Κεφάλαιο 6

34 3 5
                                    

- Astrid

 ξέφυγα από την ασφάλεια εύκολα μετά από όσα συνέβησαν στις τουαλέτες . Σε περίπου πέντε λεπτά που ήμουν πίσω στην εστία. Δεν είχα καν τον χρόνο να βγάλω τα ρούχα μου όταν ο John ήρθε στο δωμάτιό μου , χωρίς καν να χτυπήσει την πόρτα , περιμένοντας να του πω τι έγινε στο πάρτι . Του είπα τα πάντα εκτός από το φιλί . Ήταν πολύ προσωπικό για μένα για να το μοιραστώ με τον John . Ο John ήταν ο καλύτερος φίλος μου και το πιο κοντινό πράγμα που έχω σε ένα αδελφό , αλλά δεν ήξερα γιατί δεν του το είπα . Ένιωσα ... καλά , δεν ξέρω .

Τέλος πάντων , αφού ο Johnέφυγε για να πέσω για ύπνο, είχα το χρόνο να σκεφτώ για το φιλί .

Θα ήταν μεγάλη και εξαιρετικά αυθόρμητη στιγμή, αλλά τέλεια . Είναι πολύ καλός στα φιλιά . Ειλικρινά δεν ξέρω τι μου ήρθε και τον φίλησα . Ένιωσα ότι αν δεν τον φιλούσα θα εξαφανιζόμουν. Μπορούσα να αισθανθώ ακόμα και τώρα  τα χέρια του να με τραβάνε πιο κοντά σε αυτόν , τα χείλη του πάνω στα δικά μου και τόσο δυνατά χτυπούσε η κάρδια μου ταιριάζοντας με τον ρυθμός της δίκης του.

Δεν θα μπορούσε να πω σε κανένα για το φιλί . Ποιος θα μπορούσε να με πιστέψει ούτως ή άλλως ;

Όπως έπεφτα για ύπνο , συνειδητοποίησα ότι δεν έχω νιώσει τόσο κοντά σε κάποιον πριν . Είχα τους λόγους μου για να μην είμαι πολύ κοινωνική. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο σχεδόν κανείς δεν είχε έρθει τόσο κοντά σε μένα πριν σωματικά και συναισθηματικά . Ωστόσο, ο Χάρι έκανε για μια στιγμή ότι νόμιζα ότι ήταν αδύνατο . Ήρθε κοντά μου και τον άφησα . Για πρώτη φορά στη ζωή μου είχα εκτεθεί σε κάποιον άλλο περά από την οικογένειά μου , σε έναν ξένο , αλλά δεν φοβόμουν . Για πρώτη φορά στη ζωή μου που είχα έρθει τόσο κοντά .

Το γούρι μουDonde viven las historias. Descúbrelo ahora