Κεφάλαιο 2

64 4 4
                                    

Harry

Δεν θυμάμαι τι μέρα ήταν , αλλά αργότερα έμαθα ότι ήταν η πιο σημαντική μέρα της ζωής μου μέχρι τώρα . Θυμάμαι ότι ήμουν στο μετρό , όταν την είδα για πρώτη φορά.

Ήταν όμορφη . Σκούρα ξανθά μαλλιά αρκετά μακριά  για να φτάνουν στη μέση της . Καθόταν χαλαρή , αλλά κάτι στον τρόπο που καθόταν μου έλεγε ότι ήταν νευρική , αλλά δεν ήμουν σίγουρος . Ίσως ήμουν τόσο νευρικός που νόμιζα ότι κάθε πρόσωπο στο τρένο ήταν τόσο νευρικός, όπως ήμουν εγώ .

Θα πήγαινα στην οντισιόν μου για το X Factor , ελπίζοντας ότι η εκπομπή αυτη θα μου δώσει την ευκαιρία να συνεχίσω να κάνω αυτό που αγαπώ , να τραγουδώ . Γι 'αυτό ήμουν στο τρένο,  ήμουν στο δρόμο  για την ακρόαση .

συνέχιζα να κοιτάζω το κορίτσι που καθόταν απέναντι . Ειλικρινά , εγώ δεν μπορούσα να μην την κοιτάζω . Ήταν όμορφη και ντροπαλή , κοιτάζοντας την οροφή του τρένου . Ξαφνικά με κοίταξε, ακριβώς στα μάτια μου . Τα μάτια της ήταν το ίδιο χρώμα με το δικό μου . έμοιαζε γύρω στην ηλικία μου . της χαμογέλασα και εκείνη κοκκίνισε . Κοίταξε προς τα κάτω , χαμογελώντας . Δεν ήταν δύσκολο να πω ότι δεν ήξερε πόσο όμορφη ήταν . Μάγουλά της ήταν το πιο γλυκό ροζ που είχα δει ποτέ .

Ήταν πολύ χαριτωμένη.

Μετά από μια στιγμή ή δύο με κοίταξε ξανά και τα μάτια της βρήκαν και πάλι τα δικά μου . Εκείνη χαμογέλασε σε μένα τον ίδιο τρόπο που το έκανα πριν από λίγο ήταν η σειρά μου να κοκκινίσω . Χαμογέλασε ακόμα περισσότερο  και κοίταξε το πάτωμα και πάλι . Μου άρεσε πολύ το παιχνίδι που παίζαμε,  μου αποσπούσε την προσοχή από το άγχος μου . Ήθελα να κοιτάξω και να την κάνω να κοκκινίσει και πάλι , για να δω αυτό το όμορφο ροζ εξαπλωθεί στα μάγουλά της , αλλά δεν είχα χρόνο . Στάση της πλησίαζε  και έπρεπε να φύγει .

 Ανταλλάξαμε χαμογέλα  για μια ακόμη φορά ως ένα αντίο και περπάτησε έξω από το τρένο. Την είδα λίγο φευγαλέα όταν πήγαινε προς την έξοδο , ενώ το τρένο άρχισε να κινείται και πάλι , οδηγώντας με πιο κοντά στο μέλλον μου , ελπίζοντας ότι όλα θα είναι εντάξει . και όλα πήγαν μια χαρά .

Βρέθηκα σε μια μπάντα που ονομάζεται One Direction με άλλα τέσσερα παιδιά που έγιναν οι καλύτεροι φίλοι μου . τερματίσαμε τρίτοι στο X-Factor άλλα γίναμε η μεγαλύτερη μπάντα αγόρι στον κόσμο . Δεν είχε σημασία πόσο πολλές εμπειρίες μάζεψα τα τελευταία δύο χρόνια , ποτέ δεν ξέχασα το κορίτσι με το τρένο που με έκανε να χαμογελάσω και κοκκινίσω. Με κάποιο τρόπο, ένιωσα ότι ήταν το γούρι μου . Εκείνη μου έδωσε το κουράγιο να δώσω το καλύτερό μου εαυτό στην οντισιόν .πάντα ήθελα να την συναντήσω ξανά, έτσι ώστε να μπορώ να την ευχαριστήσω για αυτό . Θυμάμαι ακόμα τα μάτια της , τα μαλλιά της και να κοκκινίζει . Αυτό το χαριτωμένο ροζ που απλώθηκε στα μάγουλα της όταν χαμογέλασε .

Η ανάμνηση μου από εκείνο το κορίτσι στο τρένο ταξίδεψε μαζί μου σε όλο τον κόσμο ως πιο αγαπητό μου γούρι .

Το γούρι μουDonde viven las historias. Descúbrelo ahora