Louis
"Harry, vždyť to..nemůžeme.. my jsme... "Pst, oba to chceme" přerušil mě Harry a políbil mě.
Nešlo to, nešlo to odporovat. Totálně jsem se mu oddal. Ani jsem se neprobral, když jsem ležel na posteli a nademnou byl Harry. Líbal mě na krku a z mé pusy unikl lehký vzdych. Věděl jsem, že to je špatně, ale nemohl jsem mu odporovat. Jemu by neodolal ani heterak._______
Harry
Ano, měl jsem sex se svým nevlastním bratrem. Když bylo po všem, Loui usnul. Opatrně jsem vstal a šel dolu. Dal jsem si džus a o všem přemýšlel. Ani jsem si to neuvědomil a usmíval jsem se nad vzpomínkou na něj. Když jsem se vrátil do pokoje, Louis byl přikrytý až po krk a spokojeně oddychoval. Byl tak rozkošný. Políbil jsem ho na čelo a lehl si do své postele.
Louis
Probudil jsem se nejspíše blíž k poledni, jelikož slunce venku svítilo jako o život. Snažil jsem se nahmatat Harryho, ale nebyl tam. Nebyl ani v pokoji. Vstal jsem a udělal ranní hygienu. "Dobré ráno" pozdravil jsem v kuchyni mamku, Dese, ségru a Harryho, který se cpal cereáliemi a usmíval se jak idiot. Sedl jsem si naproti nemu a uhýbal mu pohledem. On na mě stále koukal a usmíval se. "Je ti něco, Harry?" Zeptala se moje máma a sáhla mu na čelo. "Nene, jen jsem si na.neco vzpomenul" řekl a mrkl na mě. To už jsem byl vážně v rozpacích a jemně ho kopl do jeho krásné, dlouhé, štíhlé nohy.
Harry
Hrozně se mi líbilo, že byl ze mě mimo. Snažil jsem se na sobě nedat nic znát, ale nešlo to. Byl jsem něj unesený. Po snídani jsem se šel převléci a sedl si k Telce. Po chvíli přišel i Louis a jen tak si mi lehl na stehna a koukal semnou. Bylo to jako sen mít jo takhle blízko.
_______
"Přepni to, tohle je hrozná sračka" ozvala se z křesla Lottie. Jak řekla, tak jsem udělal. Takhle jsme tam seděli asi ještě dvě hodiny, když Louisovi zazvonil telefon.
Louis
"Ano prosím?.."
"Čauu"
"Jo, to zní skvěle"..
"Určitě dorazíme, měj se"..
Harry na mě koukal se zdviženým obočím, čekající na to, co řeknu. "To byl Liam, pozval nás na párty" .. "super, jdu se oblict" zvedla se Lott a utíkala k sobě. "Jdeš taky, že?" Usmál jsem se na Hazzu.
"No, nevím, asi ne" usmál se a odešel do kuchyně. "Ne, musíš jít, ještě před tím, než půjdeme vysokou si musíme pořádně zablbnout" pověsil jsem se na něj.Harry
Nešlo mu odporovat. Prostě jsem musel souhlasit. Šli jsme se obléct a vyrazili. Lottie už stepovala před domem. "Doufám, že tam bude Jacob, ten kluk je sladkéj" řekla Lott a dala si pás. Jen jsem zakroutil očima a zasmál se. Louis mi řekl adresu a jeli jsme. Už v autě jsem slyšel duňet bedny. Věděl jsem, že to nebude tichá párty.
Louis
Venku už nás čekal Liam. Objal jsem ho a konečně mu pořádně představil Harryho. Hned jsme šli dovnitř a já si dal pivo. Pak ještě jedno a další. Po dvou hodinách jsem byl docela na šrot. "Neměl by si tolik pít" zašeptal mi Harry do ucha, až mi vyskočila husí kůže. "Promiň, večer ti to vynahradím" zašeptal jsem mu nazpět.
Po nějaké chvíli jsem se ocitl na parketu. Ucítil jsem silné stisknutí mé paže a odtáhlo mě to do prvního patra. Byl jsem tak opilý, že jsem nevěděl, co dělám. Ten dotyčný mě líbal na krku, rtech a sahal mi na různá místa. Byl jsem tak mimo, že jsem si neuvědomil, že si mě i fotí. Když jsem se trochu probral a zjistil, že to je cizí kluk, odtáhl jsem se a dopotácel se zpět do víru té party.Harry
Zakecal jsem se s Liamem, je to docela fajn kluk. Všiml jsem si, že se mi ztratil Louis. Ohlédl jsem se a viděl ho sedět na gauči. "Jsi v pořádku?" Pohladil jsem ho po zádech. Koukl jsem se na něj a z očí mu tekla slaná voda. "Co se stalo?" Sedl jsem si těsně vedle něj. "Nic. Nic Harry" zvedl se a odešel. Po půl hodině přemlouvání, mi neřekl ani slovo. Vykašlal jsem se na to a přestal. Po chvíli jsem vzal Louise i Lottie a jeli jsme domů. Oba si lehli a hned usnuli. Já do rána nespal. Stále jsem přemýšlel, co se stalo, že Louis brečel.
Nakonec mě k ránu přemohla únava a já usnul....Další díl :3.. bude to trochu komplikované mezi nima, ale to k tomu patří :P.. díky všem :*
ČTEŠ
Stepbrother?.. No, Boyfriend! - Larry
FanfictionHarry, osmnactiletý chlapec, který žije se svým otcem. Co se stane, když si Des najde novou přítelkyni a ohlásí Harrymu, že se stěhují a bude mít staršího nevlastního bratra? :)..