Louis
Zatim co Harry hledal nějaký horor, šel jsem dolů a udělal popcorn. Vzal jsem ještě dvě láhve koly a vydal se k němu. "Tady" pousmál jsem se a položil to na stolek. "Super, sedej, zapínám" uchechtl se a já se uvelebil vedle jeho krásného těla. Při mém štěstí samozřejmě pustil nějaký hodně strašidelný duchařský horor. Skvělí.Harry
Položil jsem si mísu k popcornem na břicho a sledoval film. Louis si sem tam vzal taky, ale přišel mi malinko nervózní. "Copak? Je ti něco?" Zeptal jsem se s plnou pusou popcornu. "N-ne, jsem ok" usmál se a napil se.___
"Ježíši" zakřičel už celý spocený a hlavu zavrtal do mého těla. Musel jsem se začít smát, byl tak roztomilý. "Já to vypnu, ano" a jak jsem řekl, tak jsem udělal. "Neboj, byl to jen film" pohladil jsem ho a šel do své postele.
Louis
Bylo asi půl třetí ráno a já ještě nespal. Stále jsem slyšel nějaké bouchání, skřípání nebo vrzání. Proto nesnáším horory. Harry spokojeně spal skoro přes půl své postele a já zíral do zdi. Supr, a to jsem starší než on. Tleskám ti, Tomlinsone.
Když jsem zase něco uslyšel, prostě jsem se zvedl a šel k Harrymu. Bylo tam trochu místa, tak jsem si lehl zády k němu a snažil se usnout. Harry po chvíli přeze mě položil kousek své deky. "Vydržel jsi to docela dlouho" slyšel jsem v jeho hlase úšklebek. "Nech toho, Harry" řekl jsem tiše, ale on mě jen obejmul a usnul.Ráno jsem vstal a snažil se zjistit, kde to jsem. Po chvíli mi došlo, že v posteli Harolda, ale on tu nebyl. Šel jsem do koupelny udělat ranní hygienu a pak se vydal za vůní snídaně. "Ahoj, Šípková růženko" zasmál se a strčil si do pusy kus vafle, kterou nám připravila maminka.
"Harry, prosím..nechtoho" řekl jsem a sedl si naproti němu. "Ale notak, sranda ne" šťouchl do mě jedním ze svých štíhlích, dlouhých, prstenem zdobeným prstem.___
"Ano, ano. Mockrát děkuji" řekla maminka ve dveřích s telefonem v ruce. Zvedl jsem obočí, čekajíc, co nám poví. "Kluci, supr. Pronajala jsem nám na týden chatu. Louisi, tu u růžového jezera, vzpomínáš si?" Uculila se a položila nákup na linku. "Jistě že, nejkrásnější místo mého dětství, možná že i teď" dal jsem jí pusu na tvář, když v tom prilítla Lottie, že si sebou vezme nějakou kamarádku.
Harry
Šel jsem do pokoje si teda zabalit nějaké věci. Navázal jsem spoustu i nepotřebných věcí do cestovky a zazipoval jsem to. Louis už měl zabaleno a sprchoval se. Slyšel jsem z koupelny, že si zpívá. Šel jsem blíž, opřel jsem se ó zeď vedle dveří a zaposlouchal se.
Baby, I'm dancing in the dark with you
between my arms
Barefoot on the grass, listening to our favorite song
When you said you looked a mess,
I whispered underneath my breath
But you heard it, darling, you look perfect tonight
Málem jsem se rozpustil, že jsem ani nevěděl, jak dlouho tam sedím.
