Okumadan önce kitabın ismini kendinize soru olarak alın ve sorun bakalım kendinize "Hepmi Aşığız?" hadi kolay gelsin😉
Medya - Aras ,Anneleri Nazlı, İrem, Babaları Çetin
......."Hayır baba" diye cırladı canım kardeşim İrem (!) babam olduğu yerde bi saniye duraklasada sonunda elini beline koyup ağzını iki metre açtı ben birazdan irem 'in saçını başını yolcak sanarken ellerini belinden indirip " Vıy benim kızım bana mı çemkiriyi vay ben nerelere gidem a dostlar tutun beni valla bayılıp düşeceğim şuraya " İrem babam ın bu saçma hallerine sadece gözlerini devirsede ben insanlıktan çıkacak bir vaziyette gülmüştüm bu kadar süpersonik yakışıklı olmasam anırdım bile diyebilirdim.Benim bu muhteşem gülüşüm sevgili pederciğimin dikkatini çekmiş olacakki bana dönüp "Oo efendim kimleri görüyorum karşımda Aras beyler evimize buyurmuşlar bak gözlerim doldu her an ağlayabilirim " elimi babamın omzuna atıp üzülmüş gibi yapan bir şekilde başımı iki yana salladım " Sorma babacığım seni ve sevgili kardeşimi çoook özledim " yedimi tabiki yemedi " Paran bitti demi lan " tüm yüzsüzlüğümle "Evet" diyip kendimi koltuğa bıraktım. Genellikle babamdan biraz para çarpıp bir süre eve uğramaz parayı sağda solda harcar param bitince de eve geri dönerdim. Ama ben ne yapıyım bu kadar yakışıklı olunca etrafımda bir sürü kız oluyor bende yapım gereği çok kibar bir insan olduğumdan kadınlara hayır diyemiyorum yani sadece ondan. Hayır bende isterim aileme yardım ediyim ama iyi niyetli ,centilmen , yakışıklı ,kaslı ve mütavizi olmak benim suçummu?
"Ha baba benim suçummu?" diye bağırdığımda babam az önce İrem 'in bağırdağında yaşadığı şoka bir yenisini daha ekledi ama bu sefer kendine daha çabuk geldi. Ve daha fazla dayanamayıp "Hayvan gibi şapıyonuz " diyip ayaklarını yere vura vura odasına gitti. Biz İrem'le arkasından gülerken İrem 'in suratı birden düştü ne olduğunu sormayacaktım ama karşımdaki kardeş kişisi anlatmaya çok meraklı olduğunu gösteren insanlık dışı sesler çıkardığında elimle omzunu ittirip "İyi anlat bari hadi" dedim başını iki yana sallayıp "Yok abi bişey "dedi burnunu ruhuna kadar çekerken "Ok tamam peki " diyip odama doğru yürürken Irem' in arkamdan türk küfür tarihine yeni küfürler bulduğunu düşünüyordum. Üstüme değiştirip yatağa uzandığımda aniden o ölüm fermanı sesle yerimden fırladım ben sûr üfleniyor sanırken başımda dikilen uykumun azrağiline gözlerimi kocaman açarak baktım. Sonra onu umursamayıp yatağa tekrar uzandım. Ayaklarını yere vurarak "Abi beni biraz dinlesen ölürmüsün "dediğinde gözümün birini açıp " Ölmem ama kusarım " dedim başını mal gibi sallayıp "Öyle mi canım abim sende böyle yaparsan bende kaçarım " ona baktığımda içimden her ne kadar "Ay götüm " diyesim gelsede ben bir abiydim ayağa kalkıp elimi omzuna koydum ve dedimki " Ablası var mı?" anlamadığını göstererek "Hah " dedi gözlerimi kıstım bu kız zekasını kimden almıştı böyle Allah'ım "Lan kaçacağın herifin ablası varmı diye soruyorum "nefesini bıkkınlıkla dışarıya üfleyip " Abi kocaya kaçmıyorun evden kaçırıyorum " diye bağırdığında birden ciddileştim "Ne diyosun güzelim sen nereye kaçıyon nasıl kaçıyon " bana baktı gözleri çoktan dolmuştu bile onu böyle görmekten nefret ediyordum. Başını göğsüme yaslayıp saçlarını okşadım "Neler oluyor abicim? Sen önceden hiç böyle yapmazdın " başını hafifçe kaldırıp kızaran gözleri ile bana baktı. "Ben annemle görüşüyorum abi onla konuştum bir süre yanına gitmemi istiyor. Abi annem bizi çok seviyor ve çok özlemiş" "Ne demek oluyor annemle görüşüyorum niye bana hiç birşey söylenmiyor neyim lan bu evde baş çavuşun eşşeği mi? Ha babanızım ben sizin babanız " ikimizinde bakışları babamı bulduğunda babam seri adımlarla yanımıza geldi. Çok sinirli gözüküyordu annemin adını bile duymak onu delirtmeye yetiyordu. Ne kadar zamandır bizi dinliyor acaba. Sinirliydi fakat İrem'in kalbini kırmak istemediğinden çok yavaş ve nazik yaklaşıyordu ona ellerini İrem 'in omzuna koyup " Canım kızım neden böyle şeyler yapıyorsun ben size o kadınla konuşmayı , görüşmeyi yasaklamadımmı ha benim dünya güzelim" "Neden baba niye biz annemle görüşemiyoruz çocukluğumuzdan beri bize hiç birşey anlatmıyorsun " dediğimde İrem bana destek çıktı "Evet baba niye bize hiç birşey anlatmıyorsunuz " babam artık daha sinirliydi "Neden bunu annenize sormuyorsunuz "diyip gidecekken İrem babamın arkasından bağırdı"Sordum baba ve eğer oraya gidersem bunları konuşmak için çok vaktimiz olacağını söyledi annem" babam yalandan sırıtıp bana döndü "Sende görmek istiyormusun o kadını" omuz silktim "Bilmiyorum" gerçekten hiç bir fikrim yoktu annem yıllar önce bizi bırakıp giden kadındı babam ise küçücük yaşımızdan beri bizi buralara getiren adamdı. Babamın gözlerindeki korkuyu çok net gördüm gidersek eğer ona geri dönmeyiz sanıyordu bizi kaybetmekten çok korkuyordu. Gidip boynuna kocaman sarıldım "Babam biz herzaman senin çocuklarındık şimdi annem bizi görmek istedi diye biz onun çocukları olmayacağız. Bizim bizden başka kimsemiz olmadı bundan sonrada olmayacak o kişi her ne kadar annemiz olsada değilmi kız" diyip İrem 'e baktığımda duygulanmış görünüyordu başıyla onayladıktan sonra gelip ikimize birden sarıldı. "Baba annem" dediğimde bizi saran kolarını çekti " Aras ,İrem ben bunu biraz düşünüyüm" diyip buruk bir şekilde odadan çıktı. İrem onun bu haline üzülerek baktığında onu kendime çekip "düzelecek " dedim.Bir süre babamın arkasından öylece baka kaldık.
🌸🌸🌸
Sabah uyandığımızda mis gibi yemek kokuları burnumuza dolarken İrem le birbirimize baktık mutfağa doğru hareket ettiğimizde babam belinde mutfak önlüğü ile oldukça sempatik görünüyordu baba ma burda olduğumuzu fark ettirmek için öksürdüm çünkü kendini işine çok fazla kaptırmış gibi duruyordu bizi fark ettiğinde gülümseyip yanımıza geldi ve ikimizede sarıldı. Sonra geri çekilip İrem'e otobüs biletlerini verdi. "Çok düşündüm o sizin anneniz ve onu görmek istiyosanız gidin ve görün ama çabuk dönün " sırıtıp "Ne kadar çabuk baba" "Bir buçuk , iki saat yeter " dediğinde hep birlikte güldük ama sonra İrem'in suratı düştüğünde ona baktım dudaklarını bebek gibi büzüp "Ama babacığım sen bizimle gelmiycekmisin " babam Irem'in saçlarını okşayıp "Bende gelirsem sizi bırakmaktan vazgeçerim benim dünya güzeli kızım" diyip gülümsedi.
🌸🌸🌸
Babamı bizi yolcu etmeye bile ikna edememiştik. Taksi geldiğinde ikimizde taksiye bindik. Hayır şansımızı seveyim taksicilerin en çok konuşanı bize düşmüştü. Ben her niyetlenip bu lavuğu dövmeye kalktığımda sevgili kardeşim beni durdurmuştu neymiş o da bir insan evladıymış ve benim kimseyi dövmek gibi bir yetkim yok muş. Hayır anlamadığım onun çok konuşmak gibi bir yetkisi var benim onu dövmek gibi bir yetkim yok. Sülalesi kaşar lan böyle işin. En son "Haksız mıyım be abim " diyip dikiz aynasından bana baktığında daha fazla dayanamayıp "İn lan aşağıya ibne " dediğimde hiç ikiletmeden indi abisin gülü. Yakasından tutup arabaya yasladım "Bana bak lan şu arabayı hiç konuşmadan sür yoksa o dilini koparır kıçına montelerim Fatmagül gibi gezersin otalıkta anladınmı beni " "Aaann-ladım abi " "Aferin oğluşuma hadi bakalım geç şimdi yerine " "Tamam " abi diyip ceylan gibi seke seke yerine geçti. "Of abi yine duramadın değil mi?" "Ben napıyım lan bütün arızalıları beni buluyorsa" "Of abi of diyip " yanklırını selanadaki kıvılcım misali şişirdi.
Bir süre gittikten sonra "Geldik "diye bağıran kardeşime ters ters bakıp "Yemin ederim kara görünse ancak bu kadar sevinirdim " diyip kocaman sırıttım. İrem bagajı açmaya gittiğinde ben taksici kardeşimize birkaç abi nasihatı vermek üzere yanına gittim. Aşağıya indiğimde İrem valizleri indirmiş yanıma geldi "Abi hadi gidelim" "Dur güzelim şu cahil kardeşimize birkaç abi nasihatı verip hemen geliyorum " "Of abi " diyip etrafına bakınmaya başladı. İşaret parmağımı adamın göğsüne koyup "Bak kardeşim..."dediğimde İrem'in çığlığı kulama geldi " Abi ya şu giden otobüs bizimki değilmi bizi almadan nereye gidiyor bu " vallada bizimkiydi İrem'in bileğinden tutup koşmaya başladım otobüse durması gerektiğini işaret ederken eminim ben oldukça karizma görünürken İrem Bülent Ersoyu makyajsız görmüş gibi koşuyordu. Sonunda otobüs şoförü bizi fark etti ve otobüsü durdurdu. Bizde o vakte kadar hiç bakmadığımız biletlere baktık Irem 16 da ben 18 oturuyodum birlikte oturamıyacağımızı görünce ikimizinde yüzü düşsede ben İrem'in yanındaki taşı fark ettiğimde ona yer değiştirmek için ne kadar yalvarsamda benim yanımdaki teyzeyi görünce bana el hareketi çekip yerine oturdu. Bende yanımda o kız otursaydı bu yolculuğun ne kadar eğlenceli geçeceğini düşünürek yerime geçtim. Oturduğum anda uymaya kararlıydım tam gözlerimi yumdum uyudum uyuyacağım derken hasiktir. Böğrüme yediğim bastonun acısıyla kıvranmaya başladım. Tam teyzeye ne yapmaya çalıştığını sormak için ağzımı açmıştım ki o bende önce davrandı "vıy aynı benim 3. kocama benziyor valla "diyip bana baktı.Ya teyze acaba sen şu bin yıllık yaşamın boyunca benim gibi bir meteor gördünmü diye geçsede içimden bunu ona diyemezdim bir daha baston yemeye niyetim olmadığından içimden geçen herşeyin içimde kalmasına karar verdim. Ama benim kendimi güvence altına almam lazımdı. Bunun içinde lanet olsası yakışıklılığımı kulanacaktım. Bir yaşından bin yaşına tüm kadılar üzerinde etkilidir mağlumunuz. "Kusura bakmayın genç bayan ben 18 yıllık hayatım boyunca böyle bir güzellik görmedim,eminim bütün erkekler size bayılıyordur "dediğimde kadın birden bir kahkaha patlattı "Ayol Allah iyiliğini versin evladım ben 6 tane koca eskittim yermiyim hiç bu numaraları erkekler sadece birşey istediklerinde bir kadına iltifat ederler söyle bakalım yavrucum sen ne istiyorsun " "Helal be teyzeciğim ben sadece uymak istiyorum lütfen beni bir daha dürtme nolur " gülümseyip "Tamam evladım sen uyu ben sana dokunmuycağım" ellini öptükten sonra derin uykulara daldım.
🌸🌸🌸
Irem'in 9.5 şiddetindeki sallamasıyla uykumdan uyanmakla kalmadım hayatımın en büyük dramını yaşadım. Birlikte otobüsten indiğimizde "Hadi gel şuradan bir taksi çevirelim " dediğimde İrem beni durdurdu "Hayır abi annem bizi almaya gelecek"dediğinde başımla onaylanıp etrafıma bakınmaya başladım sanki görsem tanıyanilecekmişim gibi İrem"anne" diye bağırdığında baktığı yöne doğru baktım siyah bir BMW'nin önünde duran dünya güzeli bir kadın vardı.Çok güzel bir kadın. O gittiğinde her ne kadar çok küçük olsamda o gülüşü unutmam imkansızdı.İrem'le sarıldıktan sonra uzun uzun bana baktı ve koşarak gelip bana sarıldı. Bende hemen ellerimi beline doladım. Şuan o kadar güçsüzdümki gözümden akan yaşları bile hakim olamıyordum. Annem kafasını kaladırıp gözündeki yaşları eliyle sildikten sonra gözlerimin içine bakıp "Oğlum ... " dediğinde zaten engel olamadığım gözyaşlarım daha çok aktı bende onun gözlerinin içine bakıp dilimin unuttuğu ama kalbimin söylemek için yanıp tutuştuğu kelime döküldü dudaklarımdan
"Anne..."🌸🌸🌸
Umarım sevmişsinizdir. Ben yazarken çok zorlanmadım kelimeler kendiliğinden aktı bana ve yazıya dizildi. Bu kitabın taslağı kafamda oluşmaya başladıkça heycanımda kafamda oluşan şeyle birlikte arttı.Bundan sonraki bölümler büyük bir ihtimalle hafta sonu gelir mağlumunuz okul var. Eğer birşey beğenmez , yanlış olduğunu düşünürseniz bana lütfen bildirin eleştiriye hazırım. Ha bir öneriniz olursa da bildirin .
Şimdiden okuyan herkese sonsuz teşekkürler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEP Mİ AŞIĞIZ?
Teen FictionAşk Aras ın ailevi değerlerini sarsabilirmi? Asel gerçek dostları acaba ne kadar gerçek dost ? Aşk , aile ve dostluk arasında birbiri için atan kalp Aras ve Asel