Κεφαλαιο 3

57 4 5
                                    

Astrid

« Και ένα , δύο , τρία και ένα, δύο , τρία και ένα, δύο , τρία ... "  Η χορογράφος  μας μετρούσε ατέλειωτα για σχεδόν τρεις ώρες. Ήμουν κουρασμένη , κυρίως επειδή είχα ξενυχτήσει μέχρι αργά χθες το βράδυ . Διάβαζα για τις εξετάσεις μου στην ιστορία του μπαλέτου και μισούσα το μπαλέτο . Δεν ήμουν ακριβώς γεννημένη για να είμαι πρίμα μπαλαρίνα καθώς ήμουν πάρα πολύ κόντη, και έτσι μισούσα τα πάντα που είχαν σχέση  με αυτό το στυλ χορού . Ήμουν περισσότερο από μια λάτιν / Ταγκό /οτιδήποτε-άλλο-έκτος-του-μπαλέτουυ είδος χορεύτριας .

« Και ένα , δύο , τρία και ένα, δύο , τρία ... " η καθηγήτρια/ χορογράφος μας συνεχίστηκε . Συνήθως το λάτιν ήταν το αγαπημένο μου είδος χορού , αλλά σήμερα δεν είχα τη διάθεση να χορέψω . Ήμουν μέσα στην γκρίνια και μου κατηγόρησα τις εξετάσεις μου γι’αυτο . 

 " Έλα , John, σήκωσε τη ... Δεν είναι η αδερφή σου . πιασε το πόδι της και σήκωσε την πάνω ! " Κα Jones καθοδήγησε τον καβαλιέρο μου , τον John . άρχισα να χαχανίζω με την έκφραση του . Ο John ήταν πάντα τόσο ευγενικός μαζί μου , λες και αν να με έριχνε  ή με πίεσε αρκετά σκληρά θα έσπαγα . Ήταν ο καλύτερος φίλος μου και ο καβαλιέρος μου σε κάθε είδους χορού. Ήταν δύο χρόνια μεγαλύτερός μου , όπως και σχεδόν κάθε άλλος χορευτής στην τάξη μου . προπονούμαστε συνεχεία μαζί και έτσι έχουμε δει ο ένας τον άλλον να φτάνει τα σωματικά και συναισθηματικά όρια μας  με όλη την πίεση της ακαδημίας . Ο John με σήκωσε , και όπως  με κατέβαζε κάτω πίσω , το χέρι του πέρασε απαλά και ακούμπησε στιγμιαία το στήθος μου πριν βάλει το χέρι του χαμηλότερα στην πλάτη μου όπως έλεγε η χορογραφία. Κοίταξε στα μάτια μου και κοκκίνισε .

 "Τι είναι αυτό , κύριε John; Μήπως δεν σας άρεσε αυτό που αγγίξατε ; " Τον πείραζα βλέποντας τον να κοκκινίζει ακόμα περισσότερο . άρχισα τα χαχανητά πάλι.

 " Astrid , συγκεντρώσου. " Κα Jones είπε σταθερά .

 " Ναι κυρία. " Απάντησα και εγώ συγκεντρώθηκα , μετά την χορογραφία .

Προπονούμασταν για σχεδόν ένα μήνα και δεν ήμασταν  καν κοντά στην ολοκλήρωση της χορογραφίας . Δέκα χορευτές, συμπεριλαμβανομένου και εμού , είχαν επιλεγεί να συμμετάσχουν σε μια παράσταση χορού , γεγονός που σήμαινε μια μεγάλη τιμή για την ακαδημία και για το μέλλον μας , αλλά σήμαινε επίσης λιγότερο ελεύθερο Σάββατο για δύο ολόκληρους μήνες . Δεν μπορώ καν να θυμηθώ τι  μου έκανε ο John  για να με πείσει να δεχθώ την πρόταση .

Το γούρι μουTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang