcam" dedim

"Tamam baş belası çık bakalım ama olay çıkartma" dedi

Dudaklarımı büzüp" ama abi " dedim.
Yedi mi , tabiki yemedi.

"Erin ne dediysem o" dedi.

"Tamam ama söz veremem sadece deniycem " diyip biraz gülümsedim.

" Ben ne dersem diyiyim kendi bildiğini yapıcan nasıl olsa"dedi

Ben yanağından kocaman bir öpücük daha alıp selçuk abinin çıkmasını bekledim.
Selçuk abi yemek tepsisini alıp odadan çıktı.

Bende bu sabah giydiğim elbiseleri giydim. Sacımı açıp çantamdaki tarağı çıkardım ve taradım. Açık bırakıp ceketimi giydim. Eldivenlerimi taktım çantamı ve kaskımı alıp odadan çıktım. Spor salonunda bir sürü kişi vardı.
Hepsi bir anda bana baktı sonra benim ölümcül bakışlarımı görüp işlerine döndüler.

Spor salonundan çıkıp , motoruma binip kaskımı taktım bara gidicektim.

Evet önce gitmiycektim ama işten ayrılıcam yarın okul başlıycak.

Aslımda paraya ihtiyacım yok yaptığım işlerden yüksek miktarda para alıyorum. Sadece zevk için çalışıyorum barda olmak hoşuma gidiyor, kafa dağıtmama yardımcı oluyor

Barın önüne geldiğimde , motoru park edip içeri girdim.

Direk müdürün odasına girdim. İstifa attiğimi söyleyıp çıktım. Normal bir insan olsam bağırırdı ama ben burda bir sürü olay çıkarttım. Ama para ödeyip konuyu kapattım. O yüzden istediğimi yapabilirim.

Bar taburelerine oturup burağın işini bitirmesini bekledim. Müşterilerin içeceklerini hazırlayıp yanıma geldi.

"hani gelmiycektin"diye sordu.

"fikrimi değiştirdim , bana bi bira versene " dedim.

Burak biramı verıp beklemeye başladı. Her halinden üzgün olduğu belliydi.
Biramdan bir yudun alıp " anlat ne oldu " dedim.

" Bir şeyim yok "dedi yüzüme bakarak.

"buna inanmamı mı bekliyorsun Burak" dedim.

Off.. "Tamam be sendende bir şey saklanmıyor" dedi

"Dökül bakalım" dedim.

"Bu gün Arzuyu görmek için evine gidiyordum.
Bir adamla gülüp kahkaha atıyordu. Önce sinirlendim yanlarına gidicektim ama durup izlemeye karar verdim. Bir süre konuşup güldükten sonra , öpüşerek eve girdiler 10 dakika bekledikten sonra aramaya karar verdim.
Birinci çalış... İkinci çalış....üçüncü çalışta açtı. Nefes nefese açtı niye nefes nefesesin  diye sordum koşuda olduğunu söyledi.
Tamam diyip telefonu kapattım. Evine gidip kapıyı kırarak içeri girdim. Bide ne göreyim ikisi yatakta. Adamı kaldırıp ağzını yüzünü bir güzel kırıp evden çıktım."

"Olay bu...."

" Sende buna üzüldün yani " diye sordu

" tamam sürtük olduğunu biliyordum ama bukadar hızlı olduğunu bilmiyordum.

"eee sende yenisini al burda kızdan çok ne var.Yani seninde var bi giderin" dedim.

"ben yanlışmı duydum yoksa az önce Erin beni övdümü" dedi gözlerini kocaman açarak.

Bu hareketi üstüne biraz gülüp " tabi oğlum kardeşimi övmüycemde kimi övücem" dedim.

Oda bana gülerek bakıyordu , yanlız hakkını vermek lazım hem yakışıklı , hem kaslı çocuk  sürtüklerin dikkatini çeken bir tip

Neyse ben tüm gece içip etrafı seyrettim. Burak' ın peşinde kızlar geziyodu. Valla Burağın işi zor hepsine nasıl katlanıyor , ama herkesin mutlu olma şekli farklı.

Lan bu kaçıncı bira hala sarhoş olmadım.

Çantamı alıp bardan çıktım , yorulmuştum.
Motora binip eve geldim. Hemen odama çıktım. Kısa bir duş alıp pjamalarımı giydim. Alarmı kurup yatağa girdim kendimi karanlığın kollarına bıraktım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 16, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İz(Sadist Kız)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin