Louis
Ráno jsem se vzbudil jako první. Opatrně jsem se vyprostil z Harryho náručí a šel provést ranní hygienu. Když jsem byl hotov, začal jsem se oblíkat.
Harry
Vzbudili mě sluneční paprsky, které mi zkrz žaluzie svítili do očí. Jedním okem jsem sledoval, jak se Boo oblika.
Louis
Oblékal jsem si tričko a viděl, jak se ten můj ťunťa na mě kouká. "Vstávej lásko, musíme jít" šel jsem k němu a dal mu pusu. On toho využil a stáhl mě k sobě. "Ještě ne" zamumlal a přitiskl si mě k tělu. "Lásko, musíme, honem" vzal jsem mu peřinu a vyplázl na něj jazyk.
Harry
Velmi neochotně jsem vstal a šel do koupelny. Poté jsem se oblikl a mohli jsme vyrazit. Loui šel těsně u mě a bylo mi jasné, že chce, abych ho držel za ruku. Vytáhl jsem ji z kapsy a pevně ho za ní chytil. "Jdeme" usmál jsem se.
Do třídy jsme přišli jako první, tak jsme si sedli do zadní lavice a připravili si věci.Louis
Povídali jsme si když do třídy vtrhl Liam. "Bráchoo.. " křikl a utíkal k nám. "H-Hazz? Co to? Ty tady.. vy spolu.. em, uniklo mi něco?" Měl pusu dokořán a stál před náma s rukou v bok.
"Nojo, potkali jsme se tu, dali nás na stejný pokoj. A jsme zase spolu" uculil jsem se a pohladil Hazzu po stehně. "To je skvělí " usmál se a plácl sebou do lavice hned vedle nás.Harry
Sledoval jsem Louise, jak pozorně poslouchá učitele. Dal jsem svou ruku na jeho stehno. Cítil jsem, jak se zachvěl. Sjel jsem kousek víš a hladil jeho rozkrok. "Přestaň" precedil tiše zkrz zuby. Ještě jsem přitlačil a Louis si slastí zkousl ret.
Zvedl jsem se a odešel na záchod. Během minuty přišel Loui za mnou. "To si neměl" řekl a přitlačil mě ke zdi. Začal mě líbal a trhat ze mě oblečení. Skrčil se, vytáhl moji chloubu a celou si ji strčil do úst. "Jo, zlatoo" zasténal jsem a přitom ho hladil ve vlasech. Netrvalo to moc dlouho a já se udělal.Louis
"Úžasný" zašeptal a odešel. "Miluju ho" řekl jsem si a zapínal si kalhoty. Vrátil jsem se do třídy a sedl si zpět do lavice. Liam se málem potrhal smíchy, protože nejspíš věděl o co šlo.
_____
"Nezajdeme na kafe?" Řekl Liam když jsme odcházeli ze školy. "Super nápad" řekl jsem a zavedl je do jedné v ulici. Objednali jsme si a mezitím si povídali. Bylo to super. Harry mě stále hladil, líbal. Cítil jsem se úžasně. Na tohle jsem čekal, tohle byl můj sen. On je můj sen. Nezajímá mě, že je to zakázaný. Udělám cokoliv, jen abych ho už nikdy neztratil.
Harry
Byl jsem hloupý, že jsem dopustil, aby jsme byli bez sebe. Nezajímá mě, že jsme něco jako rodina. Budu za něj bojovat, ať se děje co se děje. Naši to budou muset nějak pochopit. Jediný, kdo při nás stojí, je Liam a Lottie. Moc jsem tý holce vděčný.
Asi po dvou hodinách povídání, jsme se vydali zpět na kolej. Rozloučili jsme se s Liamem a dveře našeho pokoje se za námi zavřeli. Dali jsme si rychlou sprchu a uvelebili se v jedné z postelí.
Přitiskl jsem si Louise k tělu a spokojeně usnul.Ahoooooj, holky moje. Neumřela jsem :D
Moc moc moc se omlouvám, že jsem hodně dlouho nic nepřidala. V práci jsem toho měla dost a nestíhala jsem. Snad se mi podaří něco přidávat častěji.
Miluju vás.
ČTEŠ
Stepbrother?.. No, Boyfriend! - Larry
FanfictionHarry, osmnactiletý chlapec, který žije se svým otcem. Co se stane, když si Des najde novou přítelkyni a ohlásí Harrymu, že se stěhují a bude mít staršího nevlastního bratra? :)..