Medya:
Çınar SOYERVideo : Hidra - Ölüme İnat
Kendisi hikayemizdeki manyak karakterimiz. Herkesin canını yakacak ve tüm taşları yerinden oynatacak bir psikopat.
🌸🌸🌸
Aras'tan
O lanet yerden kurtulmuş. Eve gelmiştim. Odama girip kapıyı kapatıp kendimi yatağa bıraktım. Bana ne olduğunu hiç anlayamıyordum. Benki mükemmeliğin sembolü , çapkınlığın temsili , kızların ölüp bittiği adamım. Ama şimdi ne bu göğsümdeki ağrı. Niye gözlerimi her kapattığımda onun gözleri buluyor beni , saçlarının kokusu burnuma geliyor. Ve niye canım yanıyor bu kadar. Ben aklımdaki düşüncelerle savaşırken bahçeden gelen sesle irkildim. Ayağa kalkıp pencereden dışarı baktım.
İrem biriyle konuşuyor. Bazende kahkalar atıyordu belliki oldukça eğleniyordu. Kafamı diğer tarafa çevirdiğimde Doruğu gördüm galiba şuan bir abi olarak Doruğun ağzına sıçmam gerekiyordu ama İrem mutlu olduğu için onun bu mutluluğunu bozmak istemiyordum. O yüzden pencerenin kenarından çekilip kendimi tekrar yatağa attım. Kapı çaldığında başımı kaldırıp kapıya baktım."Gellll" babam kapıdan bakıp şirince sırıttığında bende yapay bir şekilde gülümsedim. Yanıma gelip yatağın diğer ucunu oturdu.
"Hayırdır lan bir sessizsin bu aralar hasta falan değilsin değilmi " diyip elini alnıma koyduktan sonra
"Allah Allah ateşinde yok ama " diyip yüzünü işinde uzman bir doktar edasıyla büzdü. Bende sırıttıktan sonra kendimi yine yatağa bıraktım.
"Baba galiba senin küçük oğlun artık büyüyor ""Oy benim küçük oğluma bak sen babasından uzun ve kalıplı, yaşının iki katı kadar kız tavlamış küçuk oğlum benim "
"Yalnız iki değil o üç katıdır "
"Bak sen demek üç , ama benim küçük oğlum çarpma yapmayı biliyormuş" dediğinde istemsizce kahkaha attım.
" Sevgili babacığım senin bu oğlun hem yakışıklı hem kaslı hem de zeki inanabiliyormusun? " dediğimde bu sefer o kahkaha attı.
"Kaç lan on sekiz çarpı üç ? "
Biraz düşünüp parmaklarımla işlem yaptıktan sonra göğsümü geregere cevap verdim."Tabiki 52" dediğimde babam alnıma vurup
"Nah 52 gerizakalı oğlum benim, on sekiz çarpı üç 58 eder ""Hayır , salaklar onsekiz çarpı üç 54 eder " sesin geldiği yöne baktığımızda annem sırıtırak bize bakıyordu.
Babamla birbirimize bakıp gülmeye başladık. Annemde yanımıza gelip oturdu.
"Hayırdır , Arascığım hasta falan değilsin değilmi " elini alnıma koyduğunda. Sesli bir şekilde ofladım."Anne , baba yeter artık ben iyiyim hatta biliyormusunuz size bunu kanıtlamak için şimdi dışarı çıkıp para harcamaya başlayacağım param bitmedende eve uğramayacağım"
Diyip sıkıntılı bir şekilde yerimden kalkıp kapıya yöneldim ve o an aklıma gelen şeyle yerimde takılıp kaldım. Annemle babamda bunu farketmiş olacak ki sırıtmış bir şekilde bana bakıyorlardı. Bende şirince sırıtıp onlara döndüm"Canım ebeveyinlerim benim şimdi yavşaklık yapmaya gerek yok biliyorsunuz işim düşmedikçe uğramam , o yüzden hadi pamuk eller cebe "
Annemle babam aynı anda çek defterlerini çıkarttıklarında benim gözümde dolar işaretleri dönmeye başladı. Babam
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEP Mİ AŞIĞIZ?
Novela JuvenilAşk Aras ın ailevi değerlerini sarsabilirmi? Asel gerçek dostları acaba ne kadar gerçek dost ? Aşk , aile ve dostluk arasında birbiri için atan kalp Aras ve Asel