Kεφάλαιο 5

37 3 4
                                    

- Harry

Όχι , δεν έτρεξα προς τις τουαλέτες , το τρέξιμο θα σήμαινε ότι ομολογούσα πόσο αγχωμένος ήμουν . Περπάτησα.

Ήθελα να είμαι μόνος . Για να ηρεμήσω . Louis, Liam, Niall και Zayn είναι οι καλύτεροι φίλοι που θα μπορούσα να έχω ποτέ, αλλά κανείς δεν μπορούσε να καταλάβει πόσο αγχωμένος ήμουν πριν από σχεδόν κάθε παράσταση, και αύτη ήταν μια σημαντική εμφάνιση. Ήμασταν προσκεκλημένοι σε ένα πάρτι γενεθλίων και το κορίτσι που γιόρταζε μας ζήτησε συγκεκριμένα να τραγουδήσουμε τα τραγούδια από το νέο μας άλμπουμ το TakeMeHome για πρώτη φορά . Υπέθεσα ότι ήθελε να κάνει εντύπωση , δεδομένου ότι είχε προσκαλέσει όλη την ακαδημία χορού, όπου σπούδασε , σε ένα πολυτελές ξενοδοχείο το οποίο ανήκει από τον πατέρα της .

Ήμουν τόσο νευρικός  , ειδικά μετά από όσα συνέβησαν την προηγούμενη φορά που τραγουδούσαμε για πρώτη φορά τα καινούρια μας τραγούδια. Έτσι, προκειμένου να ηρεμήσω, πρώτα θα έπρεπε να βεβαιωθώ ότι ήμουν μόνος μου .

 "Γεια... είναι κανείς εδώ ; " Ρώτησα μόλις μπήκα .κανείς δεν απάντησε  και κατάλαβα ότι ήμουν μόνος . Προσπάθησα να ηρεμήσω τον εαυτό μου ψιθυρίζοντας στον εαυτό μου . Προσπάθησα να δώσω στον εαυτό μου θάρρος να τραγουδήσω όσο καλυτέρα μπορούσα.

Πού ήταν η κοπέλα από το τρένο όταν την χρειαζόμουν ; Άρχισα να σκάφτομαι το σπίτι μου στο HomesChapelκαι τη μαμά μου, την αδελφή μου. Βημάτισα πάνω και κάτω, το οποίο βοήθησε πολύ . Στη συνέχεια, μετά από δύο λεπτά περίπου, ηρέμησα και ήμουν έτοιμος να επιστρέψω πίσω τα αγόρια όταν άκουσα κάτι να πέφτει .

Τότε άκουσα κάποιον να βρίζει .

 «Σκατά , σκατά , σκατά " . Μια γυναικεία φωνή είπε.

"Ναι; " Είπα.

Η πόρτα της τελευταίας τουαλέτα άνοιξε και ένα κορίτσι βγήκε κουβαλώντας ένα ζευγάρι μαύρες γόβες και μια μικρή μαύρη τσάντα στα χέρια της . Μου φάνηκε γνωστή. Φορούσε ένα κοντό  επίσημο , μαύρο φόρεμα και τα ίσια , σκούρα ξανθά μαλλιά της να έφθαναν μέχρι  τη μέση της . Περπάτησε προς τους νιπτήρες και άφησε τα πράγματα της εκεί . Δεν είχε καν γυρίσει να με κοιτάξει . Αντ 'αυτού κοίταξε στον καθρέφτη αγνοώντας πλήρως το γεγονός ότι ήταν στις τουαλέτες των ανδρών και με είχε μόλις ακούσει να μουρμουρίζω για την παράσταση .

 "Αυτές είναι οι τουαλέτες των ανδρών », της είπα ήρεμα.

 " Ναι ... Το ξέρω . " γύρισε προς το μέρος μου  χαμογελώντας ντροπαλά . Ήταν η κοπέλα από το τρένο. Ήμουν άφωνος . το μόνο που μπορούσα να κάνω είναι να την κοιτάζω , ενώ συνέχιζε να μιλαει .

Το γούρι μουOnde histórias criam vida. Descubra agora