7.

521 40 5
                                    

Louis

Jsou to skoro 2 měsíce, co se mi Harry neozval. Píše si jen s Desem a ten mi nic moc neříká. Strašně se nenávidím. Můžu za to já. Tak moc jsem se do něj zamiloval, že to není normální. Každý den jen zíram do prázdna. Za tu dobu jsem zhubl skoro 10 kilo. Byl jsem kvůli tomu i v nemocnici. Leze mi každá kost, co na těle mám. Jsem odporný.

Dnes nastupuju na školu, takže mám plno práce s balením. Jel jsem do města dokoupit vše, co potřebuju. Liam nastoupil na stejnou školu jako já, takže tam aspoň nebudu sám. Chceme být v pokoji spolu. Rozloučil jsem se doma se všemi a vyrazil. Liam přijede druhý den, takže jsem jel sám. Přijel jsem k velké budově, zaparkoval vzadu za školou a vydal se napříč mé budoucnosti.

"Dobrý den, Louis Tomlinson" představil jsem se paní na recepci. Ta chvíli zírala do počítače a podala mi papír k podepsání a klíče od pokoje. "Tady to je, vás spolubydlící tam už je".. "spolubydlící? To si nemůžeme vybrat?" Vykulil jsem na ni oči. "Bohužel ne, je vám přidělen školou". "Supr" odfrkl jsem a vzal si klíč.

Šel jsem do výtahu a jel do 3 patra a hledal pokoj 288. "Doufám, že to nebude debil" zašeptal jsem si a vešel. Byl to obyčejný pokoj. Na každé straně jedna postel, skříň a stolek. Jedna už byla zabraná, takže jsem šel k té volné.

Harry

Už včera jsem přijel na mou novou školu. Je to tu docela fajn. Milý lidi a učitelé vypadají docela mírumilovně. Můj spolubydla má přijed dnes. Jsem docela zvědavý. Uklidil jsem v pokoji a vydal se na chvíli ven. Potkal jsem nějakého kluka a hodil sním řeč. Je ve druháku a myslím si, že to bude fajn kámoš. Jmenuje se Nick.
Po chvíli jsem se vydal do auta ještě pro jednu krabici a potom zpět do školy a už jsem si to tradoval do pokoje. Dveře byli pootevřené, takže už tu je. Pomalu jsem otevřel a vešel. "Ahoj, já jsem H... To si děláš prdel?" Vyhrkl jsem ze sebe, když jsem si uvědomil, že ten malý roztomilý kluk, co si skládá věci do skříně je Louis. "H-Harry?" Vysoukal ze sebe tak potichu, že jsem ho skoro neslyšel. "Je tu x vysokých škol a my jsme šli na stejnou a ještě nám dali jeden pokoj, to je snad zlej sen" řekl jsem a svalil se na postel.

Louis

Nevěřil jsem svým očím. Byl tady. Je to on. Po dvou měsících je pořád stejný. Ba ne, ještě krásnější. Ten jeho chraplavý hlas mi tolik chyběl. "Harry.. já..promiň. Nevěděl jsem to" řekl jsem a sedl si na stolek. "Ok, nějak to zvládneme" řekl arogantně a sedl si. Stále jsem si ho musel prohlížet. "Cojee?" Zeptal se teď už klidně. "Nic, jen.. chyběl si mi" sklonil jsem hlavu. "...ty mě taky, Lou" řekl s oddechem a já myslel, že se štěstím počůrám. "Proč ses mi neozval?..."potřeboval jsem čas, Boo" viděl jsem malý náznak úsměvu.

Harry

Nevím proč, ale jako bych najednou na vše zapomněl. Jsem tak rád, že ho vidím, ale nechci si to přiznat. Stále ho miluji. Sakra, kdybych jen nebyl tak panovačný. Louis se rozhodl, že půjde do sprchy, tak jsem si zapl notebook. Jedním okem jsem ho pozoroval. Sundal si mikinu a poté i tričko. Málem jsem dostal infarkt, když jsem viděl jeho hubené tělíčko. To sexy tělo chlapa je pryč. "Bože Louisi, co je to s tebou?" Okamžitě jsem k němu přiběhl. "No, já.. zhubl jsem od doby, co jsi byl pryč" řekl a jeho oči byly prosklené od slz. "Proč sis takhle ubližoval, Lou" dal jsem si ruku přes pusu a začal brečet. "Protože jsem na nic neměl náladu. Stále jsem myslel jen a jen na tebe. Ublížil jsi mi. Já vím, byl si naštvaný, ale ani sis to nenechal vysvětlit. Já tě sakra Miluju, Harry" křičel a mával rukama. To už jsem nevydržel a začal ho líbat. Přitiskl jsem ho ke zdi a sundal ze sebe triko. Vlezli jsme do sprchy a pustili na sebe vodu. "Tak moc si mi chyběl" zašeptal mi a mě z toho ztvrdl úplně na kámen. Líbal jsem ho po tom jeho maličkém, ale přesto krásném těle. "Potřebuju to už, Harry" zakřičel Louis. Otočil jsem ho, malinko si naslinil prsty a vnikl do něj. Chvíli jsem v něm kmital, a po chvíli ho do něj vrazil.

Louis

Bolelo to. Dost. Dva měsíce jsou dva měsíce. Harry byl ale něžný. Počkal na mé znamení, že může pokračovat. Když jsem tak učinil, začal se ve mě pohyboval. Bolest se po chvíli proměnila v slast. Tak moc mi chyběl jeho dotyk, jeho dech, jeho hlas, jeho tělo. Byl jsem v sedmém nebi.
Byli jsme v té sprše snad hodinu. Tohle nebyl sex. To bylo milování. Bylo to dokonalé. Ze sprchy jsem šel rovnou spát.

Harry

Je úžasný. Je ještě úžasnější, než byl. Louis byl unavený, takže šel spát, zatím co já trochu poklidil v naší koupelně. Když jsem se vrátil do pokoje, spokojeně oddychoval. Zamkl jsem dveře a opatrně si k němu lehl. "Dobrou noc, BooBeare" políbil jsem ho do vlasů a taky usnul..

Ahooojky, tak jsem tu zase! :D moc se omlouvám, že jsem tu dlouho nic nepřidala, ale měla jsem hodně práce

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Ahooojky, tak jsem tu zase! :D moc se omlouvám, že jsem tu dlouho nic nepřidala, ale měla jsem hodně práce. Omlouvám se ještě jednou. Budu se snažit přidávat častěji. Děkuji všem :******

Stepbrother?.. No, Boyfriend! - LarryKde žijí příběhy. Začni objevovat