Louis
Šel jsem do sprchy a začal si prozpěvovat, tak jak jsem to dělal vždy. Když jsem byl hotov, usušil jsem se a oblékl. Vzal jsem si jen boxerky a tepláky a vylezl z koupelny. "Sakra, Harolde, lekl jsem se" poskočil jsem, když jsem ho viděl sedět před koupelnou. "Em, promiň, já jen... Moc krásně zpíváš" usmál se a postavil se na nohy. "Neměl si to slyšet" sklopil jsem hlavu a šel si pro tričko. "Ale notak, tak božský hlas by měli slyšet všichni" řekl a přitom si svlikal tričko. Otočil jsem se na něj a brada mi málem spadla až někam ke kolenům. Jeho břicho. Tak dokonalé. Pokryté skoro celé tetováním. Měl jsem tak pár, ale on jich měl určitě víc. Měl jsem sto chutí mu přejet prsty po těch svalech, co měl na celé hrudi. Asi jsem se díval moc dlouho a olízl si spodní ret. "Viděl jsem to" řekl po chvíli Harry a já se málem propadl studem. "Em, co?" Dělal jsem blbýho. "Ale nic" pousmál se a odešel dolů.
______
"Vy dva máte pokoj nahoře v levo" řekla máma a šla do auta pro poslední věci.
Vybalil jsem si věci a hodil sebou o postel. "Miluju to tu" .. "jo, je tu krásně" rozhlížel se Hazz po pokoji. "Pojď, něco ti ukážu" řekl jsem a vzal jsem si mikinu.
Šli jsme asi 5 minut přes pole a byli ticho. "Mm, jsme tu" řekl jsem a oddělal velkou větev od stromu, která překážela výhledu na to nejkrásnější jezero na světě. "Paani, to-to je dokonalý" řekl velmi překvapeně.Harry
Byl jsem vážně z toho místa mimo. Bylo to tam tak krásné. Už vím, proč se tomu říká růžové jezero. Je to tu dokonalé. Na kraje jezera bylo malé molo a před molem malá Lavičková houpačka. Začal jsem se svlékat z kalhot a trika. "C-co to děláš?" Zeptal se udiveně Louis "co asi, jdu se vykoupat" zasmál jsem se a skočil šipku přímo do prostřed. "Na co čekáš, pojď taky" dal jsem si vlasy za uši. "Ani náhodou, mě se tady líbí" křikl Louis z lavičky. Okamžitě jsem vylezl z vody a rozeběhl se k němu. Hodil jsem ho přes rameno a už jo nesl do vody. "Nee, Harry pusť mě!!" Bouchal me těmi malými pěstičkami do zad. Postavil jsem ho na zem a rychle z něj sundal triko. "A šup" hodil jsem ho tam. "A-až vylezu, tak tě zabiju" vykoktal ze sebe, když se vynořil z pod vody.
Rychle jsem šel k němu a vzal ho za boky. "Omlouvám se" uchechtl jsem se a zadíval se mu do očí. Zničeho nic se mi Louis podíval na rty a políbil mě.
Louis
Díval jsem se do těch jeho dokonalých smaragdů a něco mě přinutilo, koukat se mu i na rty. Přemohlo mě to a já se už tiskl těmi svými na ty jeho. "Harry, j-já, omlouvám se" vysoukal jsem ze sebe a plaval k molu. Vzal jsem si tričko a mazal zpátky do chaty. "Copak, miláčku?" Zeptala se máma, když jsem se vřítil dovnitř. "Nic, jsem ok" řekl jsem rychle a šel do pokoje. "Co sem to udělal" řekl jsem si pro sebe a chytl se za hlavu.
Harry
Jen jsem tam tak stál v té vodě a nezmohl jsem se na nic. Jen jsem se dotkl rtů a stále na nich cítil Louise. Vylezl jsem z vody, oblékl se a pomalým krokem jsem se vydal do chaty.
____
"Lou?" Zaklepal jsem a vešel. On jen seděl na posteli a koukal před sebe..
ČTEŠ
Stepbrother?.. No, Boyfriend! - Larry
FanfictionHarry, osmnactiletý chlapec, který žije se svým otcem. Co se stane, když si Des najde novou přítelkyni a ohlásí Harrymu, že se stěhují a bude mít staršího nevlastního bratra? :)..