Medya ;
Doruk ve İrem bence acayip tatlı bir çift oldular
Video ;
Hande Yener - Seviyorsun
🌸🌸🌸" Baba senin ne işin var burda. "
babam derin bir nefes alıp ben annem ve Irem'i şöyle bir süzdü. "Millet hani benim Almanya 'da bir halam vardı hatırladınızmı. " olumlu anlamda başımızı salladığımızda "Hah işte o çok hastaymış hatta ölmek üzereymiş biz "Eeee" "E si işte yaşayan tek akrabası ben olduğum için tüm mirasını ben , çocuklarım ve sevgili karıma bırakmak istiyor. Annem gözlerini kocaman açıp "Sevgili karın öylemi " dediğinde babam başıyla onaylayıp " Ya halamı hatırlarsın seni nasıl severdi benden çok seni görmek istiyor ben de boşandığımızı ona söyleyemedim " "Çetin sen benden ne istiyorsun Alllah aşkına " babam anneme yaklaşıp ellerini tuttu annem babamın bu hareketi karşısında çoktan kendinden geçmişti bile. E böylece kadınlar üzerindeki etkimide kimden aldığım belli oldu. "Nazlı biliyorum senin için çok zor olacak ama bir hafta sadece bir hafta tekrar karım olurmusun " Annem olduğu yere bayıldığında. İrem çığlık atarak annemin yanına koştu. Babam tüm şaşkınlığıyla bana bakarken ben babama bu işi daha heycanlı bir şekilde anlatması gerektiği ile ilgili sitem ediyordum "Baba öylemi söylenir ama ya o " "Nasıl söyledim ki oğlum" "Berbat söyledin baba ,sıçmık der gibi söyledin baba " "Hadi be ayıldıktan sonra tekrar mı sorsam acaba" "Benc..."
"Benim annem bayıldı sizin konuştuğunuz konuya bir bakın ya" babam Irem'e sakin olmasını işaret edip annemin kulağına eğildi " Nazlı kapıda iki öğrenci var aidatları getirmişler " annem aniden yerinden fırlayıp "Aidatlarımı getirmişler , dolar olarak mı getirmişler ,yoksa türk lirası mı?" bir süre etrafına bakınıp " Eee nerde ayaklı paracıklar,ay yani öğrenciler " babam ellerini birbirine çarptırıp "Kaçtılar" babamın bu dediğiyle İrem ve ben gülerken annem mevzuyu çaktı. "Siz utanmadan benimle dalgamı geçiyorsunuz "
"Ah Nazlı hiç değişmemişsin " Annemin pis yedilideki Esma Sultan olduğunu gördüğümde gülmeme engel olamadım. "Babam anneme tekrar dönüp ellerini tuttu bende hemen gidip romantik bir müzik açtım. İrem'de mumları yaktığında artık her bi halt hazırdı lan ah ben yokmuyum mükemmelmiyim neyim ya. "Nazlı birşey demeyecekmisin ?" şuan annemin kalbinin çok hızlı attığına emindim. Ellerini hafifçe çekip birbiri üzerinde birleştirdi. "Bilmiyorum Çetin bir hafta dahi olsa senin gibi bir adamla bu saatten sonra çok zor" babam gözlerini kocaman açıp " Bak hele ben sana katlandımda sen bana katlanamıyorsun öylemi haspam" "Haspammı ? Şıllık seni " "Şıllık mı? Çirkefe bak hele " "Çirkef mi..." "Anne ,baba birbirinize olan sevgi sözcüklerinizi balla bölüyorum ama şu meseleyi bir konuşsak biz İrem'le onay veriyoruz bence olur bu iş hemde oldukça eğleceli olur. "
"Biliyorum çünkü siz benim çocuklarımsınız "diyip bize sarıldı sonra göz ucuyla bir anneme bakıp "İyi tamam ben gidiyim o zaman halam gelincede herşeyi anlatırım " ağlağıyomuş gibi yapıp "Benim zaten miras umrumda değil asıl umursadığım şey o yaşlı kadın herşeyi duyduğunda kalbine inecek yazık çok yazık "elleriyle yüzünü kapatıp ağlamaya başladığında (ağlıyormuş gibi yaptığında) annem daha fazla dayanamayıp babama sarılıp ekledi "Tamam Çetin yapacağım ama bir şartım var " "Neymiş o " "Halana taşındığımızı söyleyip ona benim evimin adresini vereceksin " " Peki ama neden? " "Çetin anla beni o eve bir daha dönemem " babam başıyla onayladığında. İrem'le bende rahat bir nefes aldık.
🌸🌸🌸Telefonumu alıp
İnstagrama girdiğimde on altı takip isteği gelmişti. Ayşe ,Fatma ,Abuzettin ya niye ismi Abuzettin olan biri beni takip etmek isterki her neyse Elif , Burcu ,Asel Çelikb... oha bak sen Aselciğime benden önce davrandı hemen Gt yaptıktan sonra birde mesaj atmayı eksik etmedim "Slm cnm " yazmadım tabiki abazamıyım lan ben Aras Saraç farkıyla yazacaktım herhalde "Yakışıklılığımdan bu kadar etkileceğinj bilmiyordum ama hangi kadın etkilenmez ki ah kahretsin lanet olası bir yakışılılığım var " El hareketi çektiği bir fotarafını attığında gülümsedim anlaşılan çok iyi anlaşıcaktık. "Tamam ya üzülme ben ne kadar yakışıklıysam sende o kadar eh işte " "Eh işte derken çirkinmiyim ben " çok güzelsin be Asel tabiki demedim "Yani her kör satıcının bir kör alıcısı vardır takma kafana " "Benim oda yok galiba annem evde kalcan diyip duruyor" gülümsedim ama kusra bakma Aselciğim annen biraz halt etmiş. "Kız üzülme baktın kimse almıyor seni ben haremime alırım " "Haremmi?" "Harem ya çocukluğumdan beri en büyük hayalim " " Milletin çocukluluk hayali uzaya falan gitmek olur seninki harem kurmak mı? Gerçektenmi Aras, ne saçma adamsın sen ya " "Ne alakası var kızım saçma birşey olsaydı atalarımız yapmazdı " "İnsan sevince bir kişiyi sevmeli bence " "Yav he he Asel,gerçekten aşka inanıyormusun?" bir süre cevap gelmeyince ofladım ve sonra...
Bana Aras Saraç'a görüldümü attı yok artık aklı olan hiçbir kadın bana böyle bir şey yapmaz ama sen beni dahaca tanımıyorsun Asel Çelikbaş bunun intikamını çok fena alırım.
"İyi geceler Asel"
"..."
🌸🌸🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEP Mİ AŞIĞIZ?
Teen FictionAşk Aras ın ailevi değerlerini sarsabilirmi? Asel gerçek dostları acaba ne kadar gerçek dost ? Aşk , aile ve dostluk arasında birbiri için atan kalp Aras ve Asel