Ben anneme yardım etmek için bağırmaya devam etmeye başladım. Çalıların oradan beyaz ama hızlı adeta uçan bir kağıt gibi bir şey geçti; korktum.
"K-kim var orada!"
Ses gelmedi.
Bir anda hışırtı çıktı ve beyaz bir şey üzerime atladı.
"İMDAT YARDI-"
Ben, gözlerimi açtığımda hastane odasındaydım. Kulaklarım çınlıyordu. Yanı başımda bana bakan bir abi duruyordu.
Bana ne olmuştu? Daha doğrusu nasıl bu hale geldim? Hiçbir şey hatırlamıyorum.
Yanımdaki abi beni dürttü.
"Lisa nasılsın? İyisindir umarım." dedi.
Adımı nereden biliyor bu?
"Sen kimsin?"
"Cem, hani uçakta tanışmıştık."
"Ben Amerikanım ne diyorsun sen? Ben uçağa bile binmedim."
"Doktor bu kız ne diyor?!" diye bağırdı kendisini Cem diye tanıtan abi.
"Kalıcı bir hafıza kaybı. Anılarını hatırlatırsanız düzelme %60 oranında olabilir."
"Asıl siz ne diyorsunuz!? Bana hiçbir şey olmadı ve hafıza kaybı geçirmedim!"
Kendini Cem diye tanıtan abi bana şaşkınlıkla bakıyordu.
Ben o sırada kolumdaki serumu çıkarmaya çalışırken doktor durdurdu.
"Hayır, o serum bitmeli!"
"Bırakın beni gideceğim!"
"Lisa doktoru dinle." dedi yan tarafta yatan bayan.
"Sen kimsin?"
"Annen." annem? Benim annem mi vardı ki?
"Benim annem mi vardı?"
"Evet var görüyorsun ki yan taraftayım." dedi titrek bir ses tonu ile yandaki bayan.
"Ben..." biraz duraksadım
"Özür dilerim." diye devam ettim.
Neler olduğu hakkında bir fikrim yoktu.
Bana ne bulaşmıştı? Yoksa hasta mıydım? Birisi bana bunun cevabını vermeliydi. Ben öğrenmek istiyordum çünkü. BIKTIM.
***
Hastaneden 1 hafta sonra taburcu olmuştuk. Cem abi sağolsun bizi evimize bıraktı. Kaza geçirdiğimiz gün... Açıkladıklarına göre araba kazası yapmıştık.Evde boş boş oturuyordum. Oflayıp puflarken evin dışındaki salıncakları gördüm. Ve aşağı indim. Salıncağa tam binecektim ki direğe tutundum ağzımdan yoğun derecede kan geliyordu. Gözlüklerimi taktığım halde gözlerim bulanmıştı. Ve ağaçların arasında beyaz bir şey vardı. Bana doğru yaklaşıyordu.
"HAYIR HAYIR HAYIR!" derken bir anda yere düştüm. Gözlerim yavaşça o uzun şeye bakarken ve 'hayır' diye bağırırken kapanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYIR
ParanormalBen sadece 12 yaşında küçük bir kızım diyebiliriz. Ormanlara ve Amerikaya hevesim vardı doğrusu. Belli bir hayalim vardı ama bu hayali sınırlı sayıda kişiler bilirdi. Sadece size şunu söyleyebilirimki; "Onu Her şeyden Fazla Seviyorum